Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag håller inte med. ;)

Det började med en diskussion om att titta på hockey, sen började ni bli sexistiska o använda spelarna som objekt. :D :banana

Håller med och håller med, det är väl mer fakta. ;) Stämmer väl inte i alla lägen dock, så det kan ju vara annorlunda för dig.

Men om man är på TV, blir man inte automatiskt ett objekt då? :va

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Mina förhållanden har varit på 5, 1 och 3 år. Så det är bara det destruktiva förhållandet med svinet som blev kortvarigt (Ändock för långt). Så förhållandets längd har uppenbarligen ändå inte någon betydelse i mitt fall.

nä jag håller med där, 2 av de jag har haft längst förhållande med är nog de jag har minst kontakt med eller snarare inte alls... Så de är nog snarare hur de är som personer och hur förhållandet tog slut som avgjort kontakt eller inte, iaf för mig.. liksom otrogna muppar har jag inte så mycket till övers..

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tack för att du lär oss, då får vi tafsa på dig istället helt enkelt! :mattias

:4skrika På mig får bara Blöjan tafsa serrö. :mad

Ser ut som ett hängbuksvin!

Håller med och håller med, det är väl mer fakta. ;) Stämmer väl inte i alla lägen dock, så det kan ju vara annorlunda för dig.

Men om man är på TV, blir man inte automatiskt ett objekt då? :va

Håller fortfarande inte med. :krama

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Om nägon är/bor i Malmötrakterna i helgen så kom gärna och hälsa på dragrace-sm :D Jag kommer finnas på plats! Välkommen till den stora lila bussen i depån med dom snyggaste människorna :D Ses där!!! :yoparty

-edit- vi tävlar självklart i en av hojklasserna(Pro Street Bike) och inte bil :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Om nägon är/bor i Malmötrakterna i helgen så kom gärna och hälsa på dragrace-sm :D Jag kommer finnas på plats! Välkommen till den stora lila bussen i depån med dom snyggaste människorna :D Ses där!!! :yoparty

-edit- vi tävlar självklart i en av hojklasserna(Pro Street Bike) och inte bil :tummenupp

Anna ska dit! Jag ska dessvärre inte via Malmö, blir en jävla omväg för mig. Ska dock vara i närheten av Hässleholm. Du kan ju komma på SH-fest på lördag då :banana

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

fan foccan, jag känner inte igen dig med din "nya" avatar... inte riktigt ok

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Någon som vill byta liv med mig? Eller rygg i alla fall? Eller jobb, jag är villig att offra det också just nu.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Aaaah, sådär, nu sitter jag här hemma och varvar ned framför burken med en wirrepinne och njuter av årets första onsdagsrunda. :)
De som inte kör hoj går verkligen miste om något. :fakta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag är uppe en stund till!!!!! :banana

Tvättar... :död

Har handlat mat, klockan halv elva på kvällen. Mest för jag blev klar med vårens stora rapport först klockan 22 ikväll. Tog på mig det sista, sådan kontrollkåt kvinna som man är valde man att köra över killarna med att göra den sista finishen. Glömt bort att tvätta. Förra gången jag hade tvättid blev jag inbjuden någon annanstans och sådan kärlekskrank man blivit valde man bort tvätten :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA