Singeltråden

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jag är inne på dag 2 av egentid :D

Har bakat surdegsbröd på den där burken man köper i affären. Det blev så lyckat att jag ska sätta egen surdeg nästa gång jag handlar, för då ska en burk och ekologiskt rågmjöl införskaffas!

Jag tycker att jag är ett exempel på en drömkvinna. Varför står inte killar i kö för mig? :va

haha xD

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag tror dina fysiska krav skrämmer bort 99.9% av den manliga befolkningen, mig inräknad. :D

Hm. :va

Fysiska krav? De är ju helt rimliga :rolleyes:

Du kanske inte kokar så bra renköttsoppa? Eller så ser du inte skogen för alla träd.

Jag ska bjuda YipYip på gulaschsoppa på rådjurskött så ska vi se vad han tycker. Jag tror minsann att min soppa på viltkött hade blivit godkänd.
Det måste vara skogen som är felet, jag blir så överväldigad av alla träd :3freak

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag ska bjuda YipYip på gulaschsoppa på rådjurskött så ska vi se vad han tycker. Jag tror minsann att min soppa på viltkött hade blivit godkänd.
Det måste vara skogen som är felet, jag blir så överväldigad av alla träd :3freak

Ja, det är ju ett steg på vägen. Skillnad på Gulasch och renköttsoppa dock. Men som övning funkar det säkert.

Kom att tänka på en grej dock.
Surdegsbröd tilltalar nog mest såna grabbar som helst bakar dem själv. Prova bullar också.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jepp post traumatic syndrome efter att Pippit o Blöjan gänga sig tror jag... men nu blev det så still att kanske de gamle vågar sig tillbaka, Pamsan, Money, Ziiip, Swish osv? :)

Vad skönt att inte hamna i den listan med namn, utan bara kanske i "och så vidare". Det måste betyda att jag verkar ha ett liv utanför SH. :tungan

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja, det är ju ett steg på vägen. Skillnad på Gulasch och renköttsoppa dock. Men som övning funkar det säkert.

Kom att tänka på en grej dock.
Surdegsbröd tilltalar nog mest såna grabbar som helst bakar dem själv. Prova bullar också.

Renköttsoppa kan jag säkerligen tillaga, svårigheten i det här fallet är bara att jag inte har renkött.

Jag är bra på att baka bullar, jag har till och med mammas hemliga recept :fakta Och att bjuda på dem (till skillnad från Jävla Peter).

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag är inne på dag 2 av egentid :D

Har bakat surdegsbröd på den där burken man köper i affären. Det blev så lyckat att jag ska sätta egen surdeg nästa gång jag handlar, för då ska en burk och ekologiskt rågmjöl införskaffas!

Jag tycker att jag är ett exempel på en drömkvinna. Varför står inte killar i kö för mig? :va

För att du ungefär tusen gånger sagt att du VILL vara singel? :7peta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hujj, vart ut på fjäskmiddag med en leverantör från jobbet ikväll.

Sisådär faktiskt, mycket gamla gråa människor utan humor & inget riktigt affärande heller. :/

Roligast var det nog att flörta med servitrisen. :slicka (ja, jag vet, stackars människa....)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Hujj, vart ut på fjäskmiddag med en leverantör från jobbet ikväll.

Sisådär faktiskt, mycket gamla gråa människor utan humor & inget riktigt affärande heller. :/

Roligast var det nog att flörta med servitrisen. :slicka (ja, jag vet, stackars människa....)

Använde du denna gest :slicka när du flörtade?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning