Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag kände mig inte stor när jag var +20 kg på detta heller. :fakta
Sen är jag ju gammal som gatan och hade jag bara velat kunde jag ju mått dåligt över det.

Det där handlar ju om ens självbild. Det spelar ingen roll om man hittar en kille som är stor som ett hus. Så fort han lämnar ens sida känner man sig ändå fet och ful. Konsten är att känna sig sig snygg utan att ha sin fula kompis med sig :3freak

Ja, det är därför alla skitsnygga tjejer har en ful kompis. Bara för att vara riktigt säkra på att dom är snygga.
:näsblod

Hahaha, jag vet!

Fast jag känner mig inte ful, tvärtom är jag faktiskt ganska nöjd med mitt utseende. Klart det finns en hel del jag gärna hade ändrat lite på om det hade gått, men jag är inte missnöjd.

Efter att ha vaknat upp efter en olycka, totalförlamad, är jag öht rätt glad att jag kan röra mig så pass obehindrat som jag kan, så då spelar de små skavankerna jag inte gillar mindre roll.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag syftade inte på det som yta, jag tänkte mig snarare att det är en person som inte bryr sig om sin hälsa överhuvudtaget och man vill ju gärna att en person som man vill leva resten av livet med ska ha ett så långt liv som möjligt, så man får leva tillsammans så länge som möjligt. Att sitta hemma och käka pizza hela dagarna ser jag som ett personlighetsdrag och jag antar att de flesta vill ha någon som inte är apatisk.

Jag skiter helt i utseende, jag har aldrig lyckats hitta någon gemensam nämnare i utseende hos de jag har tyckt varit attraktiva, en del har varit tjocka och en del har varit smala, en del har varit blonda och en del har varit mörkhåriga. Det enda jag har märkt när det gäller utseende är att jag brukar tycka att de blir snyggare om de visar sig vara trevliga att umgås med.

Edit: Det har hänt flera gånger i mitt liv att jag har träffat någon genom jobbet eller i klassen när jag pluggade som jag vid första anblicken har tyckt sett helt OK ut men inte mer än så. Sedan när jag har lärt känna dem och märkt att de är trevliga personer så har jag kommit på mig själv med att tänka att fy fan vad snygg hon är. Så min uppfattning av skönhet påverkas i väldigt stor grad av personens personlighet.

Du började med 300kg. Jag antar att du inte tänkte dig att han var 3m lång. :7peta

Sak samma. Jag kanske gillar att slappa vid TV.n och käka pizza. Då passar det perfekt.

Klart alla har någon typ av krav. Jag har aldrig påstått något annat. :fakta

Däremot upprepar jag samma sak som jag sagt flera gånger innan. "Folk behöver vara lite snällare. Både mot sig själva och andra. :krama "

För fan! :4skrika

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hahaha, jag vet!

Fast jag känner mig inte ful, tvärtom är jag faktiskt ganska nöjd med mitt utseende. Klart det finns en hel del jag gärna hade ändrat lite på om det hade gått, men jag är inte missnöjd.

Efter att ha vaknat upp efter en olycka, totalförlamad, är jag öht rätt glad att jag kan röra mig så pass obehindrat som jag kan, så då spelar de små skavankerna jag inte gillar mindre roll.

Då så. När är det fest :fyllisar

Förresten....jag slutar aldrig prata....bara så du vet....fråga vem som....

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
En helg, förslagsvis? =)

Varför kan inte du nu på fredag?

Om det är någon som känner för att göra oss sällskap i Kristianstad på fredag så befinner sig några av oss på Bishops Arms från 19.00. :fyllisar Där har dom sjukt många sorters öl :D

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför kan inte du nu på fredag?

Om det är någon som känner för att göra oss sällskap i Kristianstad på fredag så befinner sig några av oss på Bishops Arms från 18.00. :fyllisar Där har dom sjukt många sorters öl :D

För det första är jag bjuden på grillkväll hos en kompis, för det andra tror jag att jag ska jobba på lördag.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
För det första är jag bjuden på grillkväll hos en kompis, för det andra tror jag att jag ska jobba på lördag.

Synd. Då drar vi bara ihop nästa runda i Lund. Enkelt. Du väljer helg :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag håller med er, Swish och Pippi. En kille som är kortare än mig hamnar i kompisfacket eftersom det attraherar mig inte. Men jag jämförde med vilken jag skulle välja. Den långe med lite sämre egenskaper (dvs passar en sämre) mot den korte som har bättre egenskaper.

Det är ju samma sak, jag kan verkligen inte tända på tjocka människor. Så är det. Men det är ändå kul att diskutera, jag gillar när Anna har gått in för att diskutera.

Nu har jag mindre än en timme kvar till Stockholm! Både jag och hunden är less på att sitta still. :tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag håller med er, Swish och Pippi. En kille som är kortare än mig hamnar i kompisfacket eftersom det attraherar mig inte. Men jag jämförde med vilken jag skulle välja. Den långe med lite sämre egenskaper (dvs passar en sämre) mot den korte som har bättre egenskaper.

Det är ju samma sak, jag kan verkligen inte tända på tjocka människor. Så är det. Men det är ändå kul att diskutera, jag gillar när Anna har gått in för att diskutera.

Nu har jag mindre än en timme kvar till Stockholm! Både jag och hunden är less på att sitta still. :tungan

Nu har ni fack också. Ni är ju helt hopplösa :4skrika

Du gillar allt jag gör :kär

Ni kan springa fram och tillbaks i mittgången. Det brukar ju små barn som du göra :tungan

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Menar du att det är slut nu :gråta

Jag tackar för den komplimangen. :yoparty

Vi får väl hitta på något nytt att vara oense om, har du något bra förslag på ämne?

Tråden har ju handlat om vad som folk tycker är attraktivt sista sidorna och jag kan villigt erkänna att kvinnor som har något innanför pannbenet och som pratar mycket är en riktig turn-on för mig.

Nyheter
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S