Zx7r från 90-talet. Billig och bra.
Är de lika pålitliga som viffern då? För den motorn ses ju som mer eller mindre oförstörbar
Zx7r från 90-talet. Billig och bra.
Källaralternativ kan jag lösa
Stalka är jävligt tröttsamt så jag förstår dig.
Varför skulle du inte lämna ut ditt nr? Rädd för att hon aldrig ringer eller
Alright!
Nä, fortfarande inte värt att köa. Ingenting är värt att köa.
Precis, och nu har jag en annan köpare som står standby ifall den inte går igång med nya batteriet. Honom har jag fått att vilja slita hojen i molekyler om så behövs bara han får köpa den. Undrar vad han har för bil... hehehe...
Du kan samla köparna i källaren och sälja dom oxå sen till Anna.
Perfect, då kan jag ta deras fordon och Anna får köparna till sin källare. Anna! Hur vill du ha dem levererade, äh förresten, Pippi jobbar inte du med frakt?
Ja, PippiT jobbar väl för USB eller hur var det?
Perfect, då kan jag ta deras fordon och Anna får köparna till sin källare. Anna! Hur vill du ha dem levererade, äh förresten, Pippi jobbar inte du med frakt?
UPS om jag får be.
Ja vi fixar det men jag kan inte garantera dom i en del när de levereras. Kanske lite skavanker.
Är de lika pålitliga som viffern då? För den motorn ses ju som mer eller mindre oförstörbar
Strunta i det redan från början då, så får du mer tid över åt dekadent leverne.
Tillit borde egentligen vara hur enkelt som helst, men ändå verkar det inte stå högt i kurs hos många. Och ju fler gånger man blir lurad, desto svårare blir det såklart att lita på nästa.
För ingenting? Vem säger det?
Ja, det är ju det jag gör. Jag har ju redan surdegsbröd i frysen. Så målet får skjutas upp utan stress
Jag stöter tvärtom på folk där det ständigt gnälls om hur de känner sig lurade etc men som själva ändå beter som svin. Jag är trött på bristen på självinsikten hos folk, rättare sagt.
Och med no strings attached menar jag självklart att hon inte har string utan är naken.
Ho ho ho!!
Vår tomten plingade just på för leverans av nya leksaken
Inga problem. Ragge fixar till dom
Det är inget kul om man inte måste gömma knivarna.
Eller ta fram verktygen i detta fallet.
Självklart, det hör ju till när man ägnar sig åt djuriskt sex.
Men det ändrar väl ingenting, då jag förutsatte det redan innan?
Nej nej nu har du fel
Djurisk sex gör man med en del av kläderna kvar eller halvt sönderslitna, alltså kan en del av trosorna sitta kvar när detta sker...
Nej nej nu har du fel
Djurisk sex gör man med en del av kläderna kvar eller halvt sönderslitna, alltså kan en del av trosorna sitta kvar när detta sker...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|