Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ja, så kan man tycka, men unga människor är ju galet beroende av vad folk tycker om dom, inte minst i sin egen kamratkrets. Alla är rädda för att inte duga och få vara med. Det är ju lätt för oss gamla jävlar med gråa strån och skinn på näsan :crash att tycka att dom gör som dom vill, men så tror jag inte det är bland de unga. Pressen har nog funnits förut också, men inte så utstuderad och genomkommersialiserad som nu pga tv-reklam och internet tex. Kolla också hur galen statistiken ser ut nu med mental ohälsa tex mot för en 20-30 år sedan. Allt gick långsammare förr, du behövde inte hela tiden matchas mot hela världen i realtid för att se om du dög. På min tid :rolleyes: dög det med en påse kulor på skolgården och ingen fan brydde sig om vilket märke det var på dina jeans eller dojjor tex.

När det sedan gäller rent extremt beteende som intimkirurgi eller analblekning, så hade man nog fått en cell på hispan om man börjat snacka om att göra sånt för en 30 år sedan.

Analblekning ser jag som ett tecken på att vår civilisation är på väg mot sin undergång, det måste vara det ultimata idiotpåhittet. :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
När jag var tonåring var det förbannat viktigt vilket märke det var på allt. Det gällde även kulorna i påsen :tungan (min fantasi klarar inte hoppa över det).

Då är jag ändå rätt gammal och tiden gick hyfsat sakta. :glömdet

Du är väl i min ålder? Vad var det för märkesfixerat helvetesinstitut du gick på? På 70-talet var det ju dessutom alldeles rött i hela landet. Då borde ju märkesfixeringen varit nära noll. Jag vill minnas att sånt snack började först på högstadiet, men då spelade man ju inte kula mer.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Analblekning ser jag som ett tecken på att vår civilisation är på väg mot sin undergång, det måste vara det ultimata idiotpåhittet. :D

Ha ha, ja så måste det vara. Vad kan bli mer extremt? Det vågar jag hursomhelst inte spekulera i.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag "tentapluggar" ikväll. Att jag aldrig kan skärpa till mig. Dricker vin, tittar på bilder från resan och gör mest ingenting. Boken ligger uppslagen bredvid mig. Ett steg i rätt riktning kanske?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du är väl i min ålder? Vad var det för märkesfixerat helvetesinstitut du gick på? På 70-talet var det ju dessutom alldeles rött i hela landet. Då borde ju märkesfixeringen varit nära noll. Jag vill minnas att sånt snack började först på högstadiet, men då spelade man ju inte kula mer.

Ärligt och uppriktigt så var det så att så länge man spelade kula skulle det vara rätt typ av kulor. Var det inte det fick man inte vara med.

Så fort man tog steget in i sjätte klass var det bara märkeskläder som gällde. Jag är väldigt säker då det var en ny anledning att terrorisera mig. Seger :yoparty eller något :död.

Högstadiet ska vi ju inte prata om. Det var ju helt galet. Då började jag rita på alla mina prylar. Lyckliga föräldrar? Inte direkt. :4skrika

Jag blir fyrtio ljuva i år :kär

De sketna åren mellan tio och arton har åtminstone lärt mig gilla mig. Det var ingen annan som gjorde det åt mig.

Ja, jag är sur idag :brinnerup :död :4skrika

Det var inte bättre förr. Det var inte bättre förr förr och det kommer inte att bli bättre förr sen.
Ta ansvar folk! :7peta

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Jag "tentapluggar" ikväll. Att jag aldrig kan skärpa till mig. Dricker vin, tittar på bilder från resan och gör mest ingenting. Boken ligger uppslagen bredvid mig. Ett steg i rätt riktning kanske?

Vad är det för tenta? Såg du något intressant ur geologisk synpunkt i USA?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Försök nu inte släta över det hela, se nu vilken diskussion dina ben har gett upphov till. Nu får du stå ditt kast och hålla god min och rulla dig hit och dit under gutturala läten och sporadiska ylanden. :hihi

Ja vad fasiken, snacka om att jag blev paff när jag kom tillbaka hem nu och läste vad det har utvecklat sig till. Jag pratade träning jag och blev "tvingad" att visa mina lår och så tolkar alla det som att jag hatar dem. :tungan

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Ja vad fasiken, snacka om att jag blev paff när jag kom tillbaka hem nu och läste vad det har utvecklat sig till. Jag pratade träning jag och blev "tvingad" att visa mina lår och så tolkar alla det som att jag hatar dem. :tungan

Nu när dina lår är uppe för diskussion igen, har någon annan person någonsin sagt något negativt om dem eller är det bara du som tycker de är fula?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Nä, det spårade väl ur precis som det ska. Tack vare dig blev det ju liv igen :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag tycker du skall bli sams med dom.

Jag är sams med dem, vi har aldrig varit osams. ;) Ryggen och jag är inte bra vänner nu dock, men det beror på funktion och inte utseende.

Nu när dina lår är uppe för diskussion igen, har någon annan person någonsin sagt något negativt om dem eller är det bara du som tycker de är fula?

Nej nej, ingen som sagt nåt negativt. Och jag tycker inte låren i sig är fula. Det är bara ridmusklerna jag inte gillar. ;)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

För honnan Swish, inte vin och plugg. Tenta och sedan vin (oavsett utgången). Alkoholen steker ditt lärande och gör dig till en helt galen och obra geolog. Fan, jag skriver tom sämre under influens oavsett vad myten säger. Men jag är nog för galen i standardläge misstänker jag.

Ärligt och uppriktigt så var det så att så länge man spelade kula skulle det vara rätt typ av kulor. Var det inte det fick man inte vara med.

Så fort man tog steget in i sjätte klass var det bara märkeskläder som gällde. Jag är väldigt säker då det var en ny anledning att terrorisera mig. Seger :yoparty eller något :död.

Högstadiet ska vi ju inte prata om. Det var ju helt galet. Då började jag rita på alla mina prylar. Lyckliga föräldrar? Inte direkt. :4skrika

Jag blir fyrtio ljuva i år :kär

De sketna åren mellan tio och arton har åtminstone lärt mig gilla mig. Det var ingen annan som gjorde det åt mig.

Ja, jag är sur idag :brinnerup :död :4skrika

Det var inte bättre förr. Det var inte bättre förr förr och det kommer inte att bli bättre förr sen.
Ta ansvar folk! :7peta

Du är 3 år yngre än mig. Kan kommersen ha tagit fart så våldsamt under de åren tro?
Jag tycker mycket var bättre förr, och en helt del är bättre nu. Svårt att vara ensidig i frågan.

Ha ha, skandalben AB

Nä, det spårade väl ur precis som det ska. Tack vare dig blev det ju liv igen :D

:)

Vb

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2010
Hoj
Yamahahaha
Jag är lite orolig över om min penis är tillräckligt stor - är det ok om jag lägger upp en bild så jag kan få lite synpunkter.. kanske? :glömdet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För honnan Swish, inte vin och plugg. Tenta och sedan vin (oavsett utgången). Alkoholen steker ditt lärande och gör dig till en helt galen och obra geolog. Fan, jag skriver tom sämre under influens oavsett vad myten säger. Men jag är nog för galen i standardläge misstänker jag.

Men jag pluggar inte, jag "pluggar"!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Du är 3 år yngre än mig. Kan kommersen ha tagit fart så våldsamt under de åren tro?
Jag tycker mycket var bättre förr, och en helt del är bättre nu. Svårt att vara ensidig i frågan.

Nä, jag tror du levde i en bubbla :tungan
Jag tror på att ta vara på här och nu. Hur det var eller kommer att bli är helt ointressant.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag är lite orolig över om min penis är tillräckligt stor - är det ok om jag lägger upp en bild så jag kan få lite synpunkter.. kanske? :glömdet

Givetvis.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj

I den här tråden är den för liten om den är mindre än en 50cl ölburk, iallafall enligt vissa kvinnor som hänger här. :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!