Slowroller
Skrämmer små barn
Jamen herre jösses, då säger vi väl så då: kvinnor är bättre på allt som män tycker är tråkigt.
"Eller är det bara jag?"
*quote Ulf Brunnberg*
Många kvinnor e bättre på att vara snygga.
Jamen herre jösses, då säger vi väl så då: kvinnor är bättre på allt som män tycker är tråkigt.
"Eller är det bara jag?"
*quote Ulf Brunnberg*
"Eller är det bara jag?"
*quote Ulf Brunnberg*
Många kvinnor e bättre på att vara snygga.
Haft en av mina absolut sämsta helger ever, och på torsdag är det tenta.. Känns som om det kommer gå åt pipan ja.... Vill bara ha den 10e maj så jag kan fly från allt ett tag.
Haft en av mina absolut sämsta helger ever, och på torsdag är det tenta.. Känns som om det kommer gå åt pipan ja.... Vill bara ha den 10e maj så jag kan fly från allt ett tag.
Usch, det lät inte kul. Får hoppas det blir grymt i USA, för det var väl dit du skulle?
Idag får jag träffa min älskling igen!!! wohoo!!!
-edit- och den ska bara tvättas typ och sen förhoppningsvis bara gå igång xD
Jo men du luktade väl annan katt antagligen.
Who cares! Bara att inse fakta, för det mesta är kvinnor bättre på att sy, diska, dammsuga och mycket annat då kvinnor oftast är mer noggranna och inte hafsar igenom det för att det är tråkigt.
(en massa bortklippt)
...som när en kvinna får ihop en IKEA-möbel efter att hon blivit singel, typ.
Monteringsanvisningar ligger smidigt förpackade överst i lådan, så att man enkelt kan placera dem i sopsorteringen innan man börjar.Meeeen! Jag som var helt övertygad om att det bara är tjejer som förstår IKEAs märkliga beskrivningar.
Att det är frågan om monteringsbeskrivningar skrivna av tjejer för tjejer.
Personligen har jag ännu inte träffat på en kille som säger att de är begripliga. Så här hemma brukar jag få agera 'tolk' m.m. för att de förbaskade möblerna ska bli ihopskrivade till slut. Vad min man säger efter närmare studier av IKEAs monteringsanvisningar lämpar sig inte för tryck...
Monteringsanvisningar ligger smidigt förpackade överst i lådan, så att man enkelt kan placera dem i sopsorteringen innan man börjar.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|