Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
För mig så började det med Kiss, då var man inte många lortar hög :) Bowie var lite före min tid.

Kiss var nog det första jag lyssnade på också, jag var hårdrockare på den tiden det var viktigt att vara det eller synthare. Om jag idag skulle lyssna på dåtidens musik skulle jag nog vara synthare.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Kiss var nog det första jag lyssnade på också, jag var hårdrockare på den tiden det var viktigt att vara det eller synthare. Om jag idag skulle lyssna på dåtidens musik skulle jag nog vara synthare.

Ha ha, har du växlat spår på ålderns höst? Jag är mer rockfrälst än någonsin. Senast idag speedade jag Megadeth så att kåken vibrerade i sina grundvalar. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är helt annorlunda mot engelsmän. Fördelen med shimsen är att de mer sällan behöver bytas (justeras). Nackdelen är att det är lite bökigare. Kolla shimsen är inte hela världen, men att byta dom vid behov är ju lite bökigare. Där är det hemskt soft på en twin, men de är ju inte lika högvarviga heller.

EDIT: Kolla här http://cbrforum.com/forum/stickies-91/valve-adjustment-guide-101969/
Ja, sitter i den sitsen just nu, mätt upp dem i fredags, och spelen är rätt käpprätta så är bara att klura ut nått.

Tack, ska kolla den. :)

Edit: Fin guide, men liknar tyvärr inte min kawa topp vidare mycket. :/ Testat googla en hel del, men förgäves. :/

Last edited:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Fast Kizz kom ca 72-73 så samtida med bowie och dom fast dom började lite tidigare

Min första egen ägandes LP skiva var "Hotter than hell" som jag fick 1974 som 4-åring, ha ha

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ja, sitter i den sitsen just nu, mätt upp dem i fredags, och spelen är rätt käpprätta så är bara att klura ut nått.

Tack, ska kolla den. :)

Ja, det viktigaste nu är att du inte blandar dom (shimsen) eller skapar ondska när du lossar överfallen. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag tycker också du var cool när du var yngre.
Som taget ur pulp fiction eller nått! :hihi

Haha I wish! :D

Kul att du vågar lägga ut en bild från så länge sedan, jag skulle aldrig komma på tanken att lägga ut en bild på mig från min tonårstid eller ännu mindre från när jag var 20-30 årsåldern.

Fast jag är ju i 20-30 års åldern, så för mig är det ju ganska normalt att lägga ut bilder från den tiden. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är ok att vara skär även om man inte är en gris. :krama :

:hihi Och hon är definitivt ingen gris, hon är en liten ministruts. :kär

Svartsjuka är ju ett tydligt tecken på osäkerhet. :4skrika

Där håller jag med till punkt o pricka. Jag va extremt svartsjuk i mitt första förhållande för jag såg mig själv som mindre värd än alla andra tjejer. Mindre snygg, mindre smart, mindre av allt helt enkelt. Det blev bättre med åren men konstigt nog har det blivit bättre efter att jag var tillsammans med ett riktigt svin som va otrogen med allt som rörde sig. En människa som det inte gick o lita på för fem öre.
Svartsjukan gick i stort sett totalt över efter det för jag insåg att jag ändå inte kan styra över vad någon annan gör utan endast hur jag tar det och att jag inte accepterar att vara med såna människor. Visst kan man känna ett sting av svartsjuka ibland över vissa saker men det är aldrig något jag skulle låta min partner lida över. Så länge jag vet att jag slipper otrohet och blir behandlad med kärlek och respekt behöver jag inte vara svartsjuk.

Jag skulle nog valt ett annat ord än tjejer i den meningen, men du kanske inte ville stöta dig med en av invånarna i den här tråden? :)

Nej, vissa killar beter sig som tjejer. Det är precis det jag menar o sen skiter jag fullständigt i om nån skulle bli stött över det jag säger. Jag kunde ha sagt fjollor oxå men nu menade jag tjejer. Självklart den fjolliga sorten av tjejer då o såna finns det inte många av här inne. :D

Analblekning ser jag som ett tecken på att vår civilisation är på väg mot sin undergång, det måste vara det ultimata idiotpåhittet. :D

Det är mest dom som slickar varandra i stjärten o inte vill va bruna som gör sånt tror jag. Varför vill man titta nån i rövhålet o varför vill man slicka alternativt bli slickad där bajs kommer ut? :skrämd

Jag är lite orolig över om min penis är tillräckligt stor - är det ok om jag lägger upp en bild så jag kan få lite synpunkter.. kanske? :glömdet

Enligt plåtis kan den aldrig va tillräckligt stor. :D

Vilka var fel på din tid då? Jag har fanimig inga minnen av några märken alls på låg och mellanstadiet. I högstadiet skulle man ha LaPaz-jeans minns jag. I övrigt var det mest en fråga om huruvida man var hårdrockare eller synthare, det var hemskt viktigt på den tiden.

Vi hade Leviskrav o då va dom inte billiga. Jag trotsade dock o köpte jeans på Ellos, men jag va elak o stark o slog dom som försökte mobba mig. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
HAHAHAHAHA

Här har ni en bild på mig för 11,5 år sedan för att vara exakt... :3freak

65486_10151070063421198_1704741487_n.jpg

Kaninöronen var bara ett spex, i övrigt var det så jag såg ut till vardags.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Swish - senast jag pluggade onykter satte jag tentan. Kör bara! Det blev så att jag "pluggade" i takt med fyllans ankomst.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!