Singeltråden

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Jag var inte seriös med att det skulle vara bra festmusik, inte om man vill ha röj. Tycker däremot att Anka gör en del grejer på den plattan som är helt briljant! Ungerska tjejen hade jag inte hört innan men nu vill jag gifta mig med pianissan.:kär Med såna val tryggar man sitt singelliv.

View attachment 384754

Fanni Sárkösy (34) - A magyar szépség.

Kommer från Buda-sidan av Budapest och lirar även i ett band med namn Mizar.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jaha, i helgen köpte vi en cross till äldsta lillgrabben (5år i juli) och idag var vi och gjorde ett studiebesök på Järva MK... så nu blir det surfande på 24MX för att införskaffa skydd så blir det crossbanan framöver. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag var inte seriös med att det skulle vara bra festmusik, inte om man vill ha röj. Tycker däremot att Anka gör en del grejer på den plattan som är helt briljant! Ungerska tjejen hade jag inte hört innan men nu vill jag gifta mig med pianissan.:kär Med såna val tryggar man sitt singelliv.

Hur tryggar man singellivet på det sättet? Har man en lista där man bockar av alla områden där man tycker exakt lika och om procenten inte är tillräckligt hög går det bort? Eller menar du att du är allvarligt kär och på riktigt vill gifta dig med pianissan?

Nyfiken i en strut. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Planerar att starta dagen tidigt för att kanske kanske jobba undan så mycket så att jag kan få sluta tidigt idag och kanske kanske vara ledig på fredag. Det hade varit himmelskt. :rolleyes:

Det är skönt att ha mycket, men nu är jag lite trött :död

Jag vill smeka Monster och klappa hästar :kär

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
BÄSTA STARTEN PÅ DAGEN EVAH!!!!!! :yoparty:kär

Det är nog dags att jag inte ser mig själv som singel längre, med tanke på en förfrågan om en grej som är först i juli. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Underbaaaaaaaaaar morgon. :)

Det händer minsann grejer i Hinkens liv just nu :crash

Jag har blivit tillfrågad om att hålla föredrag om mitt liv! Hur det är att vara döv och leva bland hörande. Bl.a. ska vi ta upp mina jobb jag haft som är udda för döva (Jag har ju jobbat ideelt som bartender). Föredraget kommer hållas inför en döv publik vilket gör mig grymt nervös. Men ska bli riktigt kul :D Hoppas att man kan inspirera många andra! :banana

Det där blir en dans för dig gumman. :)

BÄSTA STARTEN PÅ DAGEN EVAH!!!!!! :yoparty:kär

Det är nog dags att jag inte ser mig själv som singel längre, med tanke på en förfrågan om en grej som är först i juli. :D

Ingen har sett dig som singel på ett litet tag nu hjärtat. ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Underbaaaaaaaaaar morgon. :)

Det där blir en dans för dig gumman. :)

Ingen har sett dig som singel på ett litet tag nu hjärtat. ;)

Tack, Pippi :kär Det går bra att hålla i föredraget, det är bara att jag är lite nervös för mitt teckenspråk inte ska ha hängt med utvecklingen :rodnar

Haha, ingen? :glömdet
Det där med att vara singel och osingel - finns väl en gråzon liksom. Vi har inte uttalat något och jag kommer nog inte vilja ha det svart på vitt riktigt än.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det är vår!!!!!!

Campus, för att inte tala om stan.. är så fyllt av vårsnygga brewdar i vårkorrekta (korta) kjolar att jag får kåtslag. Farbror klarar inte sånt här jue.. Beöver typ en dos Alice Bah när jag kommer hem för att justera ned.

Hemskt. Underbart. Hemskt underbart.

Tyvärr alldeles för många "inte-så-snygga-brudar" i alldeles för korta kjolar och för små kläder utfläkta i solen i kungsträdgården också.. Det är bara hemskt hemskt..

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tyvärr alldeles för många "inte-så-snygga-brudar" i alldeles för korta kjolar och för små kläder utfläkta i solen i kungsträdgården också.. Det är bara hemskt hemskt..

Amen to that. Sett många exemplar av tjejer som misslyckats med att ens ha rätt storlek på sina kläder :död

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tja, vad vet jag? Man är ju ingen stilpolis. Det är alltså det som utgör definitionen på huruvida man är misslyckad, uhum.

Det finns mycket som definierar misslyckande.
Tex så är jag misslyckad i valet av mekaniker under vintern då han är totalt misslyckad. :D

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Det finns mycket som definierar misslyckande.
Tex så är jag misslyckad i valet av mekaniker under vintern då han är totalt misslyckad. :D

Illa, du hade nästan kunnat ta en dag med Gällivarehäng istället, eller? Hoppas du får rätt på skrotet. Nu vet ju de som kan tänkas kunna och vilja hjälpa till om problemet. Go girl!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det var precis en paketbil utanför mitt kontorsfönster, de hade verkligen misslyckats i klädvalet. De hade en fruktansvärt ful brun färg på sina kläder, jag fattar inte hur man kan jobba på ett sådant företag. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Amen to that. Sett många exemplar av tjejer som misslyckats med att ens ha rätt storlek på sina kläder :död

Finns många misslyckade tjejer och killar när det gäller klädval. :D

Ni ska inte va taskig mot oss som inte kan eller vill kunna det här med kläder :smasha :näsblod :crash :smasha :näsblod :crash

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det var precis en paketbil utanför mitt kontorsfönster, de hade verkligen misslyckats i klädvalet. De hade en fruktansvärt ful brun färg på sina kläder, jag fattar inte hur man kan jobba på ett sådant företag. :D

Ett USB-företag? :rofl :rofl

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Här är det både sjukt bra och sjukt dåligt..

Tog bort min häst igår, vilket är oerhört tråkigt....

Och åker till USA på fredag, vilket är oerhört trevligt. Mellanlandar i Sthlm en stund, framme runt 18 i morgon kväll, och sen går flyget 10 på fredag morgon. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning