Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Men du har väl prylarna för att "justera" folk till vad du anser vara rätt längd. Hestar för extensions och vedkap eller liknande för de som är för långa, eller?

Har inte alla det :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hehe, inte såna snälla pippi flyglar som du Pippit! :tuttar

Pheeew. :krama

Va? Jag? :va

Skulle JAG av alla trilla dit??? :näsblod

Hehe, ja DU!!! ;)

Ja! :D Skitkul ju!

Alla trillar dit till slut. :kär

Kör bara kör! Rätt in i kaklet bara. Går det åt helvete så har du iaf provat. Då borstar du av dig och kutar vidare.

:tummenupp

Jag vet. Jag är av den åsikten också. Men det är förbannat svårt med känslor för min del bara. Jag hanterar dem inte alls bra på nåt vis. :död

Gör nån det? :va

Innebär detta att du har varit på dejt, jag har för mig att du påstod för ett tag sedan att du aldrig hade varit på dejt?

Inte BARA dejt. ;)

Ja för ett tag sedan hade jag aldrig varit på dejt, vad jag vet. Men jag nämnde för några dagar sedan att jag varit på en dejt. :)

Funkar det här bra så kommer jag att svika dig, jag skulle ju vara kvar här med dig och Slowroller. :gråta

Och, allvarligt talat - jag är själv sjukt chockad över det hela, jag har problem med att hantera allt det här, på allvar. Tur man har vänner som stöttar en, allt är så himla krångligt och komplicerat för mig.

*pekar på sig själv* VÄN. :banana

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag vet inte alls om jag är redo :3freak

Det här får vi ta sakta :näsblod

Ett tips i all välmening, skit i att övertolka allt och var dig själv o njut istället. Det är när man övertolkar och läser mellan raderna som det blir knas... eller när man inser att man inte är ämnade för varandra såklart, men ta inte ut förlusten i förväg för då blir det så.

GRATTIS! :):tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ett tips i all välmening, skit i att övertolka allt och var dig själv o njut istället. Det är när man övertolkar och läser mellan raderna som det blir knas... eller när man inser att man inte är ämnade för varandra såklart, men ta inte ut förlusten i förväg för då blir det så.

Tack, det är just vad jag har mina vänner till. Jag bromsar mig själv så gott jag kan och känner jag att jag blir neurotisk får de hjälpa mig istället för att jag börjar agera på egen hand. Jag stapplar framåt sakta. Sen har jag också ett vinnande koncept att följa. Utan allt det där skulle vi inte ens prata idag.

Kan ju säga att det inte är någon ny kille, utan en kollega. Så vi har känt varandra lite sen innan.

Och för övrigt så går jag i terapi för att lära mig hantera mina känslor, jag är väldigt inåtagerande. Min bulimi är ett exempel på hur jag hanterar mina känslor utöver ätstörningsbeteendet och så vill jag inte ha det.

Jag må vara tappad men inte helt ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

That's what she said! *pekar på mig själv*

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
tittar in o ser att verkar ha trevligt som vanligt :hej

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag var inte så allvarlig, tänkte bara förtydliga detta. :)

"Om man skriver om en synål så är det alltid nån enögd jävel som blir upprörd.", citat av Fritjof Nilsson Piraten

Jag var inte heller speciellt allvarlig, om du nu trodde det!

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
wooopwoop! Nu var de helg igen.. och min tank till hojen är nu äntligen klar! (torka torka blås blås= nylackad) wih darlingen blir så snygg i sin fina nya kostym:banana

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår