Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Noooo...hon hade mensen idag. Jag blev liggfri ikväll då. bättre imorgon dock :)

Suuuuuure she had...

Du är rolig du. :)

Men du har inte fel.
Nu har jag fått tillbringa en skön kväll i sällskap med den bästa och några av dom andra jävligt bra människorna.

Så nu känner jag mig inte lika frustrerad/bitter längre.
:)

Men men, hemfridszon nämner dom i lagen. Ska se om jag kan hitta igen texten imorrn. Jag vet att jag sparade den som bra att ha. :)

Tack för ikväll ni som var med. :)

:krama

Vägbeskrivning från göteborg och tidpunkt så har vi en dejt!
Bjuder du plåtlådor oxå? Min gröna bäst är kidnappad och våldtagen :<

Jag dejtar bara min älskling så han är den enda som får smaka min kakor, bullar osv. :D

Svarar så här, orkar inte multiquota. Ibland är hundarna lösa, ibland är de kopplade. Det går en väg runt den ena hagen, och den andra går de helt enkelt rundor inne i, för att sen gå ut samma håll.

Du kan ju börja med att kräva att de ska ha hundarna kopplade om de ska gå igenom hagen och kanske be dom snällt att undvika att göra det. Annars låna ett par kor för dom brukar inte vara roliga när det kommer in hundar. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Varför är du uppe innan klockan 8.00 en lördag A_NN_A? Är det någon slags masochistisk grej som drabbar hästcheyer? På helgen ska man ju sova. :)

Hästtjejjer har det jobbit serrö. På morronen ska hästarna släppas lös o sen på kvällen får de det jobbit när de inser att de inte har alla hästarna hemma... :hihi

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Wih! Våren har kommit till Dalarna.

Finns det någon bättre adrenalinkick än när hojen går upp på baken enbart genom att gasa lite?!, glad chey idag.. :banana:banana:yoparty:tungan

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
er? = jag min hoj och Shadow? sorry att göra dig besviken, du är nyfiken i onödan så nope inte mer än en utlovad ventiljustering. Eller vad säger du shadow?!...

Min hjärna snubblade, jag tänkte i en högre hastighet än jag är kapabel till.

Mellan dig och Shadow. Eller så skulle jag skrivit "mellan er, dig och Shadow alltså" :rolleyes:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nu är jag nyfiken. Faktiskt. Händer det något mellan er och Shadow eller? :D
Det är ok, du kan inte veta, men din timing är sämre än någonsin.

er? = (jag min hoj) och Shadow? sorry att göra dig besviken, du är nyfiken i onödan så nope inte mer än en utlovad ventiljustering. Eller vad säger du shadow?!...

Det löftet kvarstår ja. Bara säga till när du vill ha den.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
OOOOPS!!!

Well.

Ja ut och åk hoj med er :7peta

Jag ska sitta här ensam hemma ikväll. Ingen fest, ingen prova på hoj imorgon för min del :gråta

Fanns inte utrymme för det i plånboken :gråta

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ventiljusteringen såklart!

Jag kan göra en ventilspelskontroll på en ducati. Men shimsen de använder är rätt speciella och jag har till och för mig att ducativerkstäder slipar till sina egna shims. Så jag vet inte hur lätt det är med att få tag i shims. Men kan kolla upp det.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nu har jag lagt upp och sytt in ett par finbyxor, sytt dit en ny knapp och strukit skjortan så slät o fin.
Känns som mitt liv funkar riktigt bra utan kvinnlig hjälp även på den här biten. :tummenupp

Livet leker o ja med det. :rock Mot barndop där jag nu kommer vara den stiligaste karln.

Du va jättefin på dopet, men jag måste säga att jag blir rätt lack när du börjar yra om att tjejer syr bättre än killar, hur gammal är du egentligen!?!? :mad:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
LOL på mig själv

Har druckit två STORA glas whisky. Full! :D

Webcammar med en kompis (kollega :gnissla) som dricker också. Jag har också koll på de som festar nere i Skåne. Jag har också pluggat men det gick åt pipan när jag väl blev full :D

HEJ LÖRDAG!!!!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...