Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ok, jag vet inte riktigt om jag sa något igår och jag orkar inte leta efter svaret.

Inatt kom jag fram till att det inte alls fungerar att supa bort de ointelligenta hjärncellerna. Mina supersmarta hjärnceller räknade jävligt snabbt ut att det inte var spännande att plugga affärsplanering och det slog ut till att dricka mer av den goda varan (whisky). Och jag hamnade i en skypekonversation där det också dracks friskt.

För övrigt har jag tillbringat större delen av dagen i sängen :crash
(Migrän, det är nu jag önskar att jag var bakis istället)

Nu ska jag sova. Hoppas vara mer på banan imorgon. :D

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
hgick hemresan hbra? :D

de va kaallt när jag tuffa hemåt. :rolleyes:

Japp den gick bra, Dock blev de kallt när jag kom in i norrland (jaa över dalälven med andra ord) Fast vi norrlänningar är ju hårdingar, så tog en repa med vännerna hemma också. Klev av hojen för 1 1/2h sedan...

edit: ska sluta kalla mig själv för norrlänning... jag är ändå bara från dalarna... mutter....:4skrika

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
LOL på mig själv

Har druckit två STORA glas whisky. Full! :D

Webcammar med en kompis (kollega :gnissla) som dricker också. Jag har också koll på de som festar nere i Skåne. Jag har också pluggat men det gick åt pipan när jag väl blev full :D

HEJ LÖRDAG!!!!

Ja men se där. Minnet svek mig ganska tidigt :glömdet

Inget spritsinne där nej då.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
http://youtu.be/wXQ2BTl0pVQ

Det har ju bara med att göra att vi prioriterar viktigare saker. T ex att ligga på soffan en hel dag med en öl i ena näven och andra handen på bollarna.

I can do that. :D

Meeeen! Jag som var helt övertygad om att det bara är tjejer som förstår IKEAs märkliga beskrivningar. :huvet
Att det är frågan om monteringsbeskrivningar skrivna av tjejer för tjejer. :rolleyes:

Personligen har jag ännu inte träffat på en kille som säger att de är begripliga. Så här hemma brukar jag få agera 'tolk' m.m. för att de förbaskade möblerna ska bli ihopskrivade till slut. Vad min man säger efter närmare studier av IKEAs monteringsanvisningar lämpar sig inte för tryck... :rofl

Och då är dom lika simpla som en barnbok bör tilläggas. ;)

Äntligen nån som hajar. ;)

Jag råkade somna ståendes när jag skulle fota lite idag, det var varmt. Min nacke är helt röd..

View attachment 383590

ok, jag sov inte även om det hade vart skönt, stod och försökte hör från vilket håll nästa hoj kom..

Bullshit, du stod o grina för att du sakna Keffe. :)

Jag har hört att killar är bättre på att suga än tjejer. :fakta

Det där tror jag vad jag vill på eftersom alla människor är olika o bara för att en kille vill bli sugen på ett visst sätt vill troligen inte alla det. Samma sak som att tjejer slickar bättre än killar. Det gäller bara att vara lyhörd när man gör det och att inte vara rädd att säga hur man själv vill ha det när man får det.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God morgon förresten, har jag sagt hur mycket jag hatar måndagar och hur mycket jag måste kämpa för att ha detta breda leende på mitt face idag? :D Vill inte jobba men..men..man kommer nog igång o tycker det är kul igen efter halva dagen när man vaknat.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det där tror jag vad jag vill på eftersom alla människor är olika o bara för att en kille vill bli sugen på ett visst sätt vill troligen inte alla det. Samma sak som att tjejer slickar bättre än killar. Det gäller bara att vara lyhörd när man gör det och att inte vara rädd att säga hur man själv vill ha det när man får det.

Killar har nog mer förståelse för "variationen" som finns när man suger kuk. Detsamma med hur man slickar fitta, där vet ju tjejen lite mer.

Men sen gäller det ju att vara lyhörd på reaktionerna och våga instruera. Så jag tror absolut inte att det på största allvar är riktigt det jag hört eftersom jag hör dåligt :fakta

God morgon förresten, har jag sagt hur mycket jag hatar måndagar och hur mycket jag måste kämpa för att ha detta breda leende på mitt face idag? :D Vill inte jobba men..men..man kommer nog igång o tycker det är kul igen efter halva dagen när man vaknat.

Jag är på din sida. Jag är SNORTRÖTT. Vaknade klockan 4 och kunde inte sova. Var hungrig, halv sex åt jag frukost, klockan sex lyckades jag somna om. Nu är jag bara äckligt trött. Jag har sån träningsvärk i hela kroppen. Framförallt runt röven att jag inte kan gunga med höfterna när jag går. :3freak

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1

Stämmer nog i allra högsta grad precis som hur många tjejer vill ha oralt olika(eller ja, lite olika iaf men oftast funkar det ofta med samma, jag som är bra? :S) Men jag menar, jag kan ju vilja bli avsugen olika bara beroende på vilket humör jag är på :p Så självklart varierar det nog mellan killar hur man vill ha det precis lika mycket som hur det varierar på vad tjejer gillar i sängen.

-edit- Bara för att vara tydlig så va "jag är bra?"-delen ett skämt :p Självklart finns det 3 möjligheter: 1. antingen så verkar dom flesta tjejer gilla att bli slickade relativt likadant 2. Alla som jag haft sex med har varit för "blyga" eller nått för att säga ngt. 3. Jag är faktiskt bra

-edit- 4. Att få oralsex är ju aldrig oskönt precis, så det behöver ju kanske inte vara "bra" för att vara skönt så då säger man sällan till utan bara håller käften och njuter ändå

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Du får väl göra en "Silvia" för att sen se ut som Jokern resten av livet. (Huvaligen)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Killar har nog mer förståelse för "variationen" som finns när man suger kuk. Detsamma med hur man slickar fitta, där vet ju tjejen lite mer.

Men sen gäller det ju att vara lyhörd på reaktionerna och våga instruera. Så jag tror absolut inte att det på största allvar är riktigt det jag hört eftersom jag hör dåligt :fakta

Jag är på din sida. Jag är SNORTRÖTT. Vaknade klockan 4 och kunde inte sova. Var hungrig, halv sex åt jag frukost, klockan sex lyckades jag somna om. Nu är jag bara äckligt trött. Jag har sån träningsvärk i hela kroppen. Framförallt runt röven att jag inte kan gunga med höfterna när jag går. :3freak

Man måste våga för att vinna. :)
Jag har träningsvärk i vaderna och jag njuter av det. Ikväll blir det trapphoppning igen and I love it.

Stämmer nog i allra högsta grad precis som hur många tjejer vill ha oralt olika(eller ja, lite olika iaf men oftast funkar det ofta med samma, jag som är bra? :S) Men jag menar, jag kan ju vilja bli avsugen olika bara beroende på vilket humör jag är på :p Så självklart varierar det nog mellan killar hur man vill ha det precis lika mycket som hur det varierar på vad tjejer gillar i sängen.

-edit- Bara för att vara tydlig så va "jag är bra?"-delen ett skämt :p Självklart finns det 3 möjligheter: 1. antingen så verkar dom flesta tjejer gilla att bli slickade relativt likadant 2. Alla som jag haft sex med har varit för "blyga" eller nått för att säga ngt. 3. Jag är faktiskt bra

-edit- 4. Att få oralsex är ju aldrig oskönt precis, så det behöver ju kanske inte vara "bra" för att vara skönt så då säger man sällan till utan bara håller käften och njuter ändå

Jag håller inte med om att oralsex aldrig är oskönt...tro mig det kan vara mycket oskönt och jag har hört historier från mina killkompisar som tyder på att de hellre står över än att bli sugna av vissa tjejer. Men de tjejerna kan ju heller aldrig lära sig om de inte blir tillsagda på skarpen. :D

Jag stod och pleadade the fifth? :mattias

HA HA!

Du får väl göra en "Silvia" för att sen se ut som Jokern resten av livet. (Huvaligen)

Usch nej, man ska vara naturligt vacker. ;)

Bjuder han på en kurs om hur man får frugan att baka åtminstone då?

Du får väl fråga honom, han är ju oxå härinne. ;)
Dock behövde han inte ge mig någon kurs eftersom jag vet min plats som kvinna. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Man måste våga för att vinna. :)
Jag har träningsvärk i vaderna och jag njuter av det. Ikväll blir det trapphoppning igen and I love it.

Jag håller inte med om att oralsex aldrig är oskönt...tro mig det kan vara mycket oskönt och jag har hört historier från mina killkompisar som tyder på att de hellre står över än att bli sugna av vissa tjejer. Men de tjejerna kan ju heller aldrig lära sig om de inte blir tillsagda på skarpen. :D

Håller med. Väl talat!

EDIT. Trött tjej, läste in för mycket :rodnar
Och ja, man får ju våga instruera eller så får man nöja med ett kasst ligg. :3freak

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Okej, jag har varit med om när det varit oskönty med kanske 1-2 tjejer när man va i tonåren för att dom typ skrapade i med tänderna, men inte sen dess :p

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Äsch, visst kan det vara olika skönt och olika oskönt... men hey, alltid A for effort bara de går ned. :)
Men det beror ju lite på hur man själv är också... om man som kille drar sig för att gå ned så får man nog räkna med samma tillbaka, gör man ett hafsjobb så får man nog det tillbaka också.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår