Slowroller
Skrämmer små barn
Meh, nu går ni på mig allihop. Vad har jag nu gjort för ont mot er ?
Vi går inte på dig. Vi hintar bara om att det inte är någon vidare komplimang att kalla en kvinna manlig.
Meh, nu går ni på mig allihop. Vad har jag nu gjort för ont mot er ?
Inte för att jag är känslig av mig, men tror inte många tjejer uppskattar att bli kallade manliga.
Vi går inte på dig. Vi hintar bara om att det inte är någon vidare komplimang att kalla en kvinna manlig.
Ska faktiskt på dejt i helgen. Jag ska försöka komma på något tillfälle och säga manlig. Så vi får se om jag är fri från blåmärke efter helgen Måste utmana ödet.
Just do it!!
spelar inte så stor roll
Ska faktiskt på dejt i helgen. Jag ska försöka komma på något tillfälle och säga manlig. Så vi får se om jag är fri från blåmärke efter helgen Måste utmana ödet.
Spela gärna in det, detta är något ja vill se/höra. Du får INTE lov att säga att du skämta efteråt.
ah. Förlåt om jag sårade dig de var inte meningen.
Positivt utfall så är det helt klart en "keeper"
Eller hur, o så klagar de på att vi e konstiga och ställer krav.....yeah right....
Tjejer är konstiga, och ställer konstiga krav.. Men killar är också konstiga och ställer konstiga krav, dock på ett helt annat vis.. Men de är inte mycket lättare att handskas med än tjejer när det väl kommer till kritan...
Alla har olika kriterier, så klart. Men tror inte många killar hade tyckt det var roligt att höra att de är feminina på sin första dejt. O du vet själv hur svårt det är för de flesta killar att acceptera att man i princip bara har killkompisar.
Båda ska kunna ställa och acceptera krav, inom rimliga gränser.
Eller hur, o så klagar de på att vi e konstiga och ställer krav.....yeah right....
Fast, han hadde ju inte så mycket mer krav än att tjejjen inte ska ha så höga krav på honom?
Själv är jag lite mer ambitiös.
Dessvärre.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!