Plåthinken
Tappat barn
Mer smink då ser jag.
Ja, jämfört med idag där jag rör ett läppstift på sin höjd
Mer smink då ser jag.
Idag säger jag bara Morgon! Tar bort god innan för jag har knappt sovit en blund inatt o halsen gör ont o jag vet att det kommer bli en tung dag innan jag får krypa ner i sängen. Först jobba arslet av mig, sen träna arslet av mig bokstavligen och ha en viktigt snack med bästaste roomien som förhoppningsvis slutar med en del förändringar i positiv bemärkelse för oss. Jag ska inte somna, jag ska inte somna, jag ska inte....ZzzzzzzzZzzzzz zzzz.....
Och så ger du mig en så fin start på dagen
Gulle du kommer snart in i fjärde andningen. Se till att få lite socker Socker så blir det fiiiiiiiiiiiiint!!
Äter inte socker ju.
Jaja en cola light fick det bli som plåster på tröttheten. *gäspar stort*
Kunde ju iaf tagit en zero om det nu skulle prompt vara låtsassocker, den smakar inte fullt lika illa ;-)
Idag säger jag bara Morgon! Tar bort god innan för jag har knappt sovit en blund inatt o halsen gör ont o jag vet att det kommer bli en tung dag innan jag får krypa ner i sängen. Först jobba arslet av mig, sen träna arslet av mig bokstavligen och ha en viktigt snack med bästaste roomien som förhoppningsvis slutar med en del förändringar i positiv bemärkelse för oss. Jag ska inte somna, jag ska inte somna, jag ska inte....ZzzzzzzzZzzzzz zzzz.....
Jag tänkte precis samma sak. Zero kan jag faktiskt tänka mig att dricka det kan jag inte göra med light. Men jag har hört att när Zero lanserades så var den tänkt som en "manligare" variant av light, om man tittar på reklamen för Zero så verkar det som om det kan stämma.
Kunde ju iaf tagit en zero om det nu skulle prompt vara låtsassocker, den smakar inte fullt lika illa ;-)
Jag tänkte precis samma sak. Zero kan jag faktiskt tänka mig att dricka det kan jag inte göra med light. Men jag har hört att när Zero lanserades så var den tänkt som en "manligare" variant av light, om man tittar på reklamen för Zero så verkar det som om det kan stämma.
Träna inte om du har ont i halsen!
För övrigt kan jag trösta dig med att du inte är ensam om att inte sovit en blund, jag har sovit dåligt inatt också
Man tager vad man haver sa Cajsa Warg....
Jag tänker träna *stampar med foten* :surkart
Jag dricker helst Pepsi Max men idag skiter jag i vilket. :surkart
Hon är arger
Jag tänker träna *stampar med foten* :surkart
Jag dricker helst Pepsi Max men idag skiter jag i vilket. :surkart
Cola är äckligt. Med eller utan socker
Hon är arger
Kanske tur att hon inte är beväpnad idag?
Dricker en Pepsi Max just nu
Och jag säger att du inte ska träna med halsont för det föreligger en stor risk för hjärtmuskelinflammation och det är onödigt när man kan vila i en vecka istället för att rehabiliteras i månader. Var rädd om dig!
Vi kramar bort det bara
Hon gillar kramar
Visst kan jag det. Jag kan allt. Med eller utan socker.
katiga ungjäkel.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |