Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag vill inte bränna och klippa näshår :gråta

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
I Vietnam gjorde barberaren rent hus i lurarna med en konstig mojäng. Jag hörde som en varg när jag gick därifrån.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Om jag ska vara allvarlig så klipper jag det med en liten sax, öronhår har jag inte sett något ännu.

Det var märkligt, det är annars en av effekterna av att bli äldre. Skulle jag låta bli så skulle jag se ut som ett lodjur i lurarna.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Om jag ska vara allvarlig så klipper jag det med en liten sax, öronhår har jag inte sett något ännu.

Det är för att när du står framför spegeln och vrider huvudet försvinner spegeln ur ditt synfält :tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det var märkligt, det är annars en av effekterna av att bli äldre. Skulle jag låta bli så skulle jag se ut som ett lodjur i lurarna.

:rofl Det vill du inte. Då skjuter dom dig!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Det är nästan enda stället jag inte har hår, jag har inget i handflatorna heller vilket är märkligt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Sög dom ut vaxet?

Ha ha, nä, vax i öronen i galna mängder är jag förskonad från. Nä, det hon gjorde var att hon på helt eget bevåg slet fram en liten skalpell med långt skaft som hon kratsade bort allt hår i hörselgången med. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ha ha, nu stekte ni hela tråden med ert fokus på håriga handflator. Ett gyllene tillfälle att gå och inmundiga aftonvarden känner jag. :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO