Singeltråden

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
De senaste dagarna har varit helt fantastiska med strålande sol och riktigt fint hojåkarväder.
Nu när Smultronstället är öppet är det verkligen sommar och jag har redan varit där 4 av de 7 första dagarna och frossat i mig massa go glass. :tungan

View attachment 384604

Här beställde jag två på en gång. :hihi

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
De senaste dagarna har varit helt fantastiska med strålande sol och riktigt fint hojåkarväder.
Nu när Smultronstället är öppet är det verkligen sommar och jag har redan varit där 4 av de 7 första dagarna och frossat i mig massa go glass. :tungan

View attachment 384604

Här beställde jag två på en gång. :hihi

Har det öppnat nu alltså? Jag tänkte dra dit någon kväll framöver.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag är trött på mitt liv och skulle vilja leva i en bekymmersfri tillvaro, hur kvalificerar man sig till din källare? :D

Att vara trött på livet funkar inte i en källare :fakta Energi är viktigt :7peta

Hestar är ekliga och blekinge är fullt av dem! :pappret

Sen motarbetar jag inte den...jag är bara inte mogen för att flytta in. Dessutom ligger den ju i...vänta på det...bleginge som jag gärna besöker. Problemet här är väl att lämna eller är det något jag missar i upplägget?

Äh, jag är safe. Man är ju inte singel för intet.

Ingen går säker. :näsblod

Det är verkligen sant. :rodnar

Anna har rätt igen :yoparty Varför tillber inte folket mig som de bör? :Bugar A_NN_A :rofl :fyllisar

Jag bugar givetvis för dig Slöis :Bugar :clown

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha! Jag funderade nästan på det där. Men känns så himla löjligt, fast han har ju humor så det hade ju funkat :D
Men just nu är det lite snarare så som att jag inte vet när det passar sig. :eek:

Det funkade på mig med en musikvideo från lilla melodifestivalen upplagd på FB. :D :kär

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Hej hopp alla glada människor!
Hoppas allt är bra med er.

Håller på att slänga ihop en liten låtlista på spotify och behöver er hjälp.
Temat på listan ska vara låtar som man blir på glatt humör av och lite festsugen.

Är inte så förtjust i hiphop samt för hård metal.
Några av artisterna jag har än sålänge är Armin van buuren, avicii, Calvin Harris och sån typ av musik.

Kom igen nu o överös mig med bra musik mina kära vänner!!!!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hej hopp alla glada människor!
Hoppas allt är bra med er.

Håller på att slänga ihop en liten låtlista på spotify och behöver er hjälp.
Temat på listan ska vara låtar som man blir på glatt humör av och lite festsugen.

Är inte så förtjust i hiphop samt för hård metal.
Några av artisterna jag har än sålänge är Armin van buuren, avicii, Calvin Harris och sån typ av musik.

Kom igen nu o överös mig med bra musik mina kära vänner!!!!

Det är ingen mening jag hjälper till. Alla bara bytte låtar hos Rille när jag valt musik :gråta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Vad valde du för låtar som byttes bort?

Det var lite blandat. Iron Maiden, Metallica, Pink, Nirvana (kanske inte var så skoj då) och lite annat smått o gott. Royal Republic dödade dom omgående :dummer :glömdet

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning