Det är ok att vara skär även om man inte är en gris.
:
Och hon är definitivt ingen gris, hon är en liten ministruts.
Svartsjuka är ju ett tydligt tecken på osäkerhet.
Där håller jag med till punkt o pricka. Jag va extremt svartsjuk i mitt första förhållande för jag såg mig själv som mindre värd än alla andra tjejer. Mindre snygg, mindre smart, mindre av allt helt enkelt. Det blev bättre med åren men konstigt nog har det blivit bättre efter att jag var tillsammans med ett riktigt svin som va otrogen med allt som rörde sig. En människa som det inte gick o lita på för fem öre.
Svartsjukan gick i stort sett totalt över efter det för jag insåg att jag ändå inte kan styra över vad någon annan gör utan endast hur jag tar det och att jag inte accepterar att vara med såna människor. Visst kan man känna ett sting av svartsjuka ibland över vissa saker men det är aldrig något jag skulle låta min partner lida över. Så länge jag vet att jag slipper otrohet och blir behandlad med kärlek och respekt behöver jag inte vara svartsjuk.
Jag skulle nog valt ett annat ord än tjejer i den meningen, men du kanske inte ville stöta dig med en av invånarna i den här tråden?
Nej, vissa killar beter sig som tjejer. Det är precis det jag menar o sen skiter jag fullständigt i om nån skulle bli stött över det jag säger. Jag kunde ha sagt fjollor oxå men nu menade jag tjejer. Självklart den fjolliga sorten av tjejer då o såna finns det inte många av här inne.
Analblekning ser jag som ett tecken på att vår civilisation är på väg mot sin undergång, det måste vara det ultimata idiotpåhittet.
Det är mest dom som slickar varandra i stjärten o inte vill va bruna som gör sånt tror jag. Varför vill man titta nån i rövhålet o varför vill man slicka alternativt bli slickad där bajs kommer ut?
Jag är lite orolig över om min penis är tillräckligt stor - är det ok om jag lägger upp en bild så jag kan få lite synpunkter.. kanske?
Enligt plåtis kan den aldrig va tillräckligt stor.
Vilka var fel på din tid då? Jag har fanimig inga minnen av några märken alls på låg och mellanstadiet. I högstadiet skulle man ha LaPaz-jeans minns jag. I övrigt var det mest en fråga om huruvida man var hårdrockare eller synthare, det var hemskt viktigt på den tiden.
Vi hade Leviskrav o då va dom inte billiga. Jag trotsade dock o köpte jeans på Ellos, men jag va elak o stark o slog dom som försökte mobba mig.