Menar du det eller är du bara som vanligt sarkastisk?
Jag var faktiskt allvarlig, det är bra att någon får en att tänka efter ibland.
Menar du det eller är du bara som vanligt sarkastisk?
Jag var faktiskt allvarlig, det är bra att någon får en att tänka efter ibland.
Nja, jag tror du har varit lite för snabb här (eller så är du sarkastisk, men det förstod jag i så fall inte)
Läs diskussionen och argumenten ovan från Agile och Shadow. Min input var på dessa och det jag främst syftade på var det som i artikeln kallas "the Coolidge effect—the automatic response to novel mates."
Angående diskussionen ONS vs. träffa samma tjej flera ggr.
Jag tyckte forskningen som bedrivits på ämnet var intressant. Den kopplas senare i artikeln till porr (som ju hela hemsidan handlar om egentligen) men därför skrev jag också att endast de tre första kapitlen var intressanta angående diskussionen ovan.
Hoppas det blev tydligare!
O sen kan ni oja er bäst ni vill över att ni inte vill sätta barn till världen. Mitt tips: se VÄRLDEN. Var delaktig i den. Det finns så mycket vackra människor därute som behöver hjälp o kärlek. Så skit i o kläm ut dem själv då. Men sitt för fan inte o tro att andra ska ta hand om er när ni blir gamla. SKÄMS för fan.
Jaså det hettar till här i tråden? Det där med barn igen? Hå hå, ja ja.
Jaså det hettar till här i tråden? Det där med barn igen? Hå hå, ja ja.
Ja det blev lite drag i diskussionen igår kväll. Idag är det fint väder och hojen är nyreparerad och fin. Så nu ska jag försöka dra ner på min bitterhet, men det blir inte lätt.
Repa den klarade du väl bra själv. Behövdes det fler och nya blessyrer? Det är något som går min fattningsförmåga förbi här i det diskutabla användandet av förkortningar...
Repa den klarade du väl bra själv. Behövdes det fler och nya blessyrer? Det är något som går min fattningsförmåga förbi här i det diskutabla användandet av förkortningar...
Vad är det för förkortningar du menar?
Du kanske skummar texten? Det står inte nyrepad utan nyreparerad. Lugn och fin nu.
De på internet...
Jag tror han hann ändra, annars har du rätt. Det är ok för den här gången men det får inte bli en vana.
Det har faktiskt stått reparerad hela tiden, du får gnugga ur tröttheten ur ögonen innan du sätter dig framför datorn.
Jag tror han hann ändra, annars har du rätt. Det är ok för den här gången men det får inte bli en vana.
Ja, det verkar onekligen poppis att vara bitter
Finns fin-fina sekter för den typen av tankar. Spränger sig själva i luften eller nåt dyligt. Helt okej ur mitt perspektiv så länge alla är med på det hela!
O sen kan ni oja er bäst ni vill över att ni inte vill sätta barn till världen. Mitt tips: se VÄRLDEN. Var delaktig i den. Det finns så mycket vackra människor därute som behöver hjälp o kärlek. Så skit i o kläm ut dem själv då. Men sitt för fan inte o tro att andra ska ta hand om er när ni blir gamla. SKÄMS för fan.
Hetta är fint. Det betyder att folk har egna åsikter som dom står för.
Me like it hot!
Ja det blev lite drag i diskussionen igår kväll. Idag är det fint väder och hojen är nyreparerad och fin. Så nu ska jag försöka dra ner på min bitterhet, men det blir inte lätt.
Ja, det stämmer ju faktiskt. Bara alla är införstådda. Jag vet ju tex att nere i sydeuropa blir folk sura om man sitter vid ett bord och alla är överens. Då blir det ingen diskussion. I Sverige blir det tvärtom, tyst kring bordet om man är av en avvikande uppfattning, eller så blir det ett jävla liv, ha ha
Jag ser över möjligheterna att fly nord just pga det där.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|