174cm måste vara den perfekta längden. För alla.
Men du har väl prylarna för att "justera" folk till vad du anser vara rätt längd. Hestar för extensions och vedkap eller liknande för de som är för långa, eller?
174cm måste vara den perfekta längden. För alla.
Men du har väl prylarna för att "justera" folk till vad du anser vara rätt längd. Hestar för extensions och vedkap eller liknande för de som är för långa, eller?
Hehe, inte såna snälla pippi flyglar som du Pippit!
Va? Jag?
Skulle JAG av alla trilla dit???
Ja! Skitkul ju!
Kör bara kör! Rätt in i kaklet bara. Går det åt helvete så har du iaf provat. Då borstar du av dig och kutar vidare.
Jag vet. Jag är av den åsikten också. Men det är förbannat svårt med känslor för min del bara. Jag hanterar dem inte alls bra på nåt vis.
Innebär detta att du har varit på dejt, jag har för mig att du påstod för ett tag sedan att du aldrig hade varit på dejt?
Ja för ett tag sedan hade jag aldrig varit på dejt, vad jag vet. Men jag nämnde för några dagar sedan att jag varit på en dejt.
Funkar det här bra så kommer jag att svika dig, jag skulle ju vara kvar här med dig och Slowroller.
Och, allvarligt talat - jag är själv sjukt chockad över det hela, jag har problem med att hantera allt det här, på allvar. Tur man har vänner som stöttar en, allt är så himla krångligt och komplicerat för mig.
Det visar sig
Inte BARA dejt.
*pekar på sig själv* VÄN.
Har du hittat ett lättfotat fruntimmer igen?
Nej nej, men alla kvinnor drömmer väl om det där?
Försöker bara uppmuntra genom att visa hur mysigt det kan vara!
Bird is the Word live är ju reserverad för dig såklart!
Jag vet inte alls om jag är redo
Det här får vi ta sakta
Ett tips i all välmening, skit i att övertolka allt och var dig själv o njut istället. Det är när man övertolkar och läser mellan raderna som det blir knas... eller när man inser att man inte är ämnade för varandra såklart, men ta inte ut förlusten i förväg för då blir det så.
GRATTIS!
Har inte alla det
Ett tips i all välmening, skit i att övertolka allt och var dig själv o njut istället. Det är när man övertolkar och läser mellan raderna som det blir knas... eller när man inser att man inte är ämnade för varandra såklart, men ta inte ut förlusten i förväg för då blir det så.
GRATTIS!
Alla har inte intentionen att bygga om sin/sina eh, kalla vederbörande vad du vill. Äntligen hemma, A_NN_A-style.
That's what she said! *pekar på mig själv*
Jag var inte så allvarlig, tänkte bara förtydliga detta.
"Om man skriver om en synål så är det alltid nån enögd jävel som blir upprörd.", citat av Fritjof Nilsson Piraten
Jag behöver höra det många gånger, uppenbarligen. Eftersom jag inte hör så bra
Och några extra
wooopwoop! Nu var de helg igen.. och min tank till hojen är nu äntligen klar! (torka torka blås blås= nylackad) wih darlingen blir så snygg i sin fina nya kostym
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|