SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Han vill ju komma i form! Rund är också en form!
Rund är en ganska bra form.
Han vill ju komma i form! Rund är också en form!
Lägenheten tömd, bara flyttstäd kvar och sen är det farväl till Lund och dags att stifta bekantskap med Bodens urskogar! Stort steg, stor vändpunkt, kan bli bra detta! Hoppas det iallafall
Jag är faktiskt inne på att köpa en billig härk där uppe och ha stående någonstans så att man kan ta en tur på lediga stunderDet kommer att gå bra. Där är vackert runtom, ta med en båge upp vetja. Sedan är det bara att bita ihop när det är jobbigt och känna lugnet när väntetiderna blir till små evigheter.
Igår skulle jag byta bakdäck på hojen vilket inte borde vara så svårt men där bet jag i gräset.
Hur som gick det att lösa med mycket möda och stort besvär med en lärdom om att låta verkstan göra hela jobbet nästa gång.
Jag är trött på att vara rund så jag försöker göra något åt det... Inga chokladägg för mig
Du är väl knappast rund längre?
Själv ska jag nog bli rund nu. Min kropp verkar tycka det i alla fall. Hade själv tänkt att börja träna lite nu när jag inte får nån träning vardagligen via jobb, men räckte med lätt fysisk ansträngning igår för att ryggen ska vara helt ur funktion idag... Så nu tröstar jag den med kakor!
Nej, det börjar ta sig Är inte så chipsig som jag var ett tag iallafall
Ser ut såhär nu
View attachment 386506
Ajdå, tråkigt. Hoppas den kryar på sig snabbt Haha, kakor är bra tröst. Tyvärr kan jag inte ens titta på en vanlig kaka full med kolhydrater utan att gå upp minst två kg (om så kakan bara väger tio gram spelar ingen roll, min kropp kan skapa fett ur intet). Low-carb kakor bakade med proteinpulver och mandelmjöl funkar dock, håller precis på att baka cheesecake!
"Börjar" ta sig?! Du kan väl knappast hitta nåt fett på kroppen om du så försöker? Sjukt bra jobbat!
Tack, jag hoppas det går över snart. Trodde nästan det skulle ha gjort det vid det här laget men tydligen inte. Har ju krånglat till och från såhär i över tre veckor nu, men ska till naprapaten imorgon igen så får väl se vad han säger... Suger gör det i alla fall, för jag hade ju planer på att bli av med de fula ridmusklerna nu.
Haha, tack så mycket! Dock ser det nog mer deffat på bilderna än det egentligen är (spännebild... ), magen har fortfarande ett lager som ska bort och likaså lår och rumpa har en del att ta av. Men det är nog nära, har nog inte mer än max något kg kvar Men så har jag också tappat 27 redan, över en fjärdedel av kroppsvikten borta...
Låter jobbigt... :/ Var det en sträckning då eller vad gjorde du för tre veckor sen?
Haha, sen när är ridmuskler fula och något man bör sträva efter att bli av med?
Ser ut såhär nu
View attachment 386506
Ajdå, tråkigt. Hoppas den kryar på sig snabbt Haha, kakor är bra tröst. Tyvärr kan jag inte ens titta på en vanlig kaka full med kolhydrater utan att gå upp minst två kg (om så kakan bara väger tio gram spelar ingen roll, min kropp kan skapa fett ur intet). Low-carb kakor bakade med proteinpulver och mandelmjöl funkar dock, håller precis på att baka cheesecake!
27 kg?! Det är ju fan mer än halva mig. Sjukt bra gjort!
Ingen aning vad jag gjort. Troligtvis nån slags överbelastning av ländryggen som orsakat det. Naprapaten trodde på nån irriterad disk i alla fall. Började väl egentligen i april nån gång kom jag på, när vi upptäckte att jag inte kunde vrida mig ordentligt åt höger och var helt låst i högersidan, från axel till höft i princip... Så jag började tvinga mig själv att faktiskt vrida mig så mycket som jag skulle till höger (i ridningen alltså) vilket resulterade i att jag knappt kunde gå efteråt. Sen dess har ryggen reagerat på samma sätt även efter "normala" ansträngningar. Just nu är jag så öm i ländryggen att jag nästan börjar grina bara jag petar på den, känns asbra!
Och ja, ridmuskler är helt okej för det mesta, men det finns några enstaka som man kan klara sig utan faktiskt. Och det är just dem jag tänkte bli av med, resten behåller jag gärna!
Fan busken. Jag hade lätt tryckt dig, söta halsband förresten
"Juicepressarna"Haha, som vilka då exempelvis?
"Juicepressarna"
Du får be om en bild, för jag tösch int.
Bitch????
¨Förhoppningsvis har jag fått upp kroppsformen då för nu är den långt under.
Du är väl knappast rund längre?
Själv ska jag nog bli rund nu. Min kropp verkar tycka det i alla fall. Hade själv tänkt att börja träna lite nu när jag inte får nån träning vardagligen via jobb, men räckte med lätt fysisk ansträngning igår för att ryggen ska vara helt ur funktion idag... Så nu tröstar jag den med kakor!
Ser ut såhär nu
View attachment 386506
Fan busken. Jag hade lätt tryckt dig, söta halsband förresten
Vägde mig nyss bara för att vara säker, 27,5 är det ganska precis Haha, oj... Du är verkligen inte så stor
Tack
Aha, förstår... Låter läskigt, kom det bara sådär då eller?
Fyfan, låter inget vidare alls... Hoppas de kan luska ut vad som är fel då så du slipper ha ont Du kan ju ha fått en disk eller kota på sniskan eller något... Borde gå att reda ut
Haha, som vilka då exempelvis? Själv tycker jag muskler brukar vara av godo rent generellt, alltid har man någon nytta av dem Så muskler vill jag inte tappa, rent viktmässigt känner jag att jag börjar ligga bra till med något kilo fett bort och ett par kilo muskler upp hade ju inte skadat
Sluta dra in magen så ser det bättre ut.
Skämt åsido, du har varit grymt duktig.
ROFL
Nä, jag säger ju att jag är liten.
Har alltid haft lite dålig rygg, men just det här kom bara sådär, aldrig haft så ont tidigare. Så förhoppningsvis ska jag väl kunna reda ut det snart.
Insida och utsida lår är det som är vansinnigt fult! Sen har jag upptäckt en muskel på smalbenet också som är ful som stryk, på övre delen av smalbenet, precis ytter om själva benet. Förstår inte alls vad den ska vara bra för!
Haha mina ridmuskler är definierade
För övrigt är jag hans flickvän nu.
Men överraskningen består...
Han fick träffa mina vänner igår när vi var på fest. Han berättade för en av dem vad överraskningen var. Orättvist
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari