..Honey Boo Boo morsa lär knappast ge mig nåt varken sexuellt eller intellektuellt.
Se, som det sades innan, antingen har du en avsikt att du vill göra något, eller så har du en avsikt att du inte vill göra något. Men sen absolut, man kan ju träffas utan att tänka så mycket på sina avsikter och bara ha kul. Min poäng är fortfarande att vare sig man tar en fika eller handlar med någon så kan det vara en dejt.
Förklarade det såhär för en polare: När man börjar träffa någon man tycker är intressant så säger man inte att man ska gå på en dejt, man kan bara säga att man vart på en dejt. Om det gör min syn på det lite klarare.
Så även om du "pooff" bara råkat hamna på ett fik med tjejen, så har du fortfarande varit på en dejt.
..men grejen är att sex med nån som inte är "intressant" (rolig, charmig, smart etc) inte brukar va mer än just sex.. Tämligen platt. Tyvärr (för den situationen) så är jag inte killen som går igång på att besudla tjejer bara för sakens skull, medveten om att jag kommer spotta på deras sandaler så snart det är klart.
Och just på krogen, där man hittar de flesta ONS, så är det väldigt svårt att märka om tjejen är tråkig, därav är jag trött på ONS.
Och tjejen kan vara fager som få.. men är hon skittråkig så är det ändå någon man drar från/skickar hem.
Ja vad tusan, hade jag inte sagt det själv så hade ju nån annan gjort det.
Tänker bara på när jag var och såg Metallica på stadion 2007. Stod längst fram och under en pause mellan banden bad en kille eventvakten om vatten (som de har i sportvatteflaskor, sån där du kan få en stråle från). Vakten tog fram vattenflaskan och (då folk inte får ta i flaskan och dricka rakt ur den) när killen som skulle ha vattnet gapade för att få vatten passade vakten på att säga "Gapa stort ska pappa spruta lite".
Garvade rätt gott där jag stod
Själv har man kommit fram till att man fått återfall när de gäller exet som de bröts me för snart 2 år sen...
... För å krydda soppan lite extra så har all kontakt brutits från hennes sida, om de beror på att hon tröttnat på alla taffliga å patetiska sms eller de faktum att ja har hennes kusin som kk förtäljer inte historien
... Som en sann rebell ska ja iaf handskas me detta genom å spendera kommande helg så långt ner i en flaska ja kan komma, ackompanjerat av dyster musik å en stor dos självömkan
Feel free to laugh... Nu gott folk ska ja ut å rasta hojen!
Finns en gyllene regel. Det enda sättet du kan få tillbaka ett ex som dumpat dig är genom att träffa andra. Och när du väll börjat träffa andra är ju frågan om du verkligen kommer vilja ha exet igen eller om du ser allt skit som vart för vad det OFTA kan vara.
Lycka till!