PippiT
Professionell mobbare
Efter en riktigt blöt natt ute på Tylösand (tänk Per Gessle nu!) åkte jag och två kompisar hem i en taxi med två killar hem till en av dem som bor nära mig.
De försöker fixa ligg till mig (fast jag ville inte ha nån av dem) och jag sa nej. Men till slut, full och trött som jag var tänkte jag att jag skulle jävlas med dem. Jag låtsades vara med på det. Väl hemma hos killen var det efterfest.
Min kompis lyckades prata ur sig sitt ragg och säga att jag gärna tog honom, han blev eld och lågor (enligt henne) och tydligen klädde han av sig och väntade på på mig i sin säng.
Hör detta av kompisen. Jag ställer ifrån mig ölen och brister ut i asgarv, varpå jag tackade för ölen och efterfesten och stack hem.
MEN!!! Morgonen efter fick jag flera obehagliga sms Han var arg för jag stack fastän jag ville ligga med honom, han var arg för jag inte sa hejdå (PALLA!! ) sen ställde han en massa suspekta frågor om mina kompisar. Jag sa att om han inte tog bort mitt nummer och slutade höra av sig ska jag polisanmäla.
Det sjukaste var att han bara hade mitt förnamn, förvisso är det inte ett så vanligt namn men ändå, det var creepy att han faktiskt gjorde jobbet att leta upp hela mitt namn och sedan även mitt nummer. Han vägrade också först säga vem han var.
Ska väl tillägga också att en kväll såg jag ansiktsavtryck på mitt fönster.
Fitta till folk det ska finnas alltså.
Lite elak va du allt hjärtat!
Dumming, jag är ju godissugen!!
Jag är inte dum bara väldigt protective an mina cookies.
Nu behöver jag lite råd.
Jag har 3 alternativ gällande gubben från igår... Nu är det så att han visst arrenderar av Svenska kyrkan och inte kommunen. Jag kan fortfarande sätta bägge mina tuttar på att allemansrätten gäller där.
Han ska tydligen ha sagt till den som pratat med honom idag (markförvaltningen) att mina hundar ska ha skrämt upp hans häst så att han fick uppsöka akut veterinärvård. Och jag skulle tro på honom när han själv slet hästen i munnen och for runt, när jag ridit över hans bana så försvann han i motsatt riktning från vart som är hans stall. Och jag såg inte att han vände, vilket innebar att han fortsatte och slutförde sin träning.
Det lät också som om att det var bara hundarna. Men han har varit på mig även när jag inte haft hund med mig ut. Den ena hunden kan jag koppla (simultansförmågan är inget problem) alternativt lämna kvar i stallet, min egna hund stannar på kommando, honom kan jag lära att inte gå över travbanan på egen hand. Vilket eliminerar hans anledning till att skylla på hundar.
1. Jag ringer Svenska kyrkan och hör med dem.
2. Jag ringer gubben och pratar med honom.
3. Jag slutar rida på dagtid och rider ut endast på kvällstid, och tillsammans med någon. Alltid. (Fan, aldrig i livet att han ska begränsa mina val och vardag!).
Jag sitter här i valet och kvalet. Att jag ringer bevisar förvisso för honom att jag inte accepterar att bli överkörd bara sådär.
Jag står fast vid allemansrätten och det spelar ingen roll vem fan som äger marken. Skjut gubben i benet eller lås in honom i källaren.