Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja, inte följde vi reglerna som dom är skrivna. men det viktiga var att ha kul. Och det hade i allafall jag:)

Tror inte att många kan hela reglementet för 8-ball

Hade vi följt reglerna ordentligt (Det är rosa bilens fel :4skrika) hade vi till och med vunnit oss en pokal. Men nu vann vi bara :rolleyes:

Och sov gott :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Skall vi tolka detta som att en ålänning vill byta ölivet mot en stillsam tillvaro i en blekingsk tjällare?

Njae, tänkte inte för min egen personliga del, utan mest att det säkert är ett effektivt sätt att bli stalkad, det där med rätt stor publik på internetet och allt det dära. Mycket luriga typer. :)

Iofs har mitt nr funnits här rätt länge, och inte lett till något, så vad vet jag? Jag antog att det var mig det är fel på, men kanske det helt enkelt inte funkar nå vidare? :va

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, inte följde vi reglerna som dom är skrivna. men det viktiga var att ha kul. Och det hade i allafall jag:)

Tror inte att många kan hela reglementet för 8-ball

Hade vi följt reglerna ordentligt (Det är rosa bilens fel :4skrika) hade vi till och med vunnit oss en pokal. Men nu vann vi bara :rolleyes:

Fasen kul med biljard :tummenupp

Synd bara att jag blivit så oerhört kass på senare tid visade det sig i helgen.... :gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Varje gång jag tittar på Ricken!

Tror bestämt att det är tvärtom, speciellt efter att ha träffat er båda :rolleyes:

Det tror jag inte, han talar ju om för mig hur snäll jag är hela tiden så nåt rätt måste jag göra. :) Visserligen tycker jag detsamma om honom. Min ängel. :ängel

Du fuskade ju hela tiden. :mattias

Njae, tänkte inte för min egen personliga del, utan mest att det säkert är ett effektivt sätt att bli stalkad, det där med rätt stor publik på internetet och allt det dära. Mycket luriga typer. :)

Iofs har mitt nr funnits här rätt länge, och inte lett till något, så vad vet jag? Jag antog att det var mig det är fel på, men kanske det helt enkelt inte funkar nå vidare? :va

Du måste bara lära dig att stalka på rätt sätt. ;)

Det är tjejer som ska ge ut sitt nummer. Där har du anledningen.

För Blöjan funkade det med att ge ut numret först för att jag skulle ge honom mitt. Men då hade han redan stalkat mig lite innan. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är väl drömmen för alla att spendera hela livet i en källare i Blekinge, speciellt om man får dela källaren med trevliga personer. "Finns det hjärterum så finns det Asarum" som talesättet lyder? :arsele:)

Mer exakt är det så att på källarplan i Tostarp finns det oändliga möjligheter. :fakta

En av mina favoritlåtar...kan det bero på att jag blev stalkad o föll för det. Är jag easy eller har han hypnotiserat mig? :huvet

Det är klart du är easy :näsblod Det ska man väl vara när det känns rätt :va

Ta mig, lås in mig, mata mig ibland och befria mig från ansvar och åtaganden så är du snäll! :D

Det här med maten får vi diskutera. I övrigt är vi överens :crash

Helt fel.

Vid Asarum finns Vekerum.

:4skrika Tostarp har jäääääääääääääääääätelångt till Vekerum :7peta

Vad har hänt sen sist? :smasha

Utbildning i stalking pågår. :hihi :3freak

Jaha. Vad är det för fel på min källare nu då:va

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag är inte blåst :sissy

Det är klart du inte är :pannkyss
Plåtis är bara lite jetlaggad :angel

Eller så är det för det där fotbollslaget :va
Jag sa till henne att hon borde ta på dom.
Dom kunde ju ändå inte ta sig någonstans :cpparty

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...