Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det gör ju tyvärr inte det, det är ju där det sista lösa ligger och lurar... :gnissla
Tack så mycket :)

Du har fått konkurrens :D

Jag är inte rädd för lite konkurrens gubben. ;) Jag kan alltid skjuta dig med en Magnum. Mohahaha. Jag kan pricka även dig din tunnis. ;)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Benmuskler är snyggt både på insida, utsida o smalben. Den på smalbenet på yttre har jag en enorm, tycker den e ganska cool faktiskt. :) Du slipper få ont i benhinnorna om du har en bra muskel som tar hand om skenbenet.

Det är assnyggt med benmuskler ja, i rätt mängd och på rätt ställen. Och jämnt fördelat. Inget som stämmer in på mina ben med andra ord. :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä, jag säger ju att jag är liten. :tungan

Har alltid haft lite dålig rygg, men just det här kom bara sådär, aldrig haft så ont tidigare. Så förhoppningsvis ska jag väl kunna reda ut det snart. :)

Insida och utsida lår är det som är vansinnigt fult! Sen har jag upptäckt en muskel på smalbenet också som är ful som stryk, på övre delen av smalbenet, precis ytter om själva benet. Förstår inte alls vad den ska vara bra för!

Jag tror dig :D

Förstår... Kan ju vara så mycket olikt, svårt att säga... Ryggen är ju en hel jävla vetenskap att reda ut... Men jag hoppas det går bra iallafall, förhoppningsvis är det inget farligt :)

Äh, sånt som är funktionellt kan i mina ögon aldrig vara fult. Det är väl inte nödvändigtvis vackert rent "tjusighetsmässigt", men design och stil utan tanke på funktion är i mina ögon fulare. Sånt som har en tanke bakom, en funktion, ett användningsområde, det kommer alltid ha sin rustika charm :) Mina smalben och vader är också ganska kantiga av sig, men så länge de gör vad de ska, springer och bär vad jag vill, så tycker jag om dem. Tror då rakt inte att dina är fula :)

Sen är det väl klart att allt har grader på skalorna, bodybuilding på tjejer är fan inte snyggt...:gnissla Men å andra sidan är uppumpade bodybuilderkroppar inte funktionella heller så de har inte ens snygghetspoäng av det. DÄR kan vi snacka gräsliga muskler :D
female-bodybuilder.jpg
Amen för fan... Vilka jävla bilder man hittar om man söker på female bodybuilder... :zpy Det där var fan en normal och fin tjej i jämförelse med vissa Belgian Blue... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är assnyggt med benmuskler ja, i rätt mängd och på rätt ställen. Och jämnt fördelat. Inget som stämmer in på mina ben med andra ord. :tungan

Nu får du ju visa, annars tror jag dig inte:fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tror dig :D

Förstår... Kan ju vara så mycket olikt, svårt att säga... Ryggen är ju en hel jävla vetenskap att reda ut... Men jag hoppas det går bra iallafall, förhoppningsvis är det inget farligt :)

Äh, sånt som är funktionellt kan i mina ögon aldrig vara fult. Det är väl inte nödvändigtvis vackert rent "tjusighetsmässigt", men design och stil utan tanke på funktion är i mina ögon fulare. Sånt som har en tanke bakom, en funktion, ett användningsområde, det kommer alltid ha sin rustika charm :) Mina smalben och vader är också ganska kantiga av sig, men så länge de gör vad de ska, springer och bär vad jag vill, så tycker jag om dem. Tror då rakt inte att dina är fula :)

Sen är det väl klart att allt har grader på skalorna, bodybuilding på tjejer är fan inte snyggt...:gnissla Men å andra sidan är uppumpade bodybuilderkroppar inte funktionella heller så de har inte ens snygghetspoäng av det. DÄR kan vi snacka gräsliga muskler :D
View attachment 386511
Amen för fan... Vilka jävla bilder man hittar om man söker på female bodybuilder... :zpy Det där var fan en normal och fin tjej i jämförelse med vissa Belgian Blue... :D

TO MUCH o sen att hon badat i bajs gör inte saken bättre. Uäk.
Själv har jag bestämt att bygga på mina armar lite i höst men det är för att fylla ut skinnet med muskler istället för fettet som va där när jag va fetto. Mer ben o rumpmuskler ska det bli oxå förhoppningsvis. :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Strutsägg i magen? :D

Föredrar nog kakor och bullar. :tungan

För övrigt är jag hans flickvän nu. :kär

Men överraskningen består... :va
Han fick träffa mina vänner igår när vi var på fest. Han berättade för en av dem vad överraskningen var. Orättvist :(

Grattis! :D Jag är för övrigt sjukt nyfiken nu jag med. Han kan väl åtminstone tala om hur länge du ska vänta på den?

Jag har varit o skjutit pistoler o revolvers idag o är lite kär nu. :kär Förresten ta bort lite i den meningen o byt ut mot galet. :D

Pippi med pistol låter lite farligt! :D Skulle gärna testa det själv nån gång, verkar kul!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Föredrar nog kakor och bullar. :tungan

Grattis! :D Jag är för övrigt sjukt nyfiken nu jag med. Han kan väl åtminstone tala om hur länge du ska vänta på den?

Pippi med pistol låter lite farligt! :D Skulle gärna testa det själv nån gång, verkar kul!

Kakor o bullar är inte riktigt min grej, äter hellre ägg faktiskt. :)

Farligt? VA? Jag är ju lugn o snäll som en liten kattunge ju. ;) Jag höll mig till o med lugn när jag fick ner en tomhylsa i BH:n på första skottet. Fick en liten blåsa...eller två blev det för jag upptäckte efter att jag hade fått ner två varav den ena låg kvar i bh:n när vi gick därifrån. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
TO MUCH o sen att hon badat i bajs gör inte saken bättre. Uäk.
Själv har jag bestämt att bygga på mina armar lite i höst men det är för att fylla ut skinnet med muskler istället för fettet som va där när jag va fetto. Mer ben o rumpmuskler ska det bli oxå förhoppningsvis. :D

Och då var hon verkligen inte värst som sagt, men kände att jag fick hålla igen lite om inte tråden skulle dö helt...:gnissla

Generell deff och fitness är det inget fel på, men anabolabrudar med mer muskler än män går ju bort :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du behöver inte tro mig, jag lovar. Lider inte nämnvärt över att folk tror att jag har snygga ben. ;)

Haha, men jag vill ju se vad som nu är så illa enligt dig :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och då var hon verkligen inte värst som sagt, men kände att jag fick hålla igen lite om inte tråden skulle dö helt...:gnissla

Generell deff och fitness är det inget fel på, men anabolabrudar med mer muskler än män går ju bort :)

Det är inte svårt att ha mer muskler än vissa karlar. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det är inte svårt att ha mer muskler än vissa karlar. :D

Förvisso sant, men du fattar vad jag menar :D När kvinnor går från kvinnokroppar till ådriga manskroppar, då kan jag liksom inte se poängen med det...:va Det är varken snyggt eller praktiskt, bara tvärfult:fakta Heterokillar tänder liksom inte så ofta på manskroppar (jag gör det iallafall inte) så jag vetefan vem det är de vill impa på, lesbiska tjejer eller gaykillar? :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Förvisso sant, men du fattar vad jag menar :D När kvinnor går från kvinnokroppar till ådriga manskroppar, då kan jag liksom inte se poängen med det...:va Det är varken snyggt eller praktiskt, bara tvärfult:fakta Heterokillar tänder liksom inte så ofta på manskroppar (jag gör det iallafall inte) så jag vetefan vem det är de vill impa på, lesbiska tjejer eller gaykillar? :D

Sig själva kanske? :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Har inte sagt att det är för mycket, bara på fel ställen. ;) Men tack.

Äh, muskler sitter alltid på precis den plats de ska. Det är det som är det fina med dem, de byggs ju just för att man använder dem :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...