Plåthinken
Tappat barn
Och en jäkel på biljardmed den snyggaste stilen på stället
Haha, ser till att bollarna går ner i hålen på heeeeelt annat vis.
Fan vad dåligt det var med regler, verkligen fel det där
Och en jäkel på biljardmed den snyggaste stilen på stället
Haha, ser till att bollarna går ner i hålen på heeeeelt annat vis.
Fan vad dåligt det var med regler, verkligen fel det där
Ja, inte följde vi reglerna som dom är skrivna. men det viktiga var att ha kul. Och det hade i allafall jag
Tror inte att många kan hela reglementet för 8-ball
Skall vi tolka detta som att en ålänning vill byta ölivet mot en stillsam tillvaro i en blekingsk tjällare?
Ja, inte följde vi reglerna som dom är skrivna. men det viktiga var att ha kul. Och det hade i allafall jag
Tror inte att många kan hela reglementet för 8-ball
Hade vi följt reglerna ordentligt (Det är rosa bilens fel ) hade vi till och med vunnit oss en pokal. Men nu vann vi bara
Och sov gott
Iofs har mitt nr funnits här rätt länge, och inte lett till något, så vad vet jag? Jag antog att det var mig det är fel på, men kanske det helt enkelt inte funkar nå vidare?
Det är så dyrt att ringa till utlandet.
Nä, jag tror inte på att det är det som är anledningen.
Tror bestämt att det är tvärtom, speciellt efter att ha träffat er båda
Hade vi följt reglerna ordentligt (Det är rosa bilens fel ) hade vi till och med vunnit oss en pokal. Men nu vann vi bara
Och sov gott
Njae, tänkte inte för min egen personliga del, utan mest att det säkert är ett effektivt sätt att bli stalkad, det där med rätt stor publik på internetet och allt det dära. Mycket luriga typer.
Iofs har mitt nr funnits här rätt länge, och inte lett till något, så vad vet jag? Jag antog att det var mig det är fel på, men kanske det helt enkelt inte funkar nå vidare?
Det är tjejer som ska ge ut sitt nummer. Där har du anledningen.
Hur fuskade jag nu?
Jag såg hur du petade på Enrosabils kön flera ggr.
Att du råkade skriva kön istället för kö var medvetet antar jag. Eller det kanske var kön du menade?
Att du råkade skriva kön istället för kö var medvetet antar jag. Eller det kanske var kön du menade?
Nej men oj då.
Det är väl drömmen för alla att spendera hela livet i en källare i Blekinge, speciellt om man får dela källaren med trevliga personer. "Finns det hjärterum så finns det Asarum" som talesättet lyder?
En av mina favoritlåtar...kan det bero på att jag blev stalkad o föll för det. Är jag easy eller har han hypnotiserat mig?
Ta mig, lås in mig, mata mig ibland och befria mig från ansvar och åtaganden så är du snäll!
Helt fel.
Vid Asarum finns Vekerum.
Vad har hänt sen sist?
Njae, tänkte inte för min egen personliga del, utan mest att det säkert är ett effektivt sätt att bli stalkad, det där med rätt stor publik på internetet och allt det dära. Mycket luriga typer.
Hon är bara blåst.
Det är klart du är easy Det ska man väl vara när det känns rätt
Det händer mig också. Och ändå är jag smart
Jag är inte blåst
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |