Plåthinken
Tappat barn
Då du förgyller den här tråden, så hoppas jag att du stannar kvar i den även som osingel
Aww, tack! Klart jag stannar, vad som än händer
Och fler träffar blir det också!
Då du förgyller den här tråden, så hoppas jag att du stannar kvar i den även som osingel
Om singlarna fortsätter att minska i den här takten är jag snart ensam kvar här.
De senaste dagarna har varit helt fantastiska med strålande sol och riktigt fint hojåkarväder.
Nu när Smultronstället är öppet är det verkligen sommar och jag har redan varit där 4 av de 7 första dagarna och frossat i mig massa go glass.
View attachment 384604
Här beställde jag två på en gång.
Jag är trött på mitt liv och skulle vilja leva i en bekymmersfri tillvaro, hur kvalificerar man sig till din källare?
Hestar är ekliga och blekinge är fullt av dem! appret
Sen motarbetar jag inte den...jag är bara inte mogen för att flytta in. Dessutom ligger den ju i...vänta på det...bleginge som jag gärna besöker. Problemet här är väl att lämna eller är det något jag missar i upplägget?
Äh, jag är safe. Man är ju inte singel för intet.
Det är verkligen sant.
Ingen går säker.
Tack hörni
Men än har vi inte sagt något om partnerskap så jag är tekniskt sett singel fortfarande. Vi får bara se för hur lång tid framöver det blir Om inte nån katastrof slår till
Du får skriva en lapp:
Får jag chans på dig?
Ja Nej Kanske
Haha! Jag funderade nästan på det där. Men känns så himla löjligt, fast han har ju humor så det hade ju funkat
Men just nu är det lite snarare så som att jag inte vet när det passar sig.
Det funkade på mig med en musikvideo från lilla melodifestivalen upplagd på FB.
Hej hopp alla glada människor!
Hoppas allt är bra med er.
Håller på att slänga ihop en liten låtlista på spotify och behöver er hjälp.
Temat på listan ska vara låtar som man blir på glatt humör av och lite festsugen.
Är inte så förtjust i hiphop samt för hård metal.
Några av artisterna jag har än sålänge är Armin van buuren, avicii, Calvin Harris och sån typ av musik.
Kom igen nu o överös mig med bra musik mina kära vänner!!!!
Det är ingen mening jag hjälper till. Alla bara bytte låtar hos Rille när jag valt musik
Vad valde du för låtar som byttes bort?
Det var lite blandat. Iron Maiden, Metallica, Pink, Nirvana (kanske inte var så skoj då) och lite annat smått o gott. Royal Republic dödade dom omgående
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|