Singeltråden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Nä, men om det andra alternativet är Skåne så... :)

...är ju valet lätt. Tydligen för båda.

Jag är ju "hästfolk" så för mig funkar det. Skinnskatteberg tycker jag var sådär :fyllisar Göteborg funkade också. :tummenupp :banana Gotland hade varit underbart :) :kär Jag skulle kunna tänka mig långt norröver, men tror inte eksemhästen uppskattar de elaka myggen. Hon hade nog lagt sig på rygg o dött med en gång.

Varför motarbetar du min källare :va

Hestar är ekliga och blekinge är fullt av dem! :pappret

Sen motarbetar jag inte den...jag är bara inte mogen för att flytta in. Dessutom ligger den ju i...vänta på det...bleginge som jag gärna besöker. Problemet här är väl att lämna eller är det något jag missar i upplägget?

Äh, jag är safe. Man är ju inte singel för intet.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Låter rimligt :)

Såklart jag vet att det inte heter så.. men rätt kul iaf :D

Tack så mycket! Ska bli sjukt kul!

Ska på möte om det i morgon. Tydligen är det någon dunderhöjdare inom metalmusikvärlden i sverige som ska hjälpa oss att sprida videon sen när den är klar.

Allt har ju dock vart lite luddigt. Visst att du "vinner" att ett filmteam kommer och spelar in en musikvideo åt dig. MEN.. Vi ska stå för mat till ALLA på set, vi ska ha en kille som åker och köper mat och dricka och hämtar saker(en sk "RUNNER") som måste ha bil tillgängligt, bensinen till runnern står vi självklart för också, vi måste stå för ett ljudsystem som spelar upp musiken vi ska filma till, vill vi ha någon skådespelare med måste vi betala dem och hitta dem själva och sist men inte minst.. Vi äger inte rättigheterna för videon sen. Självklart om den ska spelas på något större sammanhang (typ på tv) så kommer de som gör den inte ha någo problem att skicka den dit. Men vi kommer inte få en kopia, utan bara en länk till youtube.

Å fan, låter som att det kan bli rätt mycket pengar som ni själva måste ut med.
Men det blir ju säkert en kul grej och en erfarenhet rikare för er. Lycka till

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Someones getting laid! :yoparty

More than a lot of laids! :mattias

Man må våga för att vinna tjej :banana :banana

:kär :krama

Det är verkligen sant. :rodnar

Den känslan skulle jag också vilja ha någon gång. :)

Jag trodde aldrig det skulle drabba mig. Men nu är jag helt totalt fast. Och han också tror jag, när han flera gånger säger att han inte vill åka hem :kär

Och du blev så nervös att du käkade mazarinformar och fick åka till sjukan. Sedan kom han dit för att se hur det var med dig. Och han tog med mazariner(hör sjukbesök till där jag kommer ifrån iaf).
Hade jag rätt?

Jag gillar inte mazariner men byt ut till vaniljhjärtan så är du på rätt spår ;)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
More than a lot of laids! :mattias

Det är verkligen sant. :rodnar

Jag trodde aldrig det skulle drabba mig. Men nu är jag helt totalt fast. Och han också tror jag, när han flera gånger säger att han inte vill åka hem :kär

Jag gillar inte mazariner men byt ut till vaniljhjärtan så är du på rätt spår ;)

Grattis tjejen:tummenupp:) så nu blir vi färre singlar här alltså:(

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Tack så mycket! Ska bli sjukt kul!

Ska på möte om det i morgon. Tydligen är det någon dunderhöjdare inom metalmusikvärlden i sverige som ska hjälpa oss att sprida videon sen när den är klar.

Allt har ju dock vart lite luddigt. Visst att du "vinner" att ett filmteam kommer och spelar in en musikvideo åt dig. MEN.. Vi ska stå för mat till ALLA på set, vi ska ha en kille som åker och köper mat och dricka och hämtar saker(en sk "RUNNER") som måste ha bil tillgängligt, bensinen till runnern står vi självklart för också, vi måste stå för ett ljudsystem som spelar upp musiken vi ska filma till, vill vi ha någon skådespelare med måste vi betala dem och hitta dem själva och sist men inte minst.. Vi äger inte rättigheterna för videon sen. Självklart om den ska spelas på något större sammanhang (typ på tv) så kommer de som gör den inte ha någo problem att skicka den dit. Men vi kommer inte få en kopia, utan bara en länk till youtube.

Oj jäklar... Att ni inte ens kommer få en kopia på videon? Det låter ju lite skumt. :va

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Å fan, låter som att det kan bli rätt mycket pengar som ni själva måste ut med.
Men det blir ju säkert en kul grej och en erfarenhet rikare för er. Lycka till

Kanske en tusenlapp eller så.. men sen iofs kostar ju utrustningen de tar med och deras arbetstid rätt mycket... Så vi tjänar ju fortfarande på det :)

Oj jäklar... Att ni inte ens kommer få en kopia på videon? Det låter ju lite skumt. :va

Vi kan få en färdig DVD om vi vill :tungan Men det är som sagt inte svart och vitt. Varför de äger videon är inte för vinstsyfte. De som ska göra videon är några som är lärare på en mediaskola som tydligen har sjukt mycket erfarenhet av branschen. De vill inte att den spelas på något sammanhang som strider mot skolans värderingar och de vill vara säkra på att det de får kredd för att de har gjort videon.

Ska som sagt på möte imorgon också om allt det här, så får se vad som sägs mer då :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vi kan få en färdig DVD om vi vill :tungan Men det är som sagt inte svart och vitt. Varför de äger videon är inte för vinstsyfte. De som ska göra videon är några som är lärare på en mediaskola som tydligen har sjukt mycket erfarenhet av branschen. De vill inte att den spelas på något sammanhang som strider mot skolans värderingar och de vill vara säkra på att det de får kredd för att de har gjort videon.

Ska som sagt på möte imorgon också om allt det här, så får se vad som sägs mer då :)

Ah okej, ja det lät ju vettigare. Det lär väl redas ut på mötet. :) Kul i alla fall, grattis!

Och jag. :fakta

Men vart fan e brudarna?:va

Meh, vi är ju överallt! :tungan

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...