Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Den som inte vågar, vinner inte. :dummer

Hon är en riktig fegis den där! :mattias

Nu har det ju gått en stund så han är inte kvar. Men visst hade jag kunnat prova.

Stalka dig. Och när han är tillräckligt nära så drar du ner honom i ditt kärleksnäste i källaren. Bekvämt och praktiskt.

Stalka mig? Kärleksnäste? :va

Det är ju två saker som jag avstår. Ni är konstiga :3freak

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu ska vi visst lyfta så jag ska väl stänga ner här. På återseende

#flygermedettheltfotbollslag (ögongodis är inget fel)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja, vem vill inte ha dig, Pippi ;)

Så det är jag som är konstig och onormal som inte vill komma i närheten av nåt förhållande?

Måste man veta vad man vill också :va Då måste man ju först träffa nån att vilja nåt med :rolleyes:

:krama

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Stalka dig. Och när han är tillräckligt nära så drar du ner honom i ditt kärleksnäste i källaren. Bekvämt och praktiskt.

Kan man vända stalkande genom att slänga ut ett telefonnummer?

Om man slänger telefonnummer här och där vad kan man då förvänta sig för typ av respons?

:Bugar

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Kan man vända stalkande genom att slänga ut ett telefonnummer?

Om man slänger telefonnummer här och där vad kan man då förvänta sig för typ av respons?

:Bugar

Ja :fakta :Ninjamindtricks

Det du kan förvänta dig är att inte alla faller i fällan på eget grepp s.a.s. I de fallen får du vara inbjudande och sedan mer handgripligen bjuda ner dem i tjällaren.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Det du kan förvänta dig är att inte alla faller i fällan på eget grepp s.a.s. I de fallen får du vara inbjudande och sedan mer handgripligen bjuda ner dem i tjällaren.

:tummenupp Perfekt :tungan

Källaren kan jag rätt bra, men tänkte att stalking är en gnutta mer sofistikerat. Jag trodde bara att det skulle vara mindre energikrävande :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Så då får man fråga sig om du gjorde bort dig som försökte NinjaMindFuck me och så var det jag i slutändan som tog fast dig. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Vem vet, du kan ju alltid börja med att prova här? :näsblod

Du menar att här är här?

Det är ju när man hittat dom här, stalkat en tid (här ingår fönstertittning och kontroll av sopor), försökt visa sig från en bra sida :arsele och ändå inte lyckas fånga deras intresse som panik uppstår :crash

Aha, jag skulle börjat med att kasta ut telefonnummer och bara visat min goda sida :arsele
Stalka går bort då :va Det är kört för mig :gråta

:glömdet

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Skall vi tolka detta som att en ålänning vill byta ölivet mot en stillsam tillvaro i en blekingsk tjällare?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Skall vi tolka detta som att en ålänning vill byta ölivet mot en stillsam tillvaro i en blekingsk tjällare?

Alla torde uppskatta en stillsam tillvaro i blekingsk källare. Denna är ju fri från ansvar och åtaganden. :fakta

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum