Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
butterflies_in_my_stomach_by_bee_ee_110956889.jpg

Här är jag ju ändå relativt anonym och jag bara måste få ut den här känslan jag har just nu. (Och på fejan går det ju inte!)

Jag skickade ett sms till dejten och sa att jag saknade honom. Och han är på väg hit nu :eek: :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
View attachment 384528

Här är jag ju ändå relativt anonym och jag bara måste få ut den här känslan jag har just nu. (Och på fejan går det ju inte!)

Jag skickade ett sms till dejten och sa att jag saknade honom. Och han är på väg hit nu :eek: :D

Och du blev så nervös att du käkade mazarinformar och fick åka till sjukan. Sedan kom han dit för att se hur det var med dig. Och han tog med mazariner(hör sjukbesök till där jag kommer ifrån iaf).
Hade jag rätt?

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
Jag drömde att jag aldrig gjorde klart min lasagne. Jag gick visst och la mig med plattan på näst högsta värme hela natten. När jag vaknade (fortfarande i drömmen) så hade spisen och allt smält och blivit sned. Jag blev arg för hunden inte väckte mig. Men sen när jag väl vaknade på riktigt såg jag att det inte riktigt var så. :crash

Hahaha
Det låter som något jag också skulle kunna göra. Inte för att jag har en hund (tyvärr), men jag skulle säkert bli sur på något annat.

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
Brukar bränna sönder 4-5 kastruller per år och i onsdags startade jag brandvarnaren inte mindre än 5 ggr när jag stekte korv åt ungarna... :brinnerup

Klassiker. :tummenupp

Tur att min brandvarnare sitter långt från köket. Iofs så hade kanske varit skönt att ha den närmare igår så hade jag kanske sluppit att röklägga lägenheten med stekos. :tungan

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Va i helvete!!

18grader till 11,5 på typ 3 mil..och luktar bajs ute..(läs: blåser från korsnäs/skutskär skiter i vilket)
JÄVLA GÄVLE!!!:huvet:huvet

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Va i helvete!!

18grader till 11,5 på typ 3 mil..och luktar bajs ute..(läs: blåser från korsnäs/skutskär skiter i vilket)
JÄVLA GÄVLE!!!:huvet:huvet

Bajslukt är väl mysigt? ;) Har haft en del av den varan här de senaste dagarna då grannen har börjat gödsla fälten... Skitkul! :tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du har inte varit så aktiv på ett tag A_NN_A, dejtar du italienaren på heltid?

Det är svårt att hålla tassarna borta när man hittat en perfekt partner :kär
Jag och monstret har varit på en kurvig tur idag. :kär

Att ta MC-kort är det bästa jag gjort. :yoparty

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Bajslukt är väl mysigt? ;) Har haft en del av den varan här de senaste dagarna då grannen har börjat gödsla fälten... Skitkul! :tungan

Flytgödsel antar jag? För ett par år sedan var jag ute med hunden och gick typ 100 meter från en åker där de höll på och spred skit, när jag kom hem var jag tvungen att duscha och tvätta alla kläder för jag luktade av skiten.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum