Singeltråden

tkdrille

Guest
Vi går inte på dig. Vi hintar bara om att det inte är någon vidare komplimang att kalla en kvinna manlig. :)

Ska faktiskt på dejt i helgen. Jag ska försöka komma på något tillfälle och säga manlig. Så vi får se om jag är fri från blåmärke efter helgen :D Måste utmana ödet.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ska faktiskt på dejt i helgen. Jag ska försöka komma på något tillfälle och säga manlig. Så vi får se om jag är fri från blåmärke efter helgen :D Måste utmana ödet.

Spela gärna in det, detta är något ja vill se/höra. :D Du får INTE lov att säga att du skämta efteråt. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

tkdrille

Guest
Positivt utfall så är det helt klart en "keeper" :fakta

Ja verkligen. Tål hon ett sådant sätt så lär hon klara mig :D Jag ska förklara att jag brukar gå på strippklubbar och alla sexmässor och gillar att titta på flickor. Klarar hon det, då har jag funnit en som klarar av mig. Dock så tror jag de blir svårt och flika in de i en dejt haha.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Eller hur, o så klagar de på att vi e konstiga och ställer krav.....yeah right....

Tjejer är konstiga, och ställer konstiga krav.. Men killar är också konstiga och ställer konstiga krav, dock på ett helt annat vis.. Men de är inte mycket lättare att handskas med än tjejer när det väl kommer till kritan...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Tjejer är konstiga, och ställer konstiga krav.. Men killar är också konstiga och ställer konstiga krav, dock på ett helt annat vis.. Men de är inte mycket lättare att handskas med än tjejer när det väl kommer till kritan...

Alla har olika kriterier, så klart. Men tror inte många killar hade tyckt det var roligt att höra att de är feminina på sin första dejt. :D :D O du vet själv hur svårt det är för de flesta killar att acceptera att man i princip bara har killkompisar.

Båda ska kunna ställa och acceptera krav, inom rimliga gränser.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alla har olika kriterier, så klart. Men tror inte många killar hade tyckt det var roligt att höra att de är feminina på sin första dejt. :D :D O du vet själv hur svårt det är för de flesta killar att acceptera att man i princip bara har killkompisar.

Båda ska kunna ställa och acceptera krav, inom rimliga gränser.

Hehe nej, det är väl ingen hit, vilket kön det är är riktat mig sas.

Eh ja... Det har jag insett nu, att det är fan omöjligt att få det att funka!

tkdrille

Guest
Gud vad ni fastna för att jag tabba mig =) De finns många saker som ni börjar kunna reta mig för.

Jag är en lätt kille. Med få krav ;)

tkdrille

Guest
Fast, han hadde ju inte så mycket mer krav än att tjejjen inte ska ha så höga krav på honom? :hihi

Själv är jag lite mer ambitiös.
Dessvärre. :gnissla

De har du faktiskt rätt i. Tack för du håller med mig. Tänk vilken härlig tjej om jag får gå på strippklubbar :D Inte alls svartsjuk heller för att jag tittar på topplessbrudar. Så kan jag ju lova henne och inte va svartsjuk på topless killarna.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning