Bikerman75
* MAVERICK *
Ja hitta lite kult på tuben.
Nja, jag tror du har varit lite för snabb här (eller så är du sarkastisk, men det förstod jag i så fall inte)
Läs diskussionen och argumenten ovan från Agile och Shadow. Min input var på dessa och det jag främst syftade på var det som i artikeln kallas "the Coolidge effect—the automatic response to novel mates."
Angående diskussionen ONS vs. träffa samma tjej flera ggr.
Jag tyckte forskningen som bedrivits på ämnet var intressant. Den kopplas senare i artikeln till porr (som ju hela hemsidan handlar om egentligen) men därför skrev jag också att endast de tre första kapitlen var intressanta angående diskussionen ovan.
Hoppas det blev tydligare!
Efter allt snack om barn här i singeltråden så måste jag påpeka att det är just barnen som är vår framtid.
View attachment 385084
Efter allt snack om barn här i singeltråden så måste jag påpeka att det är just barnen som är vår framtid.
Om det nu finns en framtid. Man kan lika gärna se det som att man bidrar till att inte utsätta någon för att leva i det som kan komma, med tanke på vart världen är på väg.
ojojoj, det var då avancerat detta
Tar en o ser o lär
Menar du hela tråden eller Alleycats framtidsvision?
Njaa, tänkte mer på HUR man ska eller inte ska bete sig med tex. ons
Alleys framtidsversion håller jag med om, trots att jag fick läsa det hon skrev 3 gånger för att fatta
Ikväll verkar det vara dåligt med livsvisdom här i tråden.
Nähä, jag är ju här och bidrar massor!
Va bra. Jag känner att jag behöver en snabbkurs i hur kvinnor funkar.
Va bra. Jag känner att jag behöver en snabbkurs i hur kvinnor funkar.
Snabbkursen är på 3473 veckor......
Snabbkursen är på 3473 veckor......
man bidrar till att inte utsätta någon för att leva i det som kan komma, med tanke på vart världen är på väg.
istället för att sitta och vara sura/förbannade, vilket verkar vara fruktansvärt populärt.
Ja, det verkar onekligen poppis att vara bitter
Fast det behöver ju inte finnas såna anledningar heller. Jag VILL inte, men jag har personliga skäl till det som alla jag berättat dem för har full förståelse för OCH tycker är ett väldigt vettigt beslut. Men från i princip alla som inte fått höra anledningarna får man höra "du kommer ändra dig när du blir äldre" och det blir ganska irriterande till slut. Bara för att det är så självklart för många att skaffa barn behöver det inte vara det för alla. Men att bara inte vilja är tydligen inte skäl nog...
Om det nu finns en framtid. Man kan lika gärna se det som att man bidrar till att inte utsätta någon för att leva i det som kan komma, med tanke på vart världen är på väg.
Bra sagt.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |