Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Du har ju all möjlighet i världen att gå dit utan hästar, hundar och allt bara för att prata med honom.

Men det är väl en tjejgrej, jag kan starta krig så då ska jag göra det.

Lycka till då. Hoppas att du får det precis som du vill ha det.

Inte bitter, bara trött. :glömdet

Ok, kanske lite bitter då.

Men bara lite...

I helvete heller att jag går dit för att PRATA. Jag ringer ju runt för att få kött på benen så jag kan prata med honom och ge honom fakta? Vore jävligt korkat av mig att promenera in på hans gård och börja tjafsa utan att ha fakta att ge honom. Jag bråkar inte med folk med saker utan att jag har källa på det. Även om jag är bombsäker kan jag ha fel. Att jag är skitsäker och kan offra mina tuttar gör inte att jag har rätt i frågan.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
I helvete heller att jag går dit för att PRATA. Jag ringer ju runt för att få kött på benen så jag kan prata med honom och ge honom fakta? Vore jävligt korkat av mig att promenera in på hans gård och börja tjafsa utan att ha fakta att ge honom. Jag bråkar inte med folk med saker utan att jag har källa på det. Även om jag är bombsäker kan jag ha fel. Att jag är skitsäker och kan offra mina tuttar gör inte att jag har rätt i frågan.

Varför ska du gå dit med inställningen att du ska tjafsa?
Gå dit och fråga vad som är problemet, kan ni gemensamt komma fram till en lösning?

Att han absolut inte vill att du ska vara där och du vägrar ta en annan väg är liksom inte bra grunder för en lösning.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men det är väl en tjejgrej, jag kan starta krig så då ska jag göra det.

Tror inte många krig här i världen är startade av tjejer men vi kan låta dig tro det så din bitterhet går över. Vad har du att vara bitter för?

Källa på det?

Inte för att jag misstror dig, det är bara det att jag har bara sett 1 definition av hemfridszon. Och den har nog skrivits ner av misstag.

Källan finna i min källare o följer du med ner kan jag plocka fram boken det står i. ;)

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Gå dit och fråga vad som är problemet, kan ni gemensamt komma fram till en lösning?

Att han absolut inte vill att du ska vara där och du vägrar ta en annan väg är liksom inte bra grunder för en lösning.

Apropå diskussionen... Hesttjejer, hestar och grannfejder, hur tänkte du där? Kan du inte ta dig an något enklare? Gazaremsan t ex.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tror inte många krig här i världen är startade av tjejer men vi kan låta dig tro det så din bitterhet går över. Vad har du att vara bitter för?

Källan finna i min källare o följer du med ner kan jag plocka fram boken det står i. ;)

Fast det finns en del som är startade pga tjejer. ;)
Och hur var det nu... bakom varje stark man står en ännu starkare kvinna. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Apropå diskussionen... Hesttjejer, hestar och grannfejder, hur tänkte du där? Kan du inte ta dig an något enklare? Gazaremsan t ex.

Jo, jag har en grej till på G, så jag sprider mina frustrationer. :)

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Hoj
KTM Superduke R
Ännu en dejt ikväll denna vecka.
Får man dejta 2 stycken samtidigt och om man tycker ena är lite fräsigare så väljer man den eller måste man endast dejta en åt gången?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Får man dejta 2 stycken samtidigt och om man tycker ena är lite fräsigare så väljer man den eller måste man endast dejta en åt gången?

Så länge ni bara dejtar och inte är exclusive gör väl både hon o du som ni vill. Om du inte tillåter det från henne däremot så ska du ju inte göra det själv. :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019

håll dom hemliga för varandra bara så ska det nog gå bra serru :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Med tanke på att fastän jag glatt hälsade på honom med ett leende (som jag alltid gör vid möte när jag sitter uppepå en häst eller möter någon ute i skogen) skrek han åt mig. Varför ska jag förvänta mig att han inte börjar skrika åt mig? Varför ska jag gå dit och förvänta mig att bli bemött med respekt helt plötsligt? Ja du förstår, den här gubben står inte högt i tankarna hos mig. Så är det.

Jag vägrar ta en annan väg när han skriker åt mig så jag inte får säga något och jag vet att allemansrätten gäller tills han bevisat motsatsen, vilket han inte gör med sitt skrikande. Hans travbana råkar ligga över vägen ut till skogen och i skogen har jag rätt att vara så han kan inte förbjuda mig från att gå 3 meter över hans bana. Punkt slut. Det här är en löjlig fejd som dessutom beror helt på att jag inte blir bemött med respekt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag anser nog att i början kan man dejta flera men ju längre det gått desto mindre ok är det att träffa andra.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Rätt åt han som bråka me Grodis!!! :fakta
grodis.jpg

Då lättar vi upp tråden lite.
Drog en avhämtningslunch som avnjöts hemma i soffan tittandes på Macgyver, kvalitetstid.:tummenupp
Tog sedan på mig mina nya mc stövlar samt nya handskarna och.......damsög sedan hela kåken:crash

Ikväll kör jag stenhårt på fredagsmys på mitt sätt:fyllisar
Innebär det att resten av stället åker på allt eftersom kvällen lider...? :crash

Vi tar min halvblodssessa. Hon gillar inte små saker :smasha :smasha
Hon dödar skator på löpande band :näsblod

Jag är så stolt :kär
Meh, då kan väl Swishan krympa sina störande människor som går i hennes hage o så skickar du dit Sessan så är problemet ur världen sen då! Fan va bra idéer jag får helt plötsligt...:yoparty

håll dom hemliga för varandra bara så ska det nog gå bra serru :tummenupp
Öh, ja lycka till med det knepet... :hej

Finns de några lyckliga slut ifrån denna singeltråd må tro? :)

Jodå, det finns några par varav ett är ihopflyttade sen några månader tillbaka... :)

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Hoj
KTM Superduke R
Blir en tjej ikväll så får den andre vänta tills imorgon. Nästa helg kan jag säkert få ihop oss tre...allt börjar med lite massage :banana

Bara en av dem vet att jag träffar andra samtidigt. Schysst? Nja men hon är medveten om det.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning