Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hej :hej

Pratade du om mig? :rolleyes:

Jag undviker alltid att bli förbannad bland folk. För sist jag blev förbannad bland folk råkade vara i ett av projektrummen i skolan. När jag körde igång och bråkade med min klasskamrat som också malde på som en jävla idiot utan att jag fick säga till vad jag tyckte, (stackars min tolk...) slutade det med att alla som satt i den delen där vi pratade flyttade bort till andra halvan av rummet bakom alla hyllor och skåp som skulle dämpa oljudet från oss två (tre). :näsblod

Det som är positivt med det är att alla i klassen vet att jag inte tar skit. Ingen sen dess har gjort samma sak som den här killen. Han bad till och med om ursäkt, det gör han vanligen aldrig.

Bok 1 kapitel 1 i hur man lägger grunden för en fungerande flock. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att spräcka trumhinnorna gör nog ondare än att få en nalle i ansiktet. Förvisso äckligt men du vet, han är ju en bondlurk = van vid nallar :3freak

Jo men inte nallar byggda av människor. Jag spräcker hellre mina trumhinnor igen än att nån bygger en nalle i ansiktet på mig. :zpy

Läste lite snabbt och inser att det finns förbannade fruntimmer... sånt är läskigt! :fakta :crash

Jag är dock inte arg o har inte varit på väldigt länge, jag är inne i en laga mat o baka kakor o skit (inte bokstavligt) period.

Det är bara de som är elaka mot mig som behöver passa sig för att jag ska ta fram min spruta eld sida, The dragonbitchside and I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger. And you will know My name is the Lord when I lay My vengeance upon thee.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Värst vad ni skall berätta om hur förbannade ni kan tänkas bli... allt vi vill veta är ju om kakorna är nå goda. ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo men inte nallar byggda av människor. Jag spräcker hellre mina trumhinnor igen än att nån bygger en nalle i ansiktet på mig. :zpy

Men jag brukar inte grensla en häst (eller killen för den delen) när jag är på bygganallarhugget :mattias :fakta

Hundarna var väl inte på hugget de heller.

Värst vad ni skall berätta om hur förbannade ni kan tänkas bli... allt vi vill veta är ju om kakorna är nå goda. ;)

Mina kakor och bullar blir goda. Senast var det ett litet experiment på min lasagne. Whoaaaaaa, jag undrar fortfarande varför ingen köar för mig :crash

Jag har bakat surdegsbröd tidigare i veckan, det blev sjukt gott. :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
:huvet

Jag tänkte aldrig på det där. (Nu är jag seriös)

Jag ska börja gå runt i ett linne med texten "Smsa 07xxxxxxxx om du ska vissla!"

Nej nej, skriv "SMS:a" över brösten och sen telefonnumret lite trendigt över baken... killar fattar lite trögt ibland men det är definitivt ställen man kollar in. :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Pia, jag såg att dom gjort en burk som passar normala tjejer lite bättre nu, 33cl sleek. :D
Är det du som har kommit på idén så att du får ha de enorma för dig själv? :D

Tur att det finns redbullburkar för oss som inte vill ha blodsmak i munnen. :rolleyes

Varför skulle man baka kakor om kakorna är äckliga? Mina kakor knullar i munnen. :D

För att du inte vänder dig om när de busvisslar på stan? :glömdet

Hahahaha. Skojig kis. :)

:huvet

Jag tänkte aldrig på det där. (Nu är jag seriös)

Jag ska börja gå runt i ett linne med texten "Smsa 07xxxxxxxx om du ska vissla!"

Men jag vänder mig aldrig om jag hör nån busvissla heller, skulle aldrig falla mig in att vara så självupptagen att jag tror att det är mig nån visslar efter. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nej nej, skriv "SMS:a" över brösten och sen telefonnumret lite trendigt över baken... killar fattar lite trögt ibland men det är definitivt ställen man kollar in. :tungan

:tummenupp :tuttar :arsele

:rofl

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Pia, jag såg att dom gjort en burk som passar normala tjejer lite bättre nu, 33cl sleek. :D
Är det du som har kommit på idén så att du får ha de enorma för dig själv? :D

Tur att det finns redbullburkar för oss som inte vill ha blodsmak i munnen. :rolleyes

Varför skulle man baka kakor om kakorna är äckliga? Mina kakor knullar i munnen. :D

Hahahaha. Skojig kis. :)

Men jag vänder mig aldrig om jag hör nån busvissla heller, skulle aldrig falla mig in att vara så självupptagen att jag tror att det är mig nån visslar efter. :)

Men hallå, 33 cl är ingen match! :3freak

Jag tänker vara så självupptagen att jag fortfarande går i samma kläder och ha samma nummer när jag är 70 och förvänta mig att få sms fortfarande. Jag förväntar att min röv fortfarande är lika delikat då som nu. :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning