Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag ser det snarare som att det när man kommer upp i vår ålder så slutar det hända saker. Skulle det ha hänt något i livet så borde det redan ha hänt. Men jag kanske har totalt fel, jag får väl se.

Varför skulle det sluta hända saker? Enda gången det slutar hända saker är väl om man slutar göra saker... Och då brukar det vara ganska självvalt, oavsett ålder. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Själv har man kommit fram till att man fått återfall när de gäller exet som de bröts me för snart 2 år sen... :huvet... För å krydda soppan lite extra så har all kontakt brutits från hennes sida, om de beror på att hon tröttnat på alla taffliga å patetiska sms eller de faktum att ja har hennes kusin som kk förtäljer inte historien :gnissla... Som en sann rebell ska ja iaf handskas me detta genom å spendera kommande helg så långt ner i en flaska ja kan komma, ackompanjerat av dyster musik å en stor dos självömkan :fyllisar

Feel free to laugh... Nu gott folk ska ja ut å rasta hojen!

Jag tror inte att du saknar henne, jag tror du saknar det bra ni hade och glömmer det dåliga ni hade. Så är det ofta o sen om man försöker igen så kommer snart det dåliga upp till ytan igen.

Sorry, jag tog bort mitt inlägg, jag ska inte förstöra tråden.

Kriser är för retards, släpp det genast. Msn lever bara en gång och ska ta tillvara på den gången till 100% o det gör man inte om man krisar.

Jag ser det snarare som att det när man kommer upp i vår ålder så slutar det hända saker. Skulle det ha hänt något i livet så borde det redan ha hänt. Men jag kanske har totalt fel, jag får väl se.

Du har så fel!!!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Se, som det sades innan, antingen har du en avsikt att du vill göra något, eller så har du en avsikt att du inte vill göra något. Men sen absolut, man kan ju träffas utan att tänka så mycket på sina avsikter och bara ha kul. Min poäng är fortfarande att vare sig man tar en fika eller handlar med någon så kan det vara en dejt.

Och min poäng är att jag kan ta en fika med en tjej UTAN att det är en date. ;)

Du går ju inte på date med en potentiell kompis eller hur? Om du då träffar nån som du inte ännu vet vad det är, kanske blivande fru, kankse blivande bästa vän, kanske din nemisis eller nån du blir totalt likgiltig inför.

Om du då inte har en avsikt i att det ska bli just en partner, är det då en date?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Om du då inte har en avsikt i att det ska bli just en partner, är det då en date?

Nej, men just för att kemin är icke-existerande från min sida.

Hade kemin funnits där och det fanns intresse när vi sågs.. ja, då har jag VART på en dejt :)

Jag tror vi funkar på samma sätt(förutom ONS delen) fast med lite olika sätt att se på det på det hela..

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Blah blah blah... Dejtandets vara eller icke vara alltså... Är det ingen som har nån rolig ONS-historia eller nåt att dela med sig av istället?

/Handikappad och uttråkad

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Blah blah blah... Dejtandets vara eller icke vara alltså... Är det ingen som har nån rolig ONS-historia eller nåt att dela med sig av istället?

/Handikappad och uttråkad

Jag gick hem med en tjej från en krog som jag märkte var rätt pshyco först när vi var hemma hos mig. Efteråt att vi haft vårt kul så höll jag på att somna då jag var dötrött efter att ha stått i minusgrader och väntat på nattbuss för att ta sig hem. Jag bad om ursäkt om jag var oförskämd, men förklarade snällt att jag knappt kunde hålla ögonlocken öppna.

Hon börjar ändå försöka prata med mig och jag förklarar igen att jag håller på att somna. Hon fortsätter att försöka prata med mig ändå och säger "jag kan ju inte sova så du borde prata med mig". Jag mummlar något då jag nästan sover. Jag hör plötsligt ett gällt "meh hallåååå! vakna, du får ju inte sovaaaa när inte jag kan!". Jag svarar bestämt att hon får lägga ner, då jag verkligen inte orkar.

Plötsligt hände något som fick mig att hålla på att få spel.. Jag känner plötsligt hennes fingrar peta på mina revben medan hon låter "bip, bip.... bip, bip, bip, bip".

Jag var SÅHÄR (håller pekfinger och tumme väldigt nära varandra) nära på att slänga ut henne i kylan igen men nöjde mig med att bli förbannad och säga att det där ger hon fan i om hon vill sova hos mig, bad henne lägga ner och fick till slut sova.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ett annat ONS jag gick hem med märkte jag inte var speciellt smart.. Hon sa på vägen hem till mig "alltså.. jag är rätt smart. Jag kan höra fel i allt någon säger!" Vi är precis vid ett övergångställe som har slagit grönt för oss som går så jag säger "jasså?.. ok vi prövar. Hitta ett fel i "vi har grön gubbe"", varpå hon svarar "fan då..".

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Själv har man kommit fram till att man fått återfall när de gäller exet som de bröts me för snart 2 år sen... :huvet... För å krydda soppan lite extra så har all kontakt brutits från hennes sida, om de beror på att hon tröttnat på alla taffliga å patetiska sms eller de faktum att ja har hennes kusin som kk förtäljer inte historien :gnissla... Som en sann rebell ska ja iaf handskas me detta genom å spendera kommande helg så långt ner i en flaska ja kan komma, ackompanjerat av dyster musik å en stor dos självömkan :fyllisar

Feel free to laugh... Nu gott folk ska ja ut å rasta hojen!

Hahha du är inte ensam... har ett ex.. du vet, den där första riktiga kärleken, han har en tendens att dyka upp lite då och då... va väl kanske 8 år sen vi var ett par på riktigt.. vet inte huuur många gånger vi lyckas strula till det under åren... Slutar aldrig bra... ändå kan man inte låta bli... and here we go again.. Fast, tänker va gammal och klok denna gång.. får väl se hur de blir med det...Än så länge har jag klarat mig.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Ja gör det, det är underhållande. ;)

Jag är nog en som kan ha ställt till det lite ( shadow du är tyst;))

Nockade en snubbe, riktigt ordentligt.. lyckades göra en fin dansk skalle på näsan på han... blödde satan... de blev inget den kvällen....och nej, inget våldsamt sex, jag råkar bara vara jäävulskt klantig...

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Sorry, jag tog bort mitt inlägg, jag ska inte förstöra tråden.

Har aldrig hajat det där med ålderskriser..

Jag blir bara bättre och bättre för varje år, så jag ser fram emot när jag är 40!

Då är det dessutom "bara" 20 år kvar till pension ( aktier ska se till att jag inte behöver jobba längre än max 60 år! )

Så, ryck upp dig nu och se det från den ljusa sidan! :banana

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Det var vad jag sa till YipYip. :hihi
Jag sa att jag vägrade se någon form av aktivitet som någon dejt. Inte ens ett gympass ihop med någon kille är för mig en dejt eftersom vi är där och tränar, punkt. Hade det varit så att någon frågat om fika hade jag sagt nej för fika är för mig en avsikt på något. Ett träningspass får jag förmodligen mer i utbyte av än en fika.

Att jag dejtar just nu är bara för efter vår första natt ihop var det givet att det fanns nåt där (för mig iaf, uppenbarligen för honom också).

Ja men du är ju ung och trasig. Lyssna nu på farbror YipYip :D

Nä det är klart att alla får definiera dejt hur fasen den vill. Jag är ju inte ens singel längre så what do I care :glömdet

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Jag tycker saker slutade hända av sig självt nångång runt puberteten. Sedan dess får man faktiskt själv ta tag i livet om det ska hända något.

Själv tröttnade jag på jobbet, singellivet och staden jag bott i hela livet.

Började plugga i en annan stad istället och lever nu det ljuva livet med nya vänner och ny flickvän :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Varför skulle det sluta hända saker? Enda gången det slutar hända saker är väl om man slutar göra saker... Och då brukar det vara ganska självvalt, oavsett ålder. ;)

Och min poäng är att jag kan ta en fika med en tjej UTAN att det är en date. ;)

Du går ju inte på date med en potentiell kompis eller hur? Om du då träffar nån som du inte ännu vet vad det är, kanske blivande fru, kankse blivande bästa vän, kanske din nemisis eller nån du blir totalt likgiltig inför.

Ni bara levererar vishet på vishet :yoparty :banana

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...