Bieffekter...blommor & bin.![]()
Det där har jag aldrig förstått. Säger som Jimmy Carr..
http://youtu.be/uXom0OP3Rwk
För plåthinkens skull ska jag texta klippet (eller iaf Jimmy Carr´s kommentar)
"It´s so stupid, beating your wife. I mean it´s YOUR wife. It´s like keying your own car"
Vilka då?
QI, är en fantastiskt bra panelshow (tillsammans med 8 out of 10 cats, mock the week och would I lie to you).
Jimmy Carr är en underbart grov komiker!
Nästa gång får vi väl hälsa eller nåt. Om du vågar, han är ju stor som ett hus![]()
Och det var inte den, tyvärr. Poppa popcorn, nu ska vi vänta![]()
Man vill ju inte riktigt ha honom 6 mil härifrån. Och sova i en tom säng. Bland annat.
Haha, ja hoppas solen i nacken va läskigare än undertecknad...Ja, mer än man pallar med nästan.
Nyfiken, va hände sist du körde en då?Gah jag har haft en helvetes dag,
Vaknar bakis, får punktering på hojen, stor jävla skruv hade jag fått in, När jag väl har lagat det och luft i hjulet, ja då vill den inte starta.. Trodde att jag lyckades luska ut problemet, får igång den efter massa krångel. ja då vill den inte starta igen när jag stannat vid nästa stopp.. kommer fram till en ny lösning.. Ja då får den senare för sig att lägga av när jag kör.. Så nu står den hos en kompis.. får ta tag i skiten i morgon..
Däremot har jag kört en cbr 600 idag igen, som jag sagt att jag aldrig mer skulle göra, och.. tro på fan den höll!!.. alltid nått![]()
Träffa honom, så ska du förstå serru.
(Jävla Peter, nu ska du inte streta emot du heller.)
Nu är banne mig spänningen olidlig! Pop, pop!![]()
Oj, ett sånt orakelsvar... ska nog poppa lite popcorn till den här tråden-i-tråden också...![]()
Ja, vi får inte avvika det här ämnet, kan bli hur intressant som helst!![]()
Man vill ju inte riktigt ha honom 6 mil härifrån. Och sova i en tom säng. Bland annat.
Fast det kommer ju inte bli mer intressant, eftersom du vägrar berätta vad det intressanta är.![]()
Längta är positivt.
Jo det är ju det. Men också tråkigt![]()
Det är bara sex mil, min kompis hade sin kille i USA o fick träffa honom två ggr på ett år. Det kan man kalla tråkigt.![]()
Jag är inte ensam om att tycka det är långt bortHan känner också av sviterna av att vara 6 mil ifrån mig
![]()
![]()
Gulligt!![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |