Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har upptäckt att jag borde bo i Stockholm. Jag reggade mig på en nätdejtingsite för några veckor sedan, mest på grund av nyfikenhet. Jag vet inte om jag är redo för att dejta någon men jag har gjort en helt seriös och 100% ärlig presentation, jag har dock inte vågat mig på att ta kontakt med någon ännu.

På siten så kan man sätta upp en idealprofil och söka kvinnor utifrån denna, det har visat sig att i princip alla kvinnor som passar in bor i Stockholm. Problemet är att man även kan se hur jag passar in på deras idealprofil och jag brukar uppfylla mindre än 50% av deras idealprofil.

Anledningen till missmatchningen verkar vara att kvinnor som har intressen och värderingar som jag är sådana som har barn eller absolut vill ha barn. De som inte vill ha barn verkar vara äventyrliga och ha som största intresse att resa till konstiga platser, vilket jag inte har intresse av.

Så det verkar som om jag kommer att fortsätta att hänga här länge till. :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Fine. Övre delen av låren, om du skulle missa det. ;) Framför allt den på andra bilden, precis där byxorna slutar, tycker jag är vansinnigt ful.

View attachment 386512View attachment 386513

Så, nöjd nu? :tungan

Är det här vi ska börja tala om i-landsproblem? Ganska många som skulle kunna mörda för att ha ben eller armar alls. För att inte tala om fungerande ögon, öron eller hjärna. Gud förbjude att vi någon gång skulle vara nöjda. :tungan

EDIT: Benen var trevliga även ur estetisk synvinkel, så du har absolut inget att noja dig för varken på stranden eller i sänghalmen eller på dans. :)

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är det här vi ska börja tala om i-landsproblem? Ganska många som skulle kunna mörda för att ha ben eller armar alls. För att inte tala om fungerande ögon, öron eller hjärna. Gud förbjude att vi någon gång skulle vara nöjda. :tungan

Tjejer gnäller för mycket helt enkelt!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Om folk bara kunde vara lite snällare mot sig själva. Hur svårt kan det vara?
Hej på dig! Du är fin och bra och allt som man ska va. :krama

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Det är vår tids dårtrender som gjort det. Sånt här var det inte mycket med för 20-30 år sedan. Då var ett fungerande ben ett ok ben typ. Idag duger ingen jävel som den är längre. Inte ens rövhål och könsorgan är längre undantagna blekning och skönhetsoperationer. Och någonstans däruppe i något stylat kontorskomplex sitter dom och skrattar och räknar pengar, de som via trender och annat påverkar fårskocken nedanför. :mad:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är nog inte bara tjejer som gör det. :)

Nae det finns ju vissa killar som beter sig som tjejer oxå. :D

Precis, man ska tycka om sig själv så blir det mycket lättare att tycka om o acceptera andra. :)

Det är vår tids dårtrender som gjort det. Sånt här var det inte mycket med för 20-30 år sedan. Då var ett fungerande ben ett ok ben typ. Idag duger ingen jävel som den är längre. Inte ens rövhål och könsorgan är längre undantagna blekning och skönhetsoperationer. Och någonstans däruppe i något stylat kontorskomplex sitter dom och skrattar och räknar pengar, de som via trender och annat påverkar fårskocken nedanför. :mad:

Det va likadant då oxå fast på ett annat sätt, andra trender. Men tjejer va lika bra på att trycka ner sig själva o andra tjejer då oxå. Tyvärr!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Jag tror att det alltid varit på samma sätt. Världen är bara mindre nu.
Det är upp till individen att välja om den vill vara en del av galenskapen.

Jag bestämmer själv vad som är bra med mig. Ingen annan.
Jag kan aldrig skylla på någon annan för att jag inte tycker att jag är bra.
Visst hade det varit enklare, men det är mest fegt.

Visst är det jobbigt, men vem fan har sagt att det ska vara lätt och vad tjänar vi på det?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nae det finns ju vissa killar som beter sig som tjejer oxå. :D

Precis, man ska tycka om sig själv så blir det mycket lättare att tycka om o acceptera andra. :)

Det va likadant då oxå fast på ett annat sätt, andra trender. Men tjejer va lika bra på att trycka ner sig själva o andra tjejer då oxå. Tyvärr!

Det är ju så. Folk beter sig som folk helt enkelt :)

Jag skulle vilja säg att det inte går att tycka om andra utan att tycka om sig själv. Åtminstone inte problemfritt. Svartsjuka är ju ett tydligt tecken på osäkerhet. :4skrika

Tjejer har sina medel att trycka till med och killar har sina. Vi är så fina allihop :7peta

Jag önskar att alla bara kunde uppskatta sig själva och varandra för det de är och inte för vad de borde vara. :näsblod

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

EDIT: Benen var trevliga även ur estetisk synvinkel, så du har absolut inget att noja dig för varken på stranden eller i sänghalmen eller på dans. :)

Alltså, jag nojar inte. Nu tror jag ni läser in lite för mycket i det jag skriver. Jag tänkte göra ett försök att bli av med ridmusklerna på låren för att jag tycker de är fula. På mig. Jag mår inte dåligt över mina lår eller känner att jag måste göra dem snyggare heller. Jag har gått från att rida fyra hästar om dagen till att inte rida alls, vill fortfarande hålla mig i form och tänkte då fokusera på andra muskler än ridmusklerna. Det känns väl ändå ganska normalt? Och något I-landsproblem är det inte heller, för det är inget problem över huvud taget.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Jag tror att det alltid varit på samma sätt. Världen är bara mindre nu.
Det är upp till individen att välja om den vill vara en del av galenskapen.

Jag bestämmer själv vad som är bra med mig. Ingen annan.
Jag kan aldrig skylla på någon annan för att jag inte tycker att jag är bra.
Visst hade det varit enklare, men det är mest fegt.

Visst är det jobbigt, men vem fan har sagt att det ska vara lätt och vad tjänar vi på det?

Ja, så kan man tycka, men unga människor är ju galet beroende av vad folk tycker om dom, inte minst i sin egen kamratkrets. Alla är rädda för att inte duga och få vara med. Det är ju lätt för oss gamla jävlar med gråa strån och skinn på näsan :crash att tycka att dom gör som dom vill, men så tror jag inte det är bland de unga. Pressen har nog funnits förut också, men inte så utstuderad och genomkommersialiserad som nu pga tv-reklam och internet tex. Kolla också hur galen statistiken ser ut nu med mental ohälsa tex mot för en 20-30 år sedan. Allt gick långsammare förr, du behövde inte hela tiden matchas mot hela världen i realtid för att se om du dög. På min tid :rolleyes: dög det med en påse kulor på skolgården och ingen fan brydde sig om vilket märke det var på dina jeans eller dojjor tex.

När det sedan gäller rent extremt beteende som intimkirurgi eller analblekning, så hade man nog fått en cell på hispan om man börjat snacka om att göra sånt för en 30 år sedan.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ja, så kan man tycka, men unga människor är ju galet beroende av vad folk tycker om dom, inte minst i sin egen kamratkrets. Alla är rädda för att inte duga och få vara med. Det är ju lätt för oss gamla jävlar med gråa strån och skinn på näsan :crash att tycka att dom gör som dom vill, men så tror jag inte det är bland de unga. Pressen har nog funnits förut också, men inte så utstuderad och genomkommersialiserad som nu pga tv-reklam och internet tex. Kolla också hur galen statistiken ser ut nu med mental ohälsa tex mot för en 20-30 år sedan. Allt gick långsammare förr, du behövde inte hela tiden matchas mot hela världen i realtid för att se om du dög. På min tid :rolleyes: dög det med en påse kulor på skolgården och ingen fan brydde sig om vilket märke det var på dina jeans eller dojjor tex.

När det sedan gäller rent extremt beteende som intimkirurgi eller analblekning, så hade man nog fått en cell på hispan om man börjat snacka om att göra sånt för en 30 år sedan.

När jag var tonåring var det förbannat viktigt vilket märke det var på allt. Det gällde även kulorna i påsen :tungan (min fantasi klarar inte hoppa över det).

Då är jag ändå rätt gammal och tiden gick hyfsat sakta. :glömdet

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Alltså, jag nojar inte. Nu tror jag ni läser in lite för mycket i det jag skriver. Jag tänkte göra ett försök att bli av med ridmusklerna på låren för att jag tycker de är fula. På mig. Jag mår inte dåligt över mina lår eller känner att jag måste göra dem snyggare heller. Jag har gått från att rida fyra hästar om dagen till att inte rida alls, vill fortfarande hålla mig i form och tänkte då fokusera på andra muskler än ridmusklerna. Det känns väl ändå ganska normalt? Och något I-landsproblem är det inte heller, för det är inget problem över huvud taget.

Försök nu inte släta över det hela, se nu vilken diskussion dina ben har gett upphov till. Nu får du stå ditt kast och hålla god min och rulla dig hit och dit under gutturala läten och sporadiska ylanden. :hihi

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...