Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Skulle den veckan räcka som incitament för att flytta dit? För övrigt ligger ju Norje Boke ett fåtal km från skånska gränsen och E22 passerar igenom, hyfsat tillgängligt kan man tycka. Som semestervecka om man pallar är det helt ok.

Jag gillar Blekinge. Problemet är att det är en skittråkig idyll 95% av tiden. För månskensbönder och hästfolk kan det säkert vara Edens lustgård.

Frågan är varför man aldrig kan hitta några intressanta jobb på ställen där man skulle vilja bo? Jag skulle vilja bo i en idyll vid kusten, typ Västervik, men på sådana ställen finns det aldrig några vettiga jobb.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Frågan är varför man aldrig kan hitta några intressanta jobb på ställen där man skulle vilja bo? Jag skulle vilja bo i en idyll vid kusten, typ Västervik, men på sådana ställen finns det aldrig några vettiga jobb.

Exakt, det är det som är haken. Såg ett program med Fredrik Lindström där han kom med lite roliga teorier om vad Karlskrona kunde ha blivit. Mest ville han ju till Norje och få intervjua sitt favoritband Judas Priest. Det fick han ju till också, den gamle pudelrocktrummisen.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Hej allihop igen!
Singeltråden är fortfarande aktiv ser jag :)

På tal om det..

På Svenska: Lilla huset på prärien

På Norska: Lille rukklet på åkern

Välkommen tillbaka och grattis till att ni får göra videon:tummenupp. Kunde inte rösta dock då jag vägrar Facebook

Nu ska vi inte vara elaka mot vära grannar i väster. För serien heter "Det lille huset på prærien"

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Trotsade Gävles bajskyla och tog mig en repa iaf..

Så nu har jag för första gången på hoj blivit stoppad av en sådan där blåvit bil med syrener på taket..:dummer ( att jag aldrig lär mig att man inte ska lyssna på jazen:tungan)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Trotsade Gävles bajskyla och tog mig en repa iaf..

Så nu har jag för första gången på hoj blivit stoppad av en sådan där blåvit bil med syrener på taket..:dummer ( att jag aldrig lär mig att man inte ska lyssna på jazen:tungan)

Blommar syrenerna redan i Gefle? Har du kvar kortet?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Skulle den veckan räcka som incitament för att flytta dit? För övrigt ligger ju Norje Boke ett fåtal km från skånska gränsen och E22 passerar igenom, hyfsat tillgängligt kan man tycka. Som semestervecka om man pallar är det helt ok.

Jag gillar Blekinge. Problemet är att det är en skittråkig idyll 95% av tiden. För månskensbönder och hästfolk kan det säkert vara Edens lustgård.

Edit; Glöm inte Skånes mc-vägar, Knutstorp, Sturup och musiklivet i Malmö/Köpenhamn är inte heller att förakta. Blekinge är fint men Skåne har mer, så oerhört mycket mer. (Varför vi nu tjafsar om det i en tråd som denna. De som flyttar in i A_NN_As källare får ju dessutom bara se just A_NN_As källare...)

Jag är ju "hästfolk" så för mig funkar det. Skinnskatteberg tycker jag var sådär :fyllisar Göteborg funkade också. :tummenupp :banana Gotland hade varit underbart :) :kär Jag skulle kunna tänka mig långt norröver, men tror inte eksemhästen uppskattar de elaka myggen. Hon hade nog lagt sig på rygg o dött med en gång.

Varför motarbetar du min källare :va

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jag är ju "hästfolk" så för mig funkar det. Skinnskatteberg tycker jag var sådär :fyllisar Göteborg funkade också. :tummenupp :banana Gotland hade varit underbart :) :kär Jag skulle kunna tänka mig långt norröver, men tror inte eksemhästen uppskattar de elaka myggen. Hon hade nog lagt sig på rygg o dött med en gång.

Bara att anmäla Blueridge till DO, Våningsplandiskreminering är ett fruktansvärt brott:D

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj

Jag är trött på mitt liv och skulle vilja leva i en bekymmersfri tillvaro, hur kvalificerar man sig till din källare? :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja, men aktiviteten har minskat på sista tiden, det beror nog på att det har varit hojväder.
Låter rimligt :)

Välkommen tillbaka och grattis till att ni får göra videon:tummenupp. Kunde inte rösta dock då jag vägrar Facebook

Nu ska vi inte vara elaka mot vära grannar i väster. För serien heter "Det lille huset på prærien"

Såklart jag vet att det inte heter så.. men rätt kul iaf :D

Tack så mycket! Ska bli sjukt kul!

Ska på möte om det i morgon. Tydligen är det någon dunderhöjdare inom metalmusikvärlden i sverige som ska hjälpa oss att sprida videon sen när den är klar.

Allt har ju dock vart lite luddigt. Visst att du "vinner" att ett filmteam kommer och spelar in en musikvideo åt dig. MEN.. Vi ska stå för mat till ALLA på set, vi ska ha en kille som åker och köper mat och dricka och hämtar saker(en sk "RUNNER") som måste ha bil tillgängligt, bensinen till runnern står vi självklart för också, vi måste stå för ett ljudsystem som spelar upp musiken vi ska filma till, vill vi ha någon skådespelare med måste vi betala dem och hitta dem själva och sist men inte minst.. Vi äger inte rättigheterna för videon sen. Självklart om den ska spelas på något större sammanhang (typ på tv) så kommer de som gör den inte ha någo problem att skicka den dit. Men vi kommer inte få en kopia, utan bara en länk till youtube.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tyvärr tror jag inte att det funkar lika bra för oss män på kvinnliga poliser, fan vilket ojämlikt samhälle vi lever i, det är nog dags att starta maskulint initiativ. :)

Näe, det gör ju inte det, ta det från en som provat.
Sexistiska jävlar. :mad:

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...