Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
You're doomed.:död

Väntar på reaktionen från kvinnorna på sidan.

Finns åtminstone en på forumet jag tror på när hon hävdar att hon inte någonsin vill eller tänker ge sig in i det, samt en hop jag hoppas håller sina bedyranden...
Vadårå? Det är inte en åsikt jag beskriver utan ett faktum. Hon ville inte, sen ändrade hon sig. Hon sa precis som de innan hon testade. Fakta. Det är ju inte mig vi pratar om... jag har alltid velat ha barn, men endast med rätt partner. :va

Det är inte bara lesbianer som gör sånt ju. :mattias

Woooooooooooot? O här har jag haft en qvinna vid sidan av äktenskapet bara för att jag trodde... :4skrika:4skrika:4skrika

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det kan du ju inte veta förrän du provat, för det var först då hon visste, hon sa ju som du innan... O det är dessutom inte ens hennes biologiska barn utan hon bar ett implanterat ägg från en annan kvinna som provrörsbefruktats via hennes man... :confused:

Jag tror att skaffa barn är en lite för allvarlig sak för att jag ska vilja pröva för att se om jag gillar det.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Beror på hur mkt man älskar sin partner... (i hennes fall) :kär

Jag är inte en utpräglad känslomänniska, så jag tror inte att jag kan bli så förälskad i en kvinna att mitt sinne fördunklas tillräckligt för att hon ska lura in mig i barnträsket.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nåja, vissa gener är för ädla för att föras vidare. Let´s leave it at that... :D

Just så ja :) Jag blir aldrig vuxen nog att axla en sådan hemsk roll. Dessutom går det ju inte att skyffla in skiten i hästen igen om man inte skulle trivas.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag är inte en utpräglad känslomänniska, så jag tror inte att jag kan bli så förälskad i en kvinna att mitt sinne fördunklas tillräckligt för att hon ska lura in mig i barnträsket.

Ha ha, vi är likadana :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Det är synd att vi inte har fler kvinnor i tråden, vissa kvinnor kan bli helt skogstokiga om man påstår att barn inte är universums medelpunkt. Det brukar vara ganska kul att se när dessa flippar ur totalt när man säger att barn inte är något man vill ha.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj

Då kanske du ska förtydliga det oxå i ditt sökande. :tungan

SÖKES: Kvinna utan krav på känslodravel eller behov att skapa åkomma, förlåt, avkomma. Egen MC ett plus. Släng in några TV-spel så har vi en deal. Tuta så kör vi! :yoparty

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Haha, du ser fram emot mig bli tjärad och rullad i fjädrar bara för sakens skull... nåväl, det bjur jag på... :tungan

Nej, det önskar jag inte någon, eller jag försöker att inte önska denna raffinerade tortyrmetod åt någon. Tänk dig de brännskadorna och sen leva utan att huden kan andas. Många dog under groteska plågor.

Rulla dig i nåt ni kan ha trevligt med, du och din älskarin..., man,häst eller whatever. Jag kan inte hålla reda på dina obskyra idéer och böjelser.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Det är synd att vi inte har fler kvinnor i tråden, vissa kvinnor kan bli helt skogstokiga om man påstår att barn inte är universums medelpunkt. Det brukar vara ganska kul att se när dessa flippar ur totalt när man säger att barn inte är något man vill ha.

Mja, jag är då rakt inte "barnkär", men jag älskar mina och respekterar andras till högre grad sen jag fick egna. Men jag är ju inte den som stoppar nunan i varendaste barnvagn som dras förbi. Barn är ju bara små människor o såna gillar jag inte alltid heller... :brynad

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nej, det önskar jag inte någon, eller jag försöker att inte önska denna raffinerade tortyrmetod åt någon. Tänk dig de brännskadorna och sen leva utan att huden kan andas. Många dog under groteska plågor.

Rulla dig i nåt ni kan ha trevligt med, du och din älskarin..., man,häst eller whatever. Jag kan inte hålla reda på dina obskyra idéer och böjelser.
Kan rulla mig i kattmat så blir hundskrället glad... :rodnar

Är inte det ett normaltillstånd?
Det finns grader... grader... av... nåt... ja grader alltså... :4skrika

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Har en kompis som absolut inte ville ha barn, men till slut gav med sig för att hennes kille ville. Hon är den mest hängivna morsan jag känner idag. Totally devoted. Saker händer, saker förändras... :näsblod

Klart att saker kan ändras. Men i vissa fall finns det fler anledningar till att man inte vill skaffa barn än att man "bara inte har lust". ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Klart att saker kan ändras. Men i vissa fall finns det fler anledningar till att man inte vill skaffa barn än att man "bara inte har lust". ;)

Självklart. I min ena kompis fall så kunde hon inte få egna därav provrörsbefruktningen vilket var ett helvete att gå igenom. Ibland kan man ha en ärtflig sjukomsbild som en annan kompis jag har, hon VÅGAR inte helt enkelt för hon är det enda av tre syskon som blev över 20 år gammal. Men det är ju inte samma som att hon inte VILL. Så jag pratar bara om vilja inte kunna eller våga... :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning