Har du tänkt att börja stalka?
Börja..?
Har du tänkt att börja stalka?
Skulle den veckan räcka som incitament för att flytta dit? För övrigt ligger ju Norje Boke ett fåtal km från skånska gränsen och E22 passerar igenom, hyfsat tillgängligt kan man tycka. Som semestervecka om man pallar är det helt ok.
Jag gillar Blekinge. Problemet är att det är en skittråkig idyll 95% av tiden. För månskensbönder och hästfolk kan det säkert vara Edens lustgård.
Frågan är varför man aldrig kan hitta några intressanta jobb på ställen där man skulle vilja bo? Jag skulle vilja bo i en idyll vid kusten, typ Västervik, men på sådana ställen finns det aldrig några vettiga jobb.
Skulle den veckan räcka som incitament för att flytta dit?
Har din granne fält? Vart bor du egentligen?
Lilla huset på prärien?
Hej allihop igen!
Singeltråden är fortfarande aktiv ser jag
Hej allihop igen!
Singeltråden är fortfarande aktiv ser jag
På tal om det..
På Svenska: Lilla huset på prärien
På Norska: Lille rukklet på åkern
Trotsade Gävles bajskyla och tog mig en repa iaf..
Så nu har jag för första gången på hoj blivit stoppad av en sådan där blåvit bil med syrener på taket.. ( att jag aldrig lär mig att man inte ska lyssna på jazen)
Trotsade Gävles bajskyla och tog mig en repa iaf..
Så nu har jag för första gången på hoj blivit stoppad av en sådan där blåvit bil med syrener på taket.. ( att jag aldrig lär mig att man inte ska lyssna på jazen)
ääääääh klart bilen hade blommor på taket! vet väl alla...
Om det var en manlig polis så behövde du väl bara blinka lite förföriskt med ögonlocken och se oskyldig ut för att klara dig.
Skulle den veckan räcka som incitament för att flytta dit? För övrigt ligger ju Norje Boke ett fåtal km från skånska gränsen och E22 passerar igenom, hyfsat tillgängligt kan man tycka. Som semestervecka om man pallar är det helt ok.
Jag gillar Blekinge. Problemet är att det är en skittråkig idyll 95% av tiden. För månskensbönder och hästfolk kan det säkert vara Edens lustgård.
Edit; Glöm inte Skånes mc-vägar, Knutstorp, Sturup och musiklivet i Malmö/Köpenhamn är inte heller att förakta. Blekinge är fint men Skåne har mer, så oerhört mycket mer. (Varför vi nu tjafsar om det i en tråd som denna. De som flyttar in i A_NN_As källare får ju dessutom bara se just A_NN_As källare...)
funkar 9ggr av 10..
Jag är ju "hästfolk" så för mig funkar det. Skinnskatteberg tycker jag var sådär Göteborg funkade också. Gotland hade varit underbart Jag skulle kunna tänka mig långt norröver, men tror inte eksemhästen uppskattar de elaka myggen. Hon hade nog lagt sig på rygg o dött med en gång.
Varför motarbetar du min källare
Jag är ju "hästfolk" så för mig funkar det. Skinnskatteberg tycker jag var sådär Göteborg funkade också. Gotland hade varit underbart Jag skulle kunna tänka mig långt norröver, men tror inte eksemhästen uppskattar de elaka myggen. Hon hade nog lagt sig på rygg o dött med en gång.
Varför motarbetar du min källare
Låter rimligtJa, men aktiviteten har minskat på sista tiden, det beror nog på att det har varit hojväder.
Välkommen tillbaka och grattis till att ni får göra videon. Kunde inte rösta dock då jag vägrar Facebook
Nu ska vi inte vara elaka mot vära grannar i väster. För serien heter "Det lille huset på prærien"
Tyvärr tror jag inte att det funkar lika bra för oss män på kvinnliga poliser, fan vilket ojämlikt samhälle vi lever i, det är nog dags att starta maskulint initiativ.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|