Plåthinken
Tappat barn
Fast ska du kalla mej Robin tänker jag faan inte hjälpa till
Hulken? Stålmannen?
Fast ska du kalla mej Robin tänker jag faan inte hjälpa till
Du har ju all möjlighet i världen att gå dit utan hästar, hundar och allt bara för att prata med honom.
Men det är väl en tjejgrej, jag kan starta krig så då ska jag göra det.
Lycka till då. Hoppas att du får det precis som du vill ha det.
Inte bitter, bara trött.
Ok, kanske lite bitter då.
Men bara lite...
I helvete heller att jag går dit för att PRATA. Jag ringer ju runt för att få kött på benen så jag kan prata med honom och ge honom fakta? Vore jävligt korkat av mig att promenera in på hans gård och börja tjafsa utan att ha fakta att ge honom. Jag bråkar inte med folk med saker utan att jag har källa på det. Även om jag är bombsäker kan jag ha fel. Att jag är skitsäker och kan offra mina tuttar gör inte att jag har rätt i frågan.
Hulken? Stålmannen?
Men det är väl en tjejgrej, jag kan starta krig så då ska jag göra det.
Källa på det?
Inte för att jag misstror dig, det är bara det att jag har bara sett 1 definition av hemfridszon. Och den har nog skrivits ner av misstag.
Varför ska du gå dit med inställningen att du ska tjafsa?
Gå dit och fråga vad som är problemet, kan ni gemensamt komma fram till en lösning?
Att han absolut inte vill att du ska vara där och du vägrar ta en annan väg är liksom inte bra grunder för en lösning.
Tror inte många krig här i världen är startade av tjejer men vi kan låta dig tro det så din bitterhet går över. Vad har du att vara bitter för?
Källan finna i min källare o följer du med ner kan jag plocka fram boken det står i.
Apropå diskussionen... Hesttjejer, hestar och grannfejder, hur tänkte du där? Kan du inte ta dig an något enklare? Gazaremsan t ex.
Ännu en dejt ikväll denna vecka.
Får man dejta 2 stycken samtidigt och om man tycker ena är lite fräsigare så väljer man den eller måste man endast dejta en åt gången?
Får man dejta 2 stycken samtidigt och om man tycker ena är lite fräsigare så väljer man den eller måste man endast dejta en åt gången?
Varför ska du gå dit med inställningen att du ska tjafsa?
Gå dit och fråga vad som är problemet, kan ni gemensamt komma fram till en lösning?
Att han absolut inte vill att du ska vara där och du vägrar ta en annan väg är liksom inte bra grunder för en lösning.
Finns de några lyckliga slut ifrån denna singeltråd må tro?
Rätt åt han som bråka me Grodis!!!
Innebär det att resten av stället åker på allt eftersom kvällen lider...?Då lättar vi upp tråden lite.
Drog en avhämtningslunch som avnjöts hemma i soffan tittandes på Macgyver, kvalitetstid.
Tog sedan på mig mina nya mc stövlar samt nya handskarna och.......damsög sedan hela kåken
Ikväll kör jag stenhårt på fredagsmys på mitt sätt
Meh, då kan väl Swishan krympa sina störande människor som går i hennes hage o så skickar du dit Sessan så är problemet ur världen sen då! Fan va bra idéer jag får helt plötsligt...Vi tar min halvblodssessa. Hon gillar inte små saker
Hon dödar skator på löpande band
Jag är så stolt
Öh, ja lycka till med det knepet...håll dom hemliga för varandra bara så ska det nog gå bra serru
Finns de några lyckliga slut ifrån denna singeltråd må tro?
Jodå, det finns några par varav ett är ihopflyttade sen några månader tillbaka...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|