Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
nice.. jag har meckat hela jävla kvällen.. Motorn sitter i bågen, avgassystemet är tillbakasatt, kylaren lika så... men självklart krånglar kopplingen. Så det blir att mecka mer innan det blir klart.. jag hade egentligen hoppats på att bli klar idag.. men istället så blev det bara sent och all möjlighet att komma ikapp polare som är ute och dricker är inte så sannolik och nykter en till kväll på krogen orkar jag inte med :tungan

Men! för att spamma av mig lite kul här!
Var på Bon Jovi igår.. det var riktigt nice! Har hittat en parfym jag ska tjööpa som luktar fin-fint!
Svetsutbildningen går bra! Lär mig tokmycket.. Bandet går också bra! Vi spelas på en internet radiostation som heter "sick world radio". Hojen är förhoppningsvis snart klar.. Jaa.. Mycket kul händer! :D

Lite liknande, har spenderat kvällen med att bygga lite på ett garage med en polare ute i bushen, så något läge att gå ut har det inte blitt.
Kom in till staden först vid tolv, men nån öl och några whisky hann vi ändå med innan hans sambo kom hem och var bitter. :)

Last edited:

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Gah jag har haft en helvetes dag,

Vaknar bakis, får punktering på hojen, stor jävla skruv hade jag fått in, När jag väl har lagat det och luft i hjulet, ja då vill den inte starta.. Trodde att jag lyckades luska ut problemet, får igång den efter massa krångel. ja då vill den inte starta igen när jag stannat vid nästa stopp.. kommer fram till en ny lösning.. Ja då får den senare för sig att lägga av när jag kör.. Så nu står den hos en kompis.. får ta tag i skiten i morgon..

Däremot har jag kört en cbr 600 idag igen, som jag sagt att jag aldrig mer skulle göra, och.. tro på fan den höll!!.. alltid nått:tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Måste berätta en sak...

Jag är fortfarande singel. Blev nobbad när jag skickade en förfrågan om "in relationship" med honom :crash

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Singel med fördelar :hihi

Ja, vi är tydligen offentliga ändå. Igår pussade han mig i affären när vi handlade :kär
Jag fick inte bära en enda matkasse, han gick med 2 kassar, en påse grillbriketter och en påse med toalettpapper. :kär
Vi håller handen när vi är ute :kär
Han lägger upp bilder på mej på sin facebook.

Och bäst av allt, han blev så himla glad när jag spelade "The power of love" av Celine Dion för honom.

Singel? :va

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja, vi är tydligen offentliga ändå. Igår pussade han mig i affären när vi handlade :kär
Jag fick inte bära en enda matkasse, han gick med 2 kassar, en påse grillbriketter och en påse med toalettpapper. :kär

Och bäst av allt, han blev så himla glad när jag spelade "The power of love" av Celine Dion för honom.

Skitsamma vad statusen är. Man ska va gla :banana :rofl :D :hihi :yoparty :tungan :krama :kär

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Då är vi två! :D Jag blev i alla fall kallad idiot av min kompis igår, för att jag stannade och gick emellan bråk och grejer på vägen hem från krogen igår natt. Kom hem förjäkla sent, men vad tusan, fick ju prata med snygga ambulansförare och poliser! :tungan

Bra fast farligt. Men så där har jag också gjort några ggr. Särkskilt minns jag en gång en kille som slog på en tjej så att hon flög ner för en trapp. Då ställde jag mig emellan och hoppades kallt att han inte skulle nita mig... jag hade tur för det gjorde han inte och han kom inte förbi mig så han kunde fortsätta ... sen kom vakterna. :brinnerup

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Bra fast farligt. Men så där har jag också gjort några ggr. Särkskilt minns jag en gång en kille som slog på en tjej så att hon flög ner för en trapp. Då ställde jag mig emellan och hoppades kallt att han inte skulle nita mig... jag hade tur för det gjorde han inte och han kom inte förbi mig så han kunde fortsätta ... sen kom vakterna. :brinnerup

Jo, det är ju det. Men jag skulle inte kunna ignorera nåt sånt. Förhoppningsvis skulle jag väl kunna avgöra om det är nåt som verkar rent farligt och låta bli att skutta in själv, men å andra sidan skulle jag antagligen tro att jag skulle kunna skipa världsfred på fyllan, så man vet ju aldrig. :rolleyes:

Himla tur att du klarade dig där i alla fall! I många fall har man ju en fördel som tjej eftersom de flesta killar har nån "slår aldrig tjejer"-regel. Men det har de ju uppenbarligen inte om det är en tjej de ger sig på i första läget.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Han var nog en sån där som "inte slår tjejer" men sin egen går bra att dänga runt med... :näsblod

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj

Har du kollat att han inte bara råkade fucka upp din förfrågan då, ni låter ju väldigt typ ihop... :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har du kollat att han inte bara råkade fucka upp din förfrågan då, ni låter ju väldigt typ ihop... :)

Haha nej, jag satt jämte honom när jag skickade förfrågan och fick till svaret "Du förstör min överraskning..." :crash

Jag har ingen jävla aning om vad eller hur han tänker :D Så nej. Vi dejtar fortfarande :rolleyes:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Men jag vill ju fråga! Jag har ju aldrig frågat!!!

Och varför kunde du inte komma fram till oss igår och hälsa ordentligt, du bara vinkade som en idiot och sprang bort! :3freak

Haha nä så funkar det inte.

Och ja vi var ju påväg att handla och ni verkade också vara påväg nånstans så jag tänkte att det fick duga att vinka lite :)

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
:huvet :3freak :näsblod

"Åska, hagel o drivis." Det är tur man hunnit med lite hojåka för nu är höststormarna med ösregn redan här.

Undrar var sommaren tog vägen. :va

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Haha nej, jag satt jämte honom när jag skickade förfrågan och fick till svaret "Du förstör min överraskning..." :crash

Jag har ingen jävla aning om vad eller hur han tänker :D Så nej. Vi dejtar fortfarande :rolleyes:

Meh, han kanske har förberett nåt mysigt, jag tycker det låter positivt. De ä ba o vänt! :banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

"Åska, hagel o drivis." Det är tur man hunnit med lite hojåka för nu är höststormarna med ösregn redan här.

Snacka om att vara snabb fram med klagovisan.
Sätt dig i soffan och glo på en film. Du ska nog får köra ska du se.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Får det inte storma på sommaren? Åska brukar väl vara väldigt somrigt, vad jag vet.

Att fråga vart sommaren tog vägen känns ju bara löjligt. Det är fortfarande maj, sommaren har alltså, enligt almanackan, inte ens börjat än. Du kan väl försöka vänta nån månad i alla fall innan du börjar klaga?

/Hon som är fruktansvärt trött på folk som klagar på vädret så fort det är lite dåligt. Det har ju varit massor med dagar med jättefint väder, är de verkligen så svåra att komma ihåg? Duger det ändå inte (med tanke på att många vill klaga oavsett om det är varmt, kallt, soligt eller regnigt) så går det utmärkt att flytta till ett land vars klimat passar en bättre.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår