Tjerringen
Har klampat in igen
Jahaa! Du tänkte såå! Klart jag vågar!
Jaaaaa-sååååå....?
Jahaa! Du tänkte såå! Klart jag vågar!
Jaaaaa-sååååå....?
Jaaaaa-sååååå....?
Wet pussy?
Idag reggade jag mig på en dejtingsida för att kolla utbudet av kvinnor som precis som jag inte vill ha barn. Som jag trodde var utbudet ganska begränsat.
Ja men det finns väl en iaf? Ta henne.
Hon verkar ha övergivit oss.
Jag menade på dejtingsidan.
Wet pussy?
Transpirerande vagina?
Transpirerande vagina?
Esch, ja mena ju säg nåt snuskigt till mig om du vågar, inte slåss din drummel!
Han är en drummel som börjar slåss när han blir förvirrad. http://sv.wikipedia.org/wiki/Överslagshandling
Han är en drummel som börjar slåss när han blir förvirrad. http://sv.wikipedia.org/wiki/Överslagshandling
Nu upprepar du dig istället... btwWet pussy?
Har en kompis som absolut inte ville ha barn, men till slut gav med sig för att hennes kille ville. Hon är den mest hängivna morsan jag känner idag. Totally devoted. Saker händer, saker förändras...Idag reggade jag mig på en dejtingsida för att kolla utbudet av kvinnor som precis som jag inte vill ha barn. Som jag trodde var utbudet ganska begränsat.
Tja, kliade sig i huvet gjorden han ju...
Har en kompis som absolut inte ville ha barn, men till slut gav med sig för att hennes kille ville. Hon är den mest hängivna morsan jag känner idag. Totally devoted. Saker händer, saker förändras...
Jag är jämnt förvirrad så då hade jag ju fått slåss alltid. Men se det gör jag inte eftersom jag är en vänlig och fridfull själ.
Har en kompis som absolut inte ville ha barn, men till slut gav med sig för att hennes kille ville. Hon är den mest hängivna morsan jag känner idag. Totally devoted. Saker händer, saker förändras...
Nu upprepar du dig istället... btw
View attachment 385014
Nej, vissa saker förändras inte.
Det vore jävla jobbigt att fajtas hela tiden.
Det kan du ju inte veta förrän du provat, för det var först då hon visste, hon sa ju som du innan... O det är dessutom inte ens hennes biologiska barn utan hon bar ett implanterat ägg från en annan kvinna som provrörsbefruktats via hennes man...
Det kan du ju inte veta förrän du provat, för det var först då hon visste, hon sa ju som du innan... O det är dessutom inte ens hennes biologiska barn utan hon bar ett implanterat ägg från en annan kvinna som provrörsbefruktats via hennes man...
Ja man hade ju blivit rent svett. Och ganska inlåst.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|