Singeltråden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Jamen herre jösses, då säger vi väl så då: kvinnor är bättre på allt som män tycker är tråkigt.
"Eller är det bara jag?"
*quote Ulf Brunnberg*:Bugar

Det är bara du...och några till. Jag har då inte sagt något om vem som skulle vara bättre på det ena eller andra. Mer relevant är väl vem som åker på att göra vad.

Det du och ytterligare någon behöver åtgärda är den där fisen som satt sig på tvären. Vad var det du kallade det? Plogställning?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Många kvinnor e bättre på att vara snygga. :fakta

Haha, jo och för övrigt så kan man ju hålla med Brunnberg om man tycker att det ska hållas på könsrollerna...

– Är man två kaptener på en båt går man på grund. Det behövs en kapten och en styrman, säger han.

Joråsåatte! :fakta

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tror det är någon som inte vågar erkänna att han ÄLSKAR att sy! :jäs

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haft en av mina absolut sämsta helger ever, och på torsdag är det tenta.. Känns som om det kommer gå åt pipan ja.... Vill bara ha den 10e maj så jag kan fly från allt ett tag.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Haft en av mina absolut sämsta helger ever, och på torsdag är det tenta.. Känns som om det kommer gå åt pipan ja.... Vill bara ha den 10e maj så jag kan fly från allt ett tag.

Usch, det lät inte kul. Får hoppas det blir grymt i USA, för det var väl dit du skulle?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Du har lyckats när det har känts så innan. Kanske ett självförbrännande sätt att faktiskt prestera.

Blir förvånad om du inte lyckas, sett till historiken.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ah, det är fan inte roligt nu.. I fredags hoppade axeln ur led, fick sitta på akuten med den ur i 5,5 h innan den hamnade på plats. Sov asdåligt eftersom den gjorde så ont så hela lördagen var åt helvete.. I morse skulle jag hämta hästen i hagen och den fan bara vänder sig om och sparkar mig i magen så jag tappar luften och tuppar av.Till akuten igen, dock ingen inre blödning. Har nästan bestämt mig helhjärtat för att han ska bort nu, köper ingen honom inom en vecka får han avlivas. Tyngsta beslutet ever, men jag orkar inte längre.. Har kämpat med honom så många år nu, och han är fortfarande störd, även om han har sina bra stunder.... Skithelg.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
TVn står på i bakgrunden, jag såg att Alleycat tävlar för Ukraina i eurovisionslagern.

Kolla vid 1:40. :D

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Who cares! Bara att inse fakta, för det mesta är kvinnor bättre på att sy, diska, dammsuga och mycket annat då kvinnor oftast är mer noggranna och inte hafsar igenom det för att det är tråkigt.

Det har ju bara med att göra att vi prioriterar viktigare saker. T ex att ligga på soffan en hel dag med en öl i ena näven och andra handen på bollarna.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
(en massa bortklippt)

...som när en kvinna får ihop en IKEA-möbel efter att hon blivit singel, typ.

Meeeen! Jag som var helt övertygad om att det bara är tjejer som förstår IKEAs märkliga beskrivningar. :huvet
Att det är frågan om monteringsbeskrivningar skrivna av tjejer för tjejer. :rolleyes:

Personligen har jag ännu inte träffat på en kille som säger att de är begripliga. Så här hemma brukar jag få agera 'tolk' m.m. för att de förbaskade möblerna ska bli ihopskrivade till slut. Vad min man säger efter närmare studier av IKEAs monteringsanvisningar lämpar sig inte för tryck... :rofl

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Över 50 mil på hoj denna helg... tror jag var lite tarv på att gasa.. lång vinter?
Tack boys ( and girl) för en trevlig helg. ( Ja av alla er singeltrådshängsfolk jag stött på) :tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Meeeen! Jag som var helt övertygad om att det bara är tjejer som förstår IKEAs märkliga beskrivningar. :huvet
Att det är frågan om monteringsbeskrivningar skrivna av tjejer för tjejer. :rolleyes:

Personligen har jag ännu inte träffat på en kille som säger att de är begripliga. Så här hemma brukar jag få agera 'tolk' m.m. för att de förbaskade möblerna ska bli ihopskrivade till slut. Vad min man säger efter närmare studier av IKEAs monteringsanvisningar lämpar sig inte för tryck... :rofl
Monteringsanvisningar ligger smidigt förpackade överst i lådan, så att man enkelt kan placera dem i sopsorteringen innan man börjar.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Monteringsanvisningar ligger smidigt förpackade överst i lådan, så att man enkelt kan placera dem i sopsorteringen innan man börjar.

+1

Vem fan behöver nåt sånt, så jävla svårt är det väl inte att montera ihop saker. Men uppenbarligen klarar inte många av det. :smasha

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår