Fan tjejer är konstiga.
Klart man måste få se om det skall göra nått, helst klämma lite.
ja men de har väl inte utrustningen på heeela tiden. häller. om inte, så får man väl se till att kläderna ryker...
Fan tjejer är konstiga.
Klart man måste få se om det skall göra nått, helst klämma lite.
ja men de har väl inte utrustningen på heeela tiden. häller. om inte, så får man väl se till att kläderna ryker...
Via tv'n?
näää... än så länge har ingen kommit på den uppfinningen vad jag vet...
Precis!
Alltså får man ju inget (sexuellt) ut av att glo på påpaltade människor som virar runt i tv rutan, vare sig man gillar kvinnor eller män?
nä är väl tur de, annars skulle väl halva svenska befolkningen sitta och runka nu?
De kanske de gör ändå?
Oh no you didn't!
Inte vanligt med tjejer som faktiskt kollar porr... har varit med om två... och alldeles för många som inte kollat/gillart.
Och än värre med tjejer som inte ens vet av att tillfredställa sig själva...
Men sen är det ju så att den mesta porren vänder sig till killar, plus att killar i regel tänder mer på det visuella än vad tjejer gör.
Problemet med hockey är ju att man inte ser nåt. De har ju så mycket kläder och skydd så man inte har en aning om hur människorna ser ut förrän de tar av sig hjälmen vid en intervju i periodpausen. Värdelöst. Mycket bättre med fotboll, då kan man ju få lite ögongodis!
Vem bryr sig hur dom ser ut, dom ska spela bra hockey inte knulla.
Jag håller tjeft för att jag kvalar in som traditionell chey i frågan.. Porr kan duga för en nödrunk, that´s about it.
Hellre nån kvasi-sexig serie/film som Californication eller Spartacus som "förspel".. Men vaffan, Big Bang Theory funkar också
Sheldon Cooper
------------
Vänner med ex - nej tack, finns inte intresse.
Jag har massa tjejkompisar, varav två ex. Bortsett exen så nej, jag ligger inte med dem, finns andra att besudla. De jag haft förhållanden med en längre tid har ju sannolikt kvaliteter utöver att de är doable, så det ter sig ganska självklart att jag kan umgås med dem även om förhållandet "går över".
Nu, seriös dag..
Det är vad du tror och vad vi låter er tro.
Vilken del var det som var oklar?
Fast nu var ju det ett svar på prat om hockeyrövar.
Skulle du säga att du inte kollade skulle jag aldrig tro dig.
Men jag har träffat förvånansvärt många tjejer som påstår att de aldrig skulle kunna tänka sig att ens tillfredställa sig själv... wtf liksom, hur skall de då kunna veta vad de gillar bäst om de inte ens är villiga att testa sig fram själv där de kan bestämma hur det funkar.
Hålla på att tafsa på sig själv är ju perverst.
Nu har jag bara haft tre förhållanden totalt, första exet ville inte vara vänner när jag dumpade honom. Andra exet är ett svin och inte värd ett enda skit. Senaste exet är som han är. Personligen ser jag ingen mening med att vara tjenis med exen men de som har kvar exen som vänner och det funkar - kul för dem. Jag bryr mig inte. I mitt fall finns ingen mening med att vara vänner med nån av dem. Bekant där man hälsar på och kallpratar - visst. Men vänskap? Den förtjänar andra bättre än de gör.
Den stora skillnaden är kanske att de två ex jag har kontakt med varit 3 resp 5 år långa förhållanden. Så länge håller det inte om man inte funkar på fler plan än ett.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|