Jag har ingen källare, så det går ändå bort. Och stalka är jag inte bra på. Lämna ut sitt nummer till en tjej skulle man heller inte göra. Inte konstigt jag fortfarande är singel.
Och du tackade ju nej till bilanalogin för ett tag sedan.
Jag har ingen källare, så det går ändå bort. Och stalka är jag inte bra på. Lämna ut sitt nummer till en tjej skulle man heller inte göra. Inte konstigt jag fortfarande är singel.
Och du tackade ju nej till bilanalogin för ett tag sedan.
Inte då vi sågs senast, men det har väl hänt mycket sedan dess, så inte vet jag?
Jaaa, det kan det nog göra?
Bildligen då förståss.
Instruktionstext för människa modell Leo.
Till denna modell medföljer en massa olika program så som humor 7, pratglad 10, social 8, Star Wars 5, snäll 8, och många fler. För att stänga av något av de program så fungerar kommandot "Leo snälla ta det lugnt" eller "Leo inte nu".
Underhållning av Leo. Leo föredrar att sova i en säng. Fotografera och vara ute i skogen är två sysselsättningar som uppskattas av Leo. Leo vill behandlas väl men som många andra modeller av detta årtiondet så kan han vara lite för mycket ibland. Då går det att använda externa programmen "TV" och "Film" samt "Dator" för att underhålla Leo när du, användaren, vill ha en stund för sig själv.
Leo går på det mesta men föredrar kött och grönsaker. Bör matas minst tre gånger per dag. Denna modell har inbyggd matlagningskunskap så för att slippa laga maten själv använd kommandot "Leo skulle du kunna göra lite mat? " eller "Leo jag är hungrig. "
För fördjupningskurs använd programmet "date".
HAHA hittade den här texten på en dejtningssida:
Använde du denna gest när du flörtade?
Jepp post traumatic syndrome efter att Pippit o Blöjan gänga sig tror jag... men nu blev det så still att kanske de gamle vågar sig tillbaka, Pamsan, Money, Ziiip, Swish osv?
Ja, de har lyst med sin frånvaro ganska länge nu.
Wooot? Du får ju orgasm bara du ser en R8, kom inte å säg att du inte skulle vilja ha en BMW sports edition!?!?
Hm.
Fysiska krav? De är ju helt rimliga
Jag anser väl inte att jag stalkat alls i det fallet?
Det var förvånansvärt mycket som stämmer på mig.
Stod det något mer om mig på den sidan?
Småsaker som utseende, vad han gör osv. Men du är ingenjör, förmodligen inte exakt 183 cm och 100 kg så det var nog inte du.
Jag tror inte det står någonstans skrivet på min kropp men du har alldeles rätt i att jag mycket hellre är singel än i ett förhållande. Och det har ju sina skäl. För att inte tala om att jag blir gång på gång bekräftad om att min tes är bäst att följa. Men som jag säger med allt annat, blir jag motbevisad kan jag ändra mig.
Jag kommer att förbli en agnostiker tills Guds existens bevisas. Men eftersom jag, som nyligen upptäckt, uppenbarligen hänger mig åt nihilismen på något vänster, vet vi inte längre om jag någonsin kan bli bevisad om att någon existens är av någon mening. Med andra ord vet jag inte längre hur jag tar mig ur karusellen
Du har ju en mening och ett mål - det nämnde du ju innan - att sätta egen surdeg!
Jag är mycket hellre singel än i ett dåligt/tråkigt förhållande, men får jag vara i ett bra/roligt ett, då är jag hellre osingel. Men det är omöjligt att hitta någon som har alla bestick i lådan, hissen går ända upp, lampan är tänd och någon faktiskt är hemma.
Och erkänn, det saknades en sak på den där listan
Jag är mycket hellre singel än i ett dåligt/tråkigt förhållande, men får jag vara i ett bra/roligt ett, då är jag hellre osingel. Men det är omöjligt att hitta någon som har alla bestick i lådan, hissen går ända upp, lampan är tänd och någon faktiskt är hemma.
Vet du vad det där jävla täcket kostar?
Det är som att betala 500 spänn för en zebrafärgad disktrasa.
Vett?
Det är ju roligare om hissen inte går ända upp o om du får gömma knivarna.
Bara 500 spänn?! Vet visserligen inte vad flugtäcken brukar kosta, men jag som är van vid eksemtäcken ser 2000 kr för ett som standard...
Inte vet jag om där är några fel. Hade inte funderat så långt bara.
Och så är jag nog för ung för dig. :lammkotlett
Vett?
Det är ju roligare om hissen inte går ända upp o om du får gömma knivarna.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|