Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har inga direkt roliga ONS-historier. Men en kan jag dela. Kanske är rolig för er men för mig kändes det ... :huvet

Vi började hångla och ha oss, sen gick vi hem till honom. Han ställde en massa frågor eftersom jag är döv, han frågade bland annat "Då kan jag stöna hur högt jag vill?" och hur mycket jag gillar sex. Jag hade råkat nämna att jag är rätt liberal i sängen och han snappade upp det som att jag gjorde gärna ALLT möjligt, typ analsex osv osv. Hemma hos honom hade vi sex, han började med att spänna upp sig och visa upp sin kropp. Jag var bara sugen på att få mig sex och inte glo på nån kropp. Till sist körde vi (äntligen).

Han körde genast med att stöna rakt in i örat på mig och det var riktigt högt. Jag som inte ens är van att höra nåt alls (jag har små hörselrester och är således inte stendöv) tyckte det var jobbigt i längden så jag tog bort hans huvud intill mitt. Sen började han köra på med dirtytalk och sa "Sug mig!" och dominera med x antal ord jag inte ens orkade uppfatta alt. lägga till på minnet. Jag gav upp efter en stund och sa "Nä vet du. Jag går hem nu." och han frågade om jag inte ville stanna. Jag sa "Nej, jag går hem nu". :hihi

Det var mitt sämsta ligg. Ever. Jag är liberal och inte rädd för att testa saker men jag kör inte 110% när jag är 1. full 2. är med en ONS.

Skrattar åt det här än idag. Han var så förbannat snygg och jag var så kåt att jag sket i att han verkade lite bakom flötet. Jag ville ha mig ett skjut efter att ha gått torr en (för mig) längre period. Men så kan det gå. :rofl det var även min första ONS.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jag har inga direkt roliga ONS-historier. Men en kan jag dela. Kanske är rolig för er men för mig kändes det ... :huvet

Vi började hångla och ha oss, sen gick vi hem till honom. Han ställde en massa frågor eftersom jag är döv, han frågade bland annat "Då kan jag stöna hur högt jag vill?" och hur mycket jag gillar sex. Jag hade råkat nämna att jag är rätt liberal i sängen och han snappade upp det som att jag gjorde gärna ALLT möjligt, typ analsex osv osv. Hemma hos honom hade vi sex, han började med att spänna upp sig och visa upp sin kropp. Jag var bara sugen på att få mig sex och inte glo på nån kropp. Till sist körde vi (äntligen).

Han körde genast med att stöna rakt in i örat på mig och det var riktigt högt. Jag som inte ens är van att höra nåt alls (jag har små hörselrester och är således inte stendöv) tyckte det var jobbigt i längden så jag tog bort hans huvud intill mitt. Sen började han köra på med dirtytalk och sa "Sug mig!" och dominera med x antal ord jag inte ens orkade uppfatta alt. lägga till på minnet. Jag gav upp efter en stund och sa "Nä vet du. Jag går hem nu." och han frågade om jag inte ville stanna. Jag sa "Nej, jag går hem nu". :hihi

Det var mitt sämsta ligg. Ever. Jag är liberal och inte rädd för att testa saker men jag kör inte 110% när jag är 1. full 2. är med en ONS.

Skrattar åt det här än idag. Han var så förbannat snygg och jag var så kåt att jag sket i att han verkade lite bakom flötet. Jag ville ha mig ett skjut efter att ha gått torr en (för mig) längre period. Men så kan det gå. :rofl det var även min första ONS.

haha helt rätt tjejen!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Kan dela med mig att ett fb samtal jag hade igår, som jag tyckte iaf va lite roligt..

Satt och snacka med ett ex sen långt tillbaka.. 6 år kanske? ( börjar bli gammal, och den listan börjar bli lång) vi är iaf bra vänner idag..
Förresten vet jag inte vad jag tycker om att va vän med sina ex? Vissa har jag raderat, men en del är jag faktiskt jävligt bra vän med? vad säger ni?

Iaf.. de gick såhär...
Han: Fan behöver nya sommarkläder, kan inte gå runt i uniformen (militär) hela tiden..
jag: höhö klart du kan
Han: inte i din närhet iaf,
jag: sant...
jag: Sorry källman nu blir jag lite disträ här, -sex and the city avsnittet du vet..
han: tantsnusk, är ju bara en massa knulla.
jag: precis!
han: men suck.. hjälp mig leta snyggjeans sen då.
jag: yepp.
han: fortfarande disträ?
jag:japp
han: aha..faaast...vad kan man förvänta sig av den enda tjejen jag känner som skickat en porrfilm till mig..
jag: haha vaaa?! har jag?
han: japp, minne som en elefant du vet..
jag: men vafan!...tusan också, känns som om jag inte kan förneka eller opponera mig kring detta påstående..
han:skönt att veta att alla tjejer inte är så pryda och strama iaf
jag: men fjolltjejer, de kollar säkert också på porr, i smyg..
Han: man kan ju börja undra, när de leker "död fisk när man liksom ska kliva på"
jag: trökmörtar
han: haha men typ, liksom- sprattla då! så hjälp mig nu, mörka eller ljusa jeans till snyggröva?
jag: snyggröva?
Han. dina ord igen..
jag: happ.. känns som om jag inte kan förneka de uttalandet häller.
han.. Nope..

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja, jag kan vara ganska vis. Om jag anstränger mig lite. Men efteråt måste jag väga upp det hela med att vara totalt oseriös och smått idiotisk ett tag för att inte bli utbränd.

Varför får vi alltid delen efter du varit vis? :crash:D

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Kan dela med mig att ett fb samtal jag hade igår, som jag tyckte iaf va lite roligt..

Satt och snacka med ett ex sen långt tillbaka.. 6 år kanske? ( börjar bli gammal, och den listan börjar bli lång) vi är iaf bra vänner idag..
Förresten vet jag inte vad jag tycker om att va vän med sina ex? Vissa har jag raderat, men en del är jag faktiskt jävligt bra vän med? vad säger ni?

Iaf.. de gick såhär...
Han: Fan behöver nya sommarkläder, kan inte gå runt i uniformen (militär) hela tiden..
jag: höhö klart du kan
Han: inte i din närhet iaf,
jag: sant...
jag: Sorry källman nu blir jag lite disträ här, -sex and the city avsnittet du vet..
han: tantsnusk, är ju bara en massa knulla.
jag: precis!
han: men suck.. hjälp mig leta snyggjeans sen då.
jag: yepp.
han: fortfarande disträ?
jag:japp
han: aha..faaast...vad kan man förvänta sig av den enda tjejen jag känner som skickat en porrfilm till mig..
jag: haha vaaa?! har jag?
han: japp, minne som en elefant du vet..
jag: men vafan!...tusan också, känns som om jag inte kan förneka eller opponera mig kring detta påstående..
han:skönt att veta att alla tjejer inte är så pryda och strama iaf
jag: men fjolltjejer, de kollar säkert också på porr, i smyg..
Han: man kan ju börja undra, när de leker "död fisk när man liksom ska kliva på"
jag: trökmörtar
han: haha men typ, liksom- sprattla då! så hjälp mig nu, mörka eller ljusa jeans till snyggröva?
jag: snyggröva?
Han. dina ord igen..
jag: happ.. känns som om jag inte kan förneka de uttalandet häller.
han.. Nope..

Inte vanligt med tjejer som faktiskt kollar porr... har varit med om två... och alldeles för många som inte kollat/gillart.
Och än värre med tjejer som inte ens vet av att tillfredställa sig själva...

Nikkalainen

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2012
Hoj
Z1000 - 13
Det är helheten som gör det. För om du såg en vagina utan kvinna runtikring ligga på gatan så skulle du inte skynda dig dit och trycka ansiktet i den. Du skulle hämta en pinne och försöka slå ihjäl den

Haha, tycker om den där kommentaren även om jag inte riktigt tror att jag skulle försöka slå ihjäl den.. Mer förundras över "whatafuck"... :D

För övrigt, underhållande läsning ni alla bidrar med här emellanåt! :krama

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Hahha du är inte ensam... har ett ex.. du vet, den där första riktiga kärleken, han har en tendens att dyka upp lite då och då... va väl kanske 8 år sen vi var ett par på riktigt.. vet inte huuur många gånger vi lyckas strula till det under åren... Slutar aldrig bra... ändå kan man inte låta bli... and here we go again.. Fast, tänker va gammal och klok denna gång.. får väl se hur de blir med det...Än så länge har jag klarat mig.

Nämen herregud, 8 år :gnissla... Eftersom ja inte verkar få som ja vill denna gång så vill ja bli av me dessa känslor pronto!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Inte vanligt med tjejer som faktiskt kollar porr... har varit med om två... och alldeles för många som inte kollat/gillart.

Det finns nog fler än ni tror. ;)

Men sen är det ju så att den mesta porren vänder sig till killar, plus att killar i regel tänder mer på det visuella än vad tjejer gör. :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nämen herregud, 8 år :gnissla... Eftersom ja inte verkar få som ja vill denna gång så vill ja bli av me dessa känslor pronto!

Gå på studenthak
Hitta o-ful 20-ish åring som är ogenerat på utan att va klängig (klängig = överfull med bekräftelsebehov)
Besudla henne tills du skäms, ovan typ (om du gör det rätt) saknar spärrar
Klappa dig på bröstet, berätta för en kompis
Gör nåt nytt, byt miljö på nåt sätt.
Träffa nya tjejer (se ovan)
Oavsett om du blir sambo eller bara har lite att flirta med så är det en välbehövlig egoboost och tar tankarna från det gamla sjuka man förvanskar till nåt bra för att minne is a bitch när det gäller sånt här.

Tjör hårt.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

japp... tragiskt är de.. olika omständigheter att de inte har funkat.. men som sagt, tänkte hålla mig ifrån de denna gång.. han har ju trots allt barn och hus..så inget jag grinar över..men kemin finns dock alltid kvar där...

känslor kan man väl låta sig ha, bara man kan hantera dem..

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Finns fler än man tror.. Problemet för många är bara att erkänna det.
Sen finns det självklart de som kan erkänna det :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Fantastiskt, ett samtal om tjejer och porr kan alltså döda den här tråden? Hade jag ju aldrig trott... :tungan

Jag håller tjeft för att jag kvalar in som traditionell chey i frågan.. Porr kan duga för en nödrunk, that´s about it.

Hellre nån kvasi-sexig serie/film som Californication eller Spartacus som "förspel".. Men vaffan, Big Bang Theory funkar också :D

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!