Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag hade en mycket kort period i tonåren då jag försökte vara som alla andra. Det gick sådär :näsblod
I övrig är jag bara äldre och att åldras klär mig :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag säger jag bara Morgon! Tar bort god innan för jag har knappt sovit en blund inatt o halsen gör ont o jag vet att det kommer bli en tung dag innan jag får krypa ner i sängen. Först jobba arslet av mig, sen träna arslet av mig bokstavligen och ha en viktigt snack med bästaste roomien som förhoppningsvis slutar med en del förändringar i positiv bemärkelse för oss. Jag ska inte somna, jag ska inte somna, jag ska inte....ZzzzzzzzZzzzzz zzzz.....

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Idag säger jag bara Morgon! Tar bort god innan för jag har knappt sovit en blund inatt o halsen gör ont o jag vet att det kommer bli en tung dag innan jag får krypa ner i sängen. Först jobba arslet av mig, sen träna arslet av mig bokstavligen och ha en viktigt snack med bästaste roomien som förhoppningsvis slutar med en del förändringar i positiv bemärkelse för oss. Jag ska inte somna, jag ska inte somna, jag ska inte....ZzzzzzzzZzzzzz zzzz.....

Och så ger du mig en så fin start på dagen :kär
Gulle du kommer snart in i fjärde andningen. Se till att få lite socker Socker så blir det fiiiiiiiiiiiiint!!
:krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och så ger du mig en så fin start på dagen :kär
Gulle du kommer snart in i fjärde andningen. Se till att få lite socker Socker så blir det fiiiiiiiiiiiiint!!
:krama

Äter inte socker ju. :(
Jaja en cola light fick det bli som plåster på tröttheten. *gäspar stort*

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Kunde ju iaf tagit en zero om det nu skulle prompt vara låtsassocker, den smakar inte fullt lika illa ;-)

Jag tänkte precis samma sak. Zero kan jag faktiskt tänka mig att dricka det kan jag inte göra med light. Men jag har hört att när Zero lanserades så var den tänkt som en "manligare" variant av light, om man tittar på reklamen för Zero så verkar det som om det kan stämma.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

:mattias

Träna inte om du har ont i halsen!

För övrigt kan jag trösta dig med att du inte är ensam om att inte sovit en blund, jag har sovit dåligt inatt också :(

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag tänkte precis samma sak. Zero kan jag faktiskt tänka mig att dricka det kan jag inte göra med light. Men jag har hört att när Zero lanserades så var den tänkt som en "manligare" variant av light, om man tittar på reklamen för Zero så verkar det som om det kan stämma.

Det är sant. Otroligt löjligt. Jag föredrar själv också zero framför light även om jag kan dricka light.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Kunde ju iaf tagit en zero om det nu skulle prompt vara låtsassocker, den smakar inte fullt lika illa ;-)

Cola är äckligt. Med eller utan socker :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Man tager vad man haver sa Cajsa Warg....

:mattias

Träna inte om du har ont i halsen!

För övrigt kan jag trösta dig med att du inte är ensam om att inte sovit en blund, jag har sovit dåligt inatt också :(

Jag tänker träna *stampar med foten* :surkart

Jag dricker helst Pepsi Max men idag skiter jag i vilket. :surkart

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Man tager vad man haver sa Cajsa Warg....

Hon är arger :4skrika :4skrika

:arsele :krama :kär

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Dricker en Pepsi Max just nu :kär

Och jag säger att du inte ska träna med halsont för det föreligger en stor risk för hjärtmuskelinflammation och det är onödigt när man kan vila i en vecka istället för att rehabiliteras i månader. Var rädd om dig!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Som fan men som tur är fick jag låna bil av en kollega för att åka o käka frukost. Lunchen är oxå räddad då en annan kollega övertalade sin man att komma hit o ta med oss på lunch. Tur att man blir bortskämd när man behöver det.

Kanske tur att hon inte är beväpnad idag?

Säker på att jag inte är det?

Dricker en Pepsi Max just nu :kär

Och jag säger att du inte ska träna med halsont för det föreligger en stor risk för hjärtmuskelinflammation och det är onödigt när man kan vila i en vecka istället för att rehabiliteras i månader. Var rädd om dig!

JAAAAG VIIIILL!!!! :6surkart :mad :4skrika

Vi kramar bort det bara :krama :krama
Hon gillar kramar :tummenupp

:D men bara om du eller blöjan kramar mig. :kär

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO