Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Idag reggade jag mig på en dejtingsida för att kolla utbudet av kvinnor som precis som jag inte vill ha barn. Som jag trodde var utbudet ganska begränsat.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nu upprepar du dig istället... btw
what.png

Idag reggade jag mig på en dejtingsida för att kolla utbudet av kvinnor som precis som jag inte vill ha barn. Som jag trodde var utbudet ganska begränsat.
Har en kompis som absolut inte ville ha barn, men till slut gav med sig för att hennes kille ville. Hon är den mest hängivna morsan jag känner idag. Totally devoted. Saker händer, saker förändras... :näsblod

Han är en drummel som börjar slåss när han blir förvirrad. http://sv.wikipedia.org/wiki/Överslagshandling

Tja, kliade sig i huvet gjorden han ju... :3freak

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag är jämnt förvirrad så då hade jag ju fått slåss alltid. Men se det gör jag inte eftersom jag är en vänlig och fridfull själ.

Det vore jävla jobbigt att fajtas hela tiden.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Har en kompis som absolut inte ville ha barn, men till slut gav med sig för att hennes kille ville. Hon är den mest hängivna morsan jag känner idag. Totally devoted. Saker händer, saker förändras... :näsblod

You're doomed.:död

Väntar på reaktionen från kvinnorna på sidan.

Finns åtminstone en på forumet jag tror på när hon hävdar att hon inte någonsin vill eller tänker ge sig in i det, samt en hop jag hoppas håller sina bedyranden...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nej, vissa saker förändras inte. :fakta

Det kan du ju inte veta förrän du provat, för det var först då hon visste, hon sa ju som du innan... O det är dessutom inte ens hennes biologiska barn utan hon bar ett implanterat ägg från en annan kvinna som provrörsbefruktats via hennes man... :confused:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Det kan du ju inte veta förrän du provat, för det var först då hon visste, hon sa ju som du innan... O det är dessutom inte ens hennes biologiska barn utan hon bar ett implanterat ägg från en annan kvinna som provrörsbefruktats via hennes man... :confused:

Jag äter hellre en påse äckliga skumbananer än att jag blir far :)

Ja man hade ju blivit rent svett. Och ganska inlåst.

Dina kollegor kommer in i cellen i bland och drar en spader. Kan bli riktigt gemytligt kanse. :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning