Tjerringen
Har klampat in igen
Va? Vilka?
Ulvhamne o Rockmorsan... juuu....
Va? Vilka?
Källa på det?
Inte för att jag misstror dig, det är bara det att jag har bara sett 1 definition av hemfridszon. Och den har nog skrivits ner av misstag.
Rätt åt han som bråka me Grodis!!!
View attachment 383381
Innebär det att resten av stället åker på allt eftersom kvällen lider...?
Nähädu!!!
Handskarna har nu också åkt av då jag missade ett samtal, gick ej att svara
Don`t stand behind
Jag är inte dum bara väldigt protective an mina cookies.
Blir en tjej ikväll så får den andre vänta tills imorgon. Nästa helg kan jag säkert få ihop oss tre...allt börjar med lite massage
Bara en av dem vet att jag träffar andra samtidigt. Schysst? Nja men hon är medveten om det.
Ulvhamne o Rockmorsan... juuu....
Du vet att du är min hjälte Dina svar indikerar att du ser ett visst nöje i att kriga
Det enda som sägs är att man får inte rida på någons tomt.
Man rekommenderas hålla sig 50-100m från bostadshus.
Allemansrätten ger relativt stor frihet att röra sig i skog och mark under förutsättning att man inte orsakar skada.
I vissa fall kan det vara så att man väljer mellan att passera över någons mark för att slippa ta sig via en väg som man vet är tungt trafikerad. Man är i sin fulla rätt att rida i kanten av åkermark och vägar.
För den som tycker det är kul med info finns det mer här, http://www.agria.se/hast/artikel/hasten-och-allemansratten-i-lagen.
Det mesta är givetvis rekommendationer, men det bästa är väl ändå om alla kan försöka komma överens
När bjuder du på kakkalas då?
Jag visste ju inte att dom träffats i singeltråden ju.
Hulken? Stålmannen?
Aquaman?Ja inte Batmans bögiga underhuggare iaf
Var det inte på SH-festen i fjol?Klart de gjorde!!!
Du vet att du är min hjälte Dina svar indikerar att du ser ett visst nöje i att kriga
Det enda som sägs är att man får inte rida på någons tomt.
Man rekommenderas hålla sig 50-100m från bostadshus.
Allemansrätten ger relativt stor frihet att röra sig i skog och mark under förutsättning att man inte orsakar skada.
I vissa fall kan det vara så att man väljer mellan att passera över någons mark för att slippa ta sig via en väg som man vet är tungt trafikerad. Man är i sin fulla rätt att rida i kanten av åkermark och vägar.
För den som tycker det är kul med info finns det mer här, http://www.agria.se/hast/artikel/hasten-och-allemansratten-i-lagen.
Det mesta är givetvis rekommendationer, men det bästa är väl ändå om alla kan försöka komma överens
Haha, jag brukar stå i fotokurvan på bulten och bjuda förbipasserande på kladdkaka. Annars brukar inte vem som helst få smaska mina kakor.
håll dom hemliga för varandra bara så ska det nog gå bra serru
Du är rolig du.
Men du har inte fel.
Nu har jag fått tillbringa en skön kväll i sällskap med den bästa och några av dom andra jävligt bra människorna.
Så nu känner jag mig inte lika frustrerad/bitter längre.
Men men, hemfridszon nämner dom i lagen. Ska se om jag kan hitta igen texten imorrn. Jag vet att jag sparade den som bra att ha.
Tack för ikväll ni som var med.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari