Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Idag ska jag åka och hämta hem min darling från vinterförvaringen hemma hos päronen.

Japp Nu orkar jag inte vänta längre, De får vara regn, sorksnöa, blåsa isbjörnar på Gävles gator om de så vill..

NU ORKAR JAG INTE VÄNTA LÄNGRE... Hojen ska hem :banana:banana:banana

Går nog jättebra :thumbup: Vi hade premiärtur här i Dalarna i tisdags. :D Bara en liten sväng på 10 mil. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Man ska inte åka. Man ska köra :hihi

Varför hittar jag bara motorcyklar för 70.000:- plus :va
Jag har inte råd med det :4skrika :4skrika

Idag är det åtminstone torsdag. Detta betyder att det snart är lördag.
På lördag ska jag prata med ALLA Rilles grannar :smasha :crash

Sedan ska vi dansa :banana :banana :arsele :arsele

Jag ska klämma ner mig bland ungtupparna och bara njuta av att vara gammal risig höna :rolleyes:

Det är möjligt att jag hamnar i slagsmål med katten :näsblod Jag kommer inte att vinna den :huvet

På söndag mår jag förhoppningsvis som en gud :rock och kan :banana lite över de andra. Kanske hoppa och skrika lite. Spela några bra låtar :yoparty

Dom kommer att älska mig :7peta :kär

Allt det där snack får mig att vilja strunta i alla hinder jag fått på mig och åka ner. :huvet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Han bor i Tyringe. Han har väl 7 km till närmaste granne, så du kommer få traska runt hela natten ifall du ska hälsa på alla fem. :7peta

Jag har en oändlig energi :fakta :fyllisar

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
HÄR VAR DET MYCKET ÅKA AV!!!!! :crash
Aj, skrik inte det gör ont i mina ögon! :(

Han bor i Tyringe. Han har väl 7 km till närmaste granne, så du kommer få traska runt hela natten ifall du ska hälsa på alla fem. :7peta
Kanske finns någon kossa man kan prata med i halvlek mellan grannarna? :tummenupp

Jag har en oändlig energi :fakta :fyllisar
De e bra de visa dem att även hönor kan få bra sprätt i benen! (Kacklar lite förtjust för mig själv). :fyllisar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag ska jag åka och hämta hem min darling från vinterförvaringen hemma hos päronen.

Japp Nu orkar jag inte vänta längre, De får vara regn, sorksnöa, blåsa isbjörnar på Gävles gator om de så vill..

NU ORKAR JAG INTE VÄNTA LÄNGRE... Hojen ska hem :banana:banana:banana

Jaha, hojen. Jag som trodde du menade Shadow. :p

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vem är du så arg på och varför? :)

Orkar inte dra hela historien men idag var fan måttet rågat. Jag är förbannad på en bondlurk som besitter någon jävla kombination av storhetsvansinne och efterblivenhet.

Gubben tror att han kan förbjuda alla från att rida på hans travbana (som är en privat väg) som han arrenderar av kommunen. Jag har ignorerat det men idag tog han priset av att skrämma upp ALLA djur, hundarna, min ponny INKLUSIVE HANS HÄST!!!!!!!! Jävla cirkus och jag fick inte ens gå ÖVER hans bana för att komma ut i skogen.

Men det största jävla felet var att han skrek och hade sig så att jag inte fick ett syl i vädret, jag försökte kalla in hundarna men han förde sånt liv att hundarna uppenbarligen inte hörde mig samtidigt som de försökte springa undan hans häst. Jag fick ropa flera gånger innan hundarna hörde mig och kom med detsamma. Sen att försöka prata med honom var omöjligt, inte ens hjälpte det att säga att jag är döv, då viftade han med armarna som en idiot.

Jag undrar varför jag inte satte av och gick till honom och skrek i hans ansikte "ALLEMANSRÄTTEN DIN JÄVLA EFTERBLIVNA JÄVEL!!!!!!!!!!!!" med min bästa falsettröst så det började blöda ur hans öron.
Uppenbarligen har jag något slags självbevarelsedrift.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Orkar inte dra hela historien men idag var fan måttet rågat. Jag är förbannad på en bondlurk som besitter någon jävla kombination av storhetsvansinne och efterblivenhet.

Gubben tror att han kan förbjuda alla från att rida på hans travbana (som är en privat väg) som han arrenderar av kommunen. Jag har ignorerat det men idag tog han priset av att skrämma upp ALLA djur, hundarna, min ponny INKLUSIVE HANS HÄST!!!!!!!! Jävla cirkus och jag fick inte ens gå ÖVER hans bana för att komma ut i skogen.

Men det största jävla felet var att han skrek och hade sig så att jag inte fick ett syl i vädret, jag försökte kalla in hundarna men han förde sånt liv att hundarna uppenbarligen inte hörde mig samtidigt som de försökte springa undan hans häst. Jag fick ropa flera gånger innan hundarna hörde mig och kom med detsamma. Sen att försöka prata med honom var omöjligt, inte ens hjälpte det att säga att jag är döv, då viftade han med armarna som en idiot.

Jag undrar varför jag inte satte av och gick till honom och skrek i hans ansikte "ALLEMANSRÄTTEN DIN JÄVLA EFTERBLIVNA JÄVEL!!!!!!!!!!!!" med min bästa falsettröst så det började blöda ur hans öron.
Uppenbarligen har jag något slags självbevarelsedrift.

Äsch bygg en nalle i ansiktet på honom. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Läste lite snabbt och inser att det finns förbannade fruntimmer... sånt är läskigt! :fakta :crash

Hej :hej

Pratade du om mig? :rolleyes:

Jag undviker alltid att bli förbannad bland folk. För sist jag blev förbannad bland folk råkade vara i ett av projektrummen i skolan. När jag körde igång och bråkade med min klasskamrat som också malde på som en jävla idiot utan att jag fick säga till vad jag tyckte, (stackars min tolk...) slutade det med att alla som satt i den delen där vi pratade flyttade bort till andra halvan av rummet bakom alla hyllor och skåp som skulle dämpa oljudet från oss två (tre). :näsblod

Det som är positivt med det är att alla i klassen vet att jag inte tar skit. Ingen sen dess har gjort samma sak som den här killen. Han bad till och med om ursäkt, det gör han vanligen aldrig.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning