Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nu har jag varit och spanat lite, och jag har kommit fram till merparten av killarna där jag varit och spanat är typ under 173 cm. Hur omanligt är inte det, med en sån pyttekille? En sån kan man ju inte ha.

Tack, det är alltid kul att få höra att man är värdelös. :tummenupp:)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tack, det är alltid kul att få höra att man är värdelös. :tummenupp:)

Jag pratar ju bara utifrån mitt tyck och tänk. Uppenbarligen finns det många tjejer där ute som vill ha pyttekillar, för jag vet en hel drös med sådana som alla har tjej! :tungan

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Innebär detta att du har varit på dejt, jag har för mig att du påstod för ett tag sedan att du aldrig hade varit på dejt?

Ja för ett tag sedan hade jag aldrig varit på dejt, vad jag vet. Men jag nämnde för några dagar sedan att jag varit på en dejt. :)

Funkar det här bra så kommer jag att svika dig, jag skulle ju vara kvar här med dig och Slowroller. :gråta

Och, allvarligt talat - jag är själv sjukt chockad över det hela, jag har problem med att hantera allt det här, på allvar. Tur man har vänner som stöttar en, allt är så himla krångligt och komplicerat för mig.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu har jag varit och spanat lite, och jag har kommit fram till merparten av killarna där jag varit och spanat är typ under 173 cm. Hur omanligt är inte det, med en sån pyttekille? En sån kan man ju inte ha.

Vi bestämde ju redan i vintras att 178cm är den perfekta längden :mattias

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Jag pratar ju bara utifrån mitt tyck och tänk. Uppenbarligen finns det många tjejer där ute som vill ha pyttekillar, för jag vet en hel drös med sådana som alla har tjej! :tungan

Jag var inte så allvarlig, tänkte bara förtydliga detta. :)

"Om man skriver om en synål så är det alltid nån enögd jävel som blir upprörd.", citat av Fritjof Nilsson Piraten

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Ja för ett tag sedan hade jag aldrig varit på dejt, vad jag vet. Men jag nämnde för några dagar sedan att jag varit på en dejt. :)

Funkar det här bra så kommer jag att svika dig, jag skulle ju vara kvar här med dig och Slowroller. :gråta

Och, allvarligt talat - jag är själv sjukt chockad över det hela, jag har problem med att hantera allt det här, på allvar. Tur man har vänner som stöttar en, allt är så himla krångligt och komplicerat för mig.

Kör han motorcykel? :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Det där är helt normala reaktioner... när ett typ 5 års förhållande tar slut.. inte när något nytt börjar! :crash

Kom in i matchen nu hinken!

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...