Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Själv gillar jag starka människor, de tenderar att vara ärliga.

Jo jag vet men jag kommer alltid försvara de svaga sålänge de är snälla. :) Jag menar väl kanske inte de starka utan mer de kaxiga, de som tror de är starka. De som ger sig på andra människor och trycker ner dom. Såna är kul att knäcka.

Fina djur. Blanka. Fina djur. Blanka.

Jag är jättestark. Lovar. :smasha :smasha

Dom e läskiga o elaka!

Jo men du är en snäll stark människa, se i svaret ovan.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jo jag vet men jag kommer alltid försvara de svaga sålänge de är snälla. :) Jag menar väl kanske inte de starka utan mer de kaxiga, de som tror de är starka. De som ger sig på andra människor och trycker ner dom. Såna är kul att knäcka.

De som trycker ned andra är sällan särskilt starka... blir som att slåss i källaren.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Gratis arbetskraft?
De kanske kan ge smakråd när du försöker välja outfit?

Det är väl inte gratis om de ska uppehålla sig i källaren? Det går ju åt en massa möss då. :7peta

Smakråd känns lite överflödigt till joggisar och luvtröja. Det kräver ingen större finess.
Det kan till och med du klara av :fakta

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Det är väl inte gratis om de ska uppehålla sig i källaren? Det går ju åt en massa möss då. :7peta

Smakråd känns lite överflödigt till joggisar och luvtröja. Det kräver ingen större finess.
Det kan till och med du klara av :fakta

Ja, för att hålla slavar måste man ge dem mat givetvis, men tror du skulle tjäna på't i långaloppet :p

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja, för att hålla slavar måste man ge dem mat givetvis, men tror du skulle tjäna på't i långaloppet :p

Du har missförstått det här alldeles :näsblod
Det är inte slavar. Det är gäster :3freak

Du får nog komma hit och titta. Du kommer att förstå :hihi

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har läst i kapp lite nu, mycke snack om stalking.

Jag har också blivit stalkad:(, men den som stalkade mej var en riktigt slug en. För varje gång jag vände mej om så var det någon ny människa bakom mej. Stalkern måste ha hyrt in en massa folk för att förvilla mej.
Det slutade först efter att jag började gå baklänges,tokstirrandes och viftandes med armarna som en väderkvarn.Då försvann alla stalkers.:D

Eftersom jag har ett ansikte på dig blev det här extra roligt, realistiskt på något vis :näsblod

Jag får ont i magen när jag tänker på att köra upp nåt så tjockt i min fitta. :rädd

Jag tycker inte man är självupptagen för att man är ungdomlig. Självupptagen är väl mer när man går och tror att världen kretsar endast runt en själv. Typ Linda Rosing.

Jag tänker inte heller klä mig i tantkläder bara för att jag blir gammal. Jag ska fortsätta att vara mina syskonbarns coola moster som de ser upp till och som deras kompisar är avundsjuka att de inte har som moster. :D

SKÄMS!!! :4skrika

PullPia. :D

Nog är det underbart? Jag älskar att knäcka starka människor, mer sport över det då.

Hur jag kommer vara när jag är nästan 40 år gammal har jag ingen jävla aning men jag täcker nog vara en snygging som en viss Pippi.

När jag är 70 ska jag ha blått hår och skinnjacka med nitar :rolleyes:

PULLPIA??? :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Så Pippi, tagit några roliga piller på senaste? :D

Haha, nae nu är det ju vår o då sover jag bra ändå. Sen blir jag uttröttad på annat sätt. :p

Du kanske skulle behöva lita mer på dem ;) haha

Jag litar inte på folk i källaren, jag litar endast på speciellt utvalda o de är få. :D

Du har missförstått det här alldeles :näsblod
Det är inte slavar. Det är gäster :3freak

Du får nog komma hit och titta. Du kommer att förstå :hihi

Dom ska fan va tacksamma. :)

Hur jag kommer vara när jag är nästan 40 år gammal har jag ingen jävla aning men jag täcker nog vara en snygging som en viss Pippi.

När jag är 70 ska jag ha blått hår och skinnjacka med nitar :rolleyes:

PULLPIA??? :näsblod

Aaaaaaaw :krama :kär

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...