Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har ingen källare, så det går ändå bort. Och stalka är jag inte bra på. Lämna ut sitt nummer till en tjej skulle man heller inte göra. Inte konstigt jag fortfarande är singel. :gråta

:)

Och du tackade ju nej till bilanalogin för ett tag sedan. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Inte då vi sågs senast, men det har väl hänt mycket sedan dess, så inte vet jag? :crash

Jag tror inte det står någonstans skrivet på min kropp men du har alldeles rätt i att jag mycket hellre är singel än i ett förhållande. Och det har ju sina skäl. För att inte tala om att jag blir gång på gång bekräftad om att min tes är bäst att följa. Men som jag säger med allt annat, blir jag motbevisad kan jag ändra mig.

Jag kommer att förbli en agnostiker tills Guds existens bevisas. Men eftersom jag, som nyligen upptäckt, uppenbarligen hänger mig åt nihilismen på något vänster, vet vi inte längre om jag någonsin kan bli bevisad om att någon existens är av någon mening. Med andra ord vet jag inte längre hur jag tar mig ur karusellen :crash

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
HAHA hittade den här texten på en dejtningssida:

Instruktionstext för människa modell Leo.

Till denna modell medföljer en massa olika program så som humor 7, pratglad 10, social 8, Star Wars 5, snäll 8, och många fler. För att stänga av något av de program så fungerar kommandot "Leo snälla ta det lugnt" eller "Leo inte nu".

Underhållning av Leo. Leo föredrar att sova i en säng. Fotografera och vara ute i skogen är två sysselsättningar som uppskattas av Leo. Leo vill behandlas väl men som många andra modeller av detta årtiondet så kan han vara lite för mycket ibland. Då går det att använda externa programmen "TV" och "Film" samt "Dator" för att underhålla Leo när du, användaren, vill ha en stund för sig själv.

Leo går på det mesta men föredrar kött och grönsaker. Bör matas minst tre gånger per dag. Denna modell har inbyggd matlagningskunskap så för att slippa laga maten själv använd kommandot "Leo skulle du kunna göra lite mat? " eller "Leo jag är hungrig. "

För fördjupningskurs använd programmet "date".

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
ImageUploadedByTapatalk 21366144614.557628.jpg

Köp en sån här Pia. :D

Jepp post traumatic syndrome efter att Pippit o Blöjan gänga sig tror jag... men nu blev det så still att kanske de gamle vågar sig tillbaka, Pamsan, Money, Ziiip, Swish osv? :)

Va? Skyller du på oss nu? WTF!!! :va

Ja, de har lyst med sin frånvaro ganska länge nu.

Vi e ju kvar iallafall, vi fegar inte som de där andra o gömmer oss i ridåerna. :D

Wooot? Du får ju orgasm bara du ser en R8, kom inte å säg att du inte skulle vilja ha en BMW sports edition!?!? :7peta:4skrika

En R8 o en viper får mig våt, en Lamborghini likaså, en Koeniggsegg får mig att komma o en Maserati *stöööön* MEN endast om jag äger dom...ägaren skulle fortfarande inte ha en chans hos mig.

En BMW...ursäkta...BMW är familjebil om man jämför med den gruppen. :hihi

O med det menar du?...att jag är besatt?

Hm. :va

Fysiska krav? De är ju helt rimliga :rolleyes:

Jag har sett din lista! :mattias

Jag anser väl inte att jag stalkat alls i det fallet? :va

Om du ska vinna måste du stalka. :fakta

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag tror inte det står någonstans skrivet på min kropp men du har alldeles rätt i att jag mycket hellre är singel än i ett förhållande. Och det har ju sina skäl. För att inte tala om att jag blir gång på gång bekräftad om att min tes är bäst att följa. Men som jag säger med allt annat, blir jag motbevisad kan jag ändra mig.

Jag kommer att förbli en agnostiker tills Guds existens bevisas. Men eftersom jag, som nyligen upptäckt, uppenbarligen hänger mig åt nihilismen på något vänster, vet vi inte längre om jag någonsin kan bli bevisad om att någon existens är av någon mening. Med andra ord vet jag inte längre hur jag tar mig ur karusellen :crash

Du har ju en mening och ett mål - det nämnde du ju innan - att sätta egen surdeg! :crash

Jag är mycket hellre singel än i ett dåligt/tråkigt förhållande, men får jag vara i ett bra/roligt ett, då är jag hellre osingel. :) Men det är omöjligt att hitta någon som har alla bestick i lådan, hissen går ända upp, lampan är tänd och någon faktiskt är hemma. :död

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Du har ju en mening och ett mål - det nämnde du ju innan - att sätta egen surdeg! :crash

Jag är mycket hellre singel än i ett dåligt/tråkigt förhållande, men får jag vara i ett bra/roligt ett, då är jag hellre osingel. :) Men det är omöjligt att hitta någon som har alla bestick i lådan, hissen går ända upp, lampan är tänd och någon faktiskt är hemma. :död

Jag ska sätta en surdeg, det finns ett mål där, instämmer. Men målets existens är nihilistiskt eftersom jag kan skita i det. Back to ruta 1. :crash

Det är svårt att hitta någon av rätt kaliber men det är ännu svårare att ha tillit för någon, iallafall i mitt fall. Det blir inte heller lättare med tiden heller, tyvärr.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och erkänn, det saknades en sak på den där listan :hihi

Vett?

Det är ju roligare om hissen inte går ända upp o om du får gömma knivarna. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vett?

Det är ju roligare om hissen inte går ända upp o om du får gömma knivarna. :)

Vettig var med på listan. ;)
Jag skickar ett mess med svaret :D

Bara 500 spänn?! Vet visserligen inte vad flugtäcken brukar kosta, men jag som är van vid eksemtäcken ser 2000 kr för ett som standard... ;)

Det var en jämförelse :3freak :D

Täcket kostade lite över tusen spänn om jag inte minns fel, sen får man köpa till huvan. Ett flugtäcke är ju inte samma sak som eksemtäcke i mina ögon. Eksemtäcke ska ju täcka allt och även vara svalt.
Dessutom har jag mig veterligen aldrig använt ett flugtäcke eftersom de flesta sitter dåligt och det är bättre att låta bli att borsta hästen mer än nödvändigt och spreja på lite medel.

Sen har jag också en princip att följa och den lyder att jag inte köper svindyra förbrukningssaker. Med andra ord köper jag aldrig dyra täcken när jag vet att de kan gå sönder. Det finns bra täcke till ett bra pris :) Undantaget är dock innetäcken som ändå skyddas av utetäcket. Då är jag villig att lägga på 500 spänn extra för ett välsittande innetäcke som inte ger bogskav efter två veckor.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Bla bla bla bla...hästfackspråk..bla bla bla..

Själv tänkte jag ta en tur på twinnen imorgon om vädret tillåter men jagar fortfarande en gammal viffer.

Måste tyvärr skära ner på kostnaderna och skaffa en hoj som går klassikerförsäkra och om någon har bättre förslag än viffern får ni gärna hojta till :banana
Eller om nån ser en RC24 eller RC36 runt -90 för ett bra pris.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Inte vet jag om där är några fel. Hade inte funderat så långt bara.

Och så är jag nog för ung för dig. :pannkyss :lammkotlett

Herrn är inte myndig?

Jag har ingen källare, så det går ändå bort. Och stalka är jag inte bra på. Lämna ut sitt nummer till en tjej skulle man heller inte göra. Inte konstigt jag fortfarande är singel. :gråta

:)

Källaralternativ kan jag lösa :tummenupp

Stalka är jävligt tröttsamt så jag förstår dig. :huvet

Varför skulle du inte lämna ut ditt nr? Rädd för att hon aldrig ringer eller :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning