Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
De har du faktiskt rätt i. Tack för du håller med mig. Tänk vilken härlig tjej om jag får gå på strippklubbar :D Inte alls svartsjuk heller för att jag tittar på topplessbrudar. Så kan jag ju lova henne och inte va svartsjuk på topless killarna.

Låter fair enough. :fakta

Fast det är ju egentligen bara tjocka gamla gubbar som går topless på staden på sommaren.
Känns som om jag får mer ut av att titta på en 20-årig vårdstudent som visar pattarna för att klara hyran än en tjejj får av att se Hassan, 84, med man-boobs och grått brösthår, klia sig i naveln utanför pressbyrån.
:rofl

tkdrille

Guest
Låter fair enough. :fakta

Fast det är ju egentligen bara tjocka gamla gubbar som går topless på staden på sommaren.
Känns som om jag får mer ut av att titta på en 20-årig vårdstudent som visar pattarna för att klara hyran än en tjejj får av att se Hassan, 84, med man-boobs och grått brösthår, klia sig i naveln utanför pressbyrån.
:rofl

Men de är ju lika då :). Men för och vara seriös så har alla mina ex varit riktigt svartsjuka när jag kollat in en riktig snygg tjej på stan. De verkar tro att man tappar intresse helt bara för man är uppbunden. Så länge man bara tittar så :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Men de är ju lika då :). Men för och vara seriös så har alla mina ex varit riktigt svartsjuka när jag kollat in en riktig snygg tjej på stan. De verkar tro att man tappar intresse helt bara för man är uppbunden. Så länge man bara tittar så :)
Alltså, allvarligt talat så kollar man inte in en snygg tjej/kille på stan när man har sin respektive med sig. Då får man skylla sig själv att det blir diskussioner. Kan man inte hålla sig från att glo ögonen ur sig efter andra kanske man ska överväga alternativet att man inte ska ha förhållande för då kan man glo hur mycket man vill, när man vill utan konsekvens. Eller iaf kolla med sin andra halva om det är ok först.. Rätt respektlöst annars. :fakta

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vad gjorde du Money? :va

Jag gick fram till thailändskan som kråma sig för alla och sa att vår kompis fyllde år och frågade om hon inte ville dansa för honom. :hihi Det var Sworen hon skulle dansa för då, inte Krille. Men d va han som fick hon på halsen istället. :tungan Sen fundera han djupt o länge om han skulle gå med hon, han tom tömde sina fickor från pengar o nycklar ifall hon skulle råna honom. Men sen tänkte han för länge o hon fick napp på annat håll. :D :D :D

tkdrille

Guest
Haha, ja de är ju inte min dag här märker jag =). Ska vi prata om annat nu ?

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag gick fram till thailändskan som kråma sig för alla och sa att vår kompis fyllde år och frågade om hon inte ville dansa för honom. :hihi Det var Sworen hon skulle dansa för då, inte Krille. Men d va han som fick hon på halsen istället. :tungan Sen fundera han djupt o länge om han skulle gå med hon, han tom tömde sina fickor från pengar o nycklar ifall hon skulle råna honom. Men sen tänkte han för länge o hon fick napp på annat håll. :D :D :D
Det var ju inte illa, att tänka med det stora huvudet i en sån situation... :hihi Lite cred till honom ändå...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jaha idag har man jobbat på det här med singellivet då men inget napp ikväll heller :) Haft väldigt trevligt dock så ingen skada skedd.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jaha idag har man jobbat på det här med singellivet då men inget napp ikväll heller :) Haft väldigt trevligt dock så ingen skada skedd.

Haft det kul jag med, skruvande på en gammal triumph. Över ett gäng öl och nån liter whisky med bra polare.
:tummenupp

Frågan är ju hur fan man möter kvinnor i en sådan vardag sen? :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Vafan skulle jag missa just den här kvällen för?:gnissla Säg till i tid nästa gång ni ska ut, ni verkar ju ha helkul:D

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Tjejer är konstiga, och ställer konstiga krav.. Men killar är också konstiga och ställer konstiga krav, dock på ett helt annat vis.. Men de är inte mycket lättare att handskas med än tjejer när det väl kommer till kritan...

lite väl djupt där ;)

tkdrille

Guest
Jag glömde ju informera er.

Jag var för snäll. De var en rejäl förolämpning det.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag glömde ju informera er.

Jag var för snäll. De var en rejäl förolämpning det.

kunde hon avgöra det efter en dejt? du kanske skulle inlett dejten med en rak höger, bara för att vara på den säkra sidan. :rolleyes

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
kunde hon avgöra det efter en dejt?

Det märker man lätt, det märks om det är en mespropp man sitter med, som inget vet eller vill. Jag är en snäll kille men vet vad jag vill. Så jag framstår inte som en mes heller.

Man behöver inte vara kåkfarare eller kvinno misshandlare för slippa bli kallad "för snäll".

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
kunde hon avgöra det efter en dejt? du kanske skulle inlett dejten med en rak höger, bara för att vara på den säkra sidan. :rolleyes

Hon visste kanske att han hänger på SH och hade gjort vissa efterforskningar? Hon väntade sig kanske en komplett tillställning med slivertejp, lyktstolpe och allt? :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Det märker man lätt, det märks om det är en mespropp man sitter med, som inget vet eller vill. Jag är en snäll kille men vet vad jag vill. Så jag framstår inte som en mes heller.

Man behöver inte vara kåkfarare eller kvinno misshandlare för slippa bli kallad "för snäll".

Jag har träffat Richard o tyckte inte han verkade för snäll/mesig.

tkdrille

Guest

Ja hon kunde det. Jag blev faktiskt ärligt talat lite sur på det. Vi hade det trevligt, men ska man vara en tuffing och svära och harkla sig och bete sig lite svinigt så kan jag nog leva utan henne=).

Sen spåra de ju ur mer när hon ville ut på puben vilket jag inte direkt såg som ett alternativ om man vill lära känna varandra.

Och neeee jag är inte en mespropp tycker jag =)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning