Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du vet vad som menas. Sorry för knastertorrt hasse&tagebuskisskämt.

:såjaponken Det är ok. Så länge jag inte vet var du kommer ifrån är det inte öppet för passning. Söderöver ger ju rätt stora valmöjligheter :confused:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tror jag hittat världens bästa hojköpare, han åker o fixar ett nytt batteri till hojen inne i stan och levererar det till dörren min. :):):)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är klart du inte är :pannkyss
Plåtis är bara lite jetlaggad :angel

Eller så är det för det där fotbollslaget :va
Jag sa till henne att hon borde ta på dom.
Dom kunde ju ändå inte ta sig någonstans :cpparty

Tack älskling. :krama

Hon borde ha gått med i tiotusenmetersklubben med hela fotbollslaget. :D

Oh no you didn't! :4skrika

Vaa? :va vad nu?

Tror jag hittat världens bästa hojköpare, han åker o fixar ett nytt batteri till hojen inne i stan och levererar det till dörren min. :):):)

Lås in honom i källaren vetja. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Tack älskling. :krama

Hon borde ha gått med i tiotusenmetersklubben med hela fotbollslaget. :D

Precis. En lång rad i mittgången och sen ut genom sidodörren när de var klara. :tummenupp

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Dags att uppdatera lite. Hur går det för oss som var med från början i tråden? Det är ju flera hundra sidor sedan jag lämnade er. Kanske till och med 500 sidor sedan. Några som var med verkar hänga kvar och vissa inte alls. Vad har hänt?

Själv så vart jag infångad, inte utav en hoj tjej utan en i bekantskapskretsen(ja ni vet den utanför SH:va).
Vi håller just nu på att flyttar ihop och hela baletten. Jag är ju ingen som gillar singellivet utan trivs i förhållande, att dela livet med någon.
För ett bra tag sedan så blev pratet att flytta ihop mer verklighet och vi bestämde att så ska det bli, att beslutet fattades berodde på flera saker. Dels ekonomi att driva runt två kåkar kostar en slant. Vi har provbott ihop en bra stund och det funkar riktigt bra. Att vi kände varandra sedan tidigare gjorde inte saken sämre.
Sen så visade det sig att vi vart gravida med tvillingar så det hela fick skyndas på lite mera.

Tvillingarna kommer att levereras efter sommaren. Så nu har jag mest fullt upp att hinna flytta, fixa familjebuss och arbeta. Tänk hur livet kan ändra sig... Ny hoj får jag nog skjuta på en liten stund. Men liket i mitt kallgarage ska få flytta in i varmgarage =)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Dags att uppdatera lite. Hur går det för oss som var med från början i tråden? Det är ju flera hundra sidor sedan jag lämnade er. Kanske till och med 500 sidor sedan. Några som var med verkar hänga kvar och vissa inte alls. Vad har hänt?

Själv så vart jag infångad, inte utav en hoj tjej utan en i bekantskapskretsen(ja ni vet den utanför SH:va).
Vi håller just nu på att flyttar ihop och hela baletten. Jag är ju ingen som gillar singellivet utan trivs i förhållande, att dela livet med någon.
För ett bra tag sedan så blev pratet att flytta ihop mer verklighet och vi bestämde att så ska det bli, att beslutet fattades berodde på flera saker. Dels ekonomi att driva runt två kåkar kostar en slant. Vi har provbott ihop en bra stund och det funkar riktigt bra. Att vi kände varandra sedan tidigare gjorde inte saken sämre.
Sen så visade det sig att vi vart gravida med tvillingar så det hela fick skyndas på lite mera.

Tvillingarna kommer att levereras efter sommaren. Så nu har jag mest fullt upp att hinna flytta, fixa familjebuss och arbeta. Tänk hur livet kan ändra sig... Ny hoj får jag nog skjuta på en liten stund. Men liket i mitt kallgarage ska få flytta in i varmgarage =)

Grattis! :)

Själv är jag fortsatt singel, men lider ingen större nöd.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum