Dags att uppdatera lite. Hur går det för oss som var med från början i tråden? Det är ju flera hundra sidor sedan jag lämnade er. Kanske till och med 500 sidor sedan. Några som var med verkar hänga kvar och vissa inte alls. Vad har hänt?
Själv så vart jag infångad, inte utav en hoj tjej utan en i bekantskapskretsen(ja ni vet den utanför SH
).
Vi håller just nu på att flyttar ihop och hela baletten. Jag är ju ingen som gillar singellivet utan trivs i förhållande, att dela livet med någon.
För ett bra tag sedan så blev pratet att flytta ihop mer verklighet och vi bestämde att så ska det bli, att beslutet fattades berodde på flera saker. Dels ekonomi att driva runt två kåkar kostar en slant. Vi har provbott ihop en bra stund och det funkar riktigt bra. Att vi kände varandra sedan tidigare gjorde inte saken sämre.
Sen så visade det sig att vi vart gravida med tvillingar så det hela fick skyndas på lite mera.
Tvillingarna kommer att levereras efter sommaren. Så nu har jag mest fullt upp att hinna flytta, fixa familjebuss och arbeta. Tänk hur livet kan ändra sig... Ny hoj får jag nog skjuta på en liten stund. Men liket i mitt kallgarage ska få flytta in i varmgarage =)