Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Hela kravdiskussionen är lite löjlig.

Är hon bara kåt, glad, tacksam och är lång, blond, smal, har stora tuttar och är lite småkorkad så är jag nöjd. :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför skulle du inte våga?
:7peta

För att jag är så satans feg när det gäller sånt, och inte har den blekaste aning om hur man visar att man är intresserad. De gånger jag försökt visa intresse har folk inte fattat, och alla andra gånger, när jag inte varit intresserad, tror de jäklarna alltid att jag är det. Så jag vet helt enkelt absolut inte hur jag ska göra.

widescreen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
För att jag är så satans feg när det gäller sånt, och inte har den blekaste aning om hur man visar att man är intresserad. De gånger jag försökt visa intresse har folk inte fattat, och alla andra gånger, när jag inte varit intresserad, tror de jäklarna alltid att jag är det. Så jag vet helt enkelt absolut inte hur jag ska göra.

En blick brukar säga allt. Sök ögonkontakt utan att framstå som en galning.
Sängkammarblicken.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Klicket infinner sig när man som minst väntar sig det. :fakta

Det gäller nog att inte gå för hårt på listan och vara öppen för möjligheter. Säger jag som avvek mina krav bara för jag var full :3freak men ändå. Jag kan ju råda det där nu åtminstone :tummenupp

Han har alltså inte en onaturligt stor penis? :va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En blick brukar säga allt. Sök ögonkontakt utan att framstå som en galning.
Sängkammarblicken.

Men ögonkontakt har jag ju med alla jag pratar med, även om jag inte är intresserad. Förhoppningsvis utan galenskap i blicken. :tungan

Tror problemet ligger i att när jag finner intresse vet jag inte längre hur jag ska bete mig, och då backar jag hellre. Alltså, pratar lite mindre än annars. Jag är rätt så bra på att prata vanligtvis, och skulle nog kunna tjata öronen av folk. Så jag förstår att det nog kan uppfattas som ett väldigt ointresse från min sida när jag plötsligt pratar mindre med en viss person än med andra.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Tror problemet ligger i att när jag finner intresse vet jag inte längre hur jag ska bete mig, och då backar jag hellre. Alltså, pratar lite mindre än annars. Jag är rätt så bra på att prata vanligtvis, och skulle nog kunna tjata öronen av folk. Så jag förstår att det nog kan uppfattas som ett väldigt ointresse från min sida när jag plötsligt pratar mindre med en viss person än med andra.

Det låter som en beskrivning av mig.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nu får du ge dig. En kille som är kortare än mig? Löjligt ju!

Och det är väl klart man känner sig större än någon som man faktiskt är större än. Okvinnligt att känna sig störst.

Fast jag känner ju inte mig gigantisk bara för att jag kommer in i ett rum fyllt av folk som är kortare än jag. Jag känner mig bara lång. :)

Klart man ska lägga sina pengar på sånt man tycker är kul. Mina senaste inlägg har väl varit halvseriösa. ;)

:arsele Jag måste ju kolla. :krama

Nja, klicket är viktigast men några slags krav har väl alla?

Frågan är vilka krav man har och om man själv lever upp till den typen av krav.
:3freak

Jag håller med dig här! Oftast när en kille är kortare kryper han ihop ännu mer o självförtroendet hamnar på samma nivå. En kille ska vara längre även när man har klackar.

Däremot skiter jag fullständigt i vad han har i plånboken så länge han kan försörja sig själv och inte är en snyltare som alltid glömmer plånboken.

Jag träffade en kille ett tag som var typ fem centimeter kortare än jag. Inga problem, varken med eller utan klackar. Han kröp aldrig ihop och jag gillade ju honom för den han var. Tror att hans fru är längre än jag är.
Dom är ett fantastiskt par :)

Asså, vet ni vad jag tjänar?

Det skiter dom i. Dom vet att du är längre än dom är :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Men ögonkontakt har jag ju med alla jag pratar med, även om jag inte är intresserad. Förhoppningsvis utan galenskap i blicken. :tungan

Kanske är där problemet ligger? :va
Lite knas är helt klart attraktivt. :)

Hmm, när du säger det så kan nog jag också ha det problemet ibland. Lite liknande iaf.
Fast jag är ju lite bipolär och blir tyst och bitter oberoende ibland. :hihi

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Frågan är vilka krav man har och om man själv lever upp till den typen av krav.
:3freak

Det är klart man inte lever upp till de krav som ställs. :) Men jag har svårt att tänka mig att du skulle kunna tänka dig att vara ihop med en kille som väger 300kg, är arbetslös och sitter framför TVn och käkar pizza hela dagarna. Om du inte kan tänka dig att vara ihop med en sådan kille så innebär det ju att du har några krav.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är klart man inte lever upp till de krav som ställs. :) Men jag har svårt att tänka mig att du skulle kunna tänka dig att vara ihop med en kille som väger 300kg, är arbetslös och sitter framför TVn och käkar pizza hela dagarna. Om du inte kan tänka dig att vara ihop med en sådan kille så innebär det ju att du har några krav.

Allt det du radar upp är bara yta.

Om du då träffar en tjej som stämmer för dig utseendemässigt. Hur gammal får hon bli innan du dumpar henne?

Spelar det verkligen ingen roll alls om man har något att prata om, hur man beter sig mot andra människor, hur man beter sig mot sig själv, hur man ser på livet, vad man vill med sitt liv, vad man önskar andra människor i deras liv eller om man försöker göra något som gör någon som helst skillnad på något sätt?

Tänk om du träffar någon som inte har några ben alls. Nä fan hon går bort. Inga ben fan.

Som du ser på andra så ser andra på dig. Tål att tänkas på ibland.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Allt det du radar upp är bara yta.

Om du då träffar en tjej som stämmer för dig utseendemässigt. Hur gammal får hon bli innan du dumpar henne?

Spelar det verkligen ingen roll alls om man har något att prata om, hur man beter sig mot andra människor, hur man beter sig mot sig själv, hur man ser på livet, vad man vill med sitt liv, vad man önskar andra människor i deras liv eller om man försöker göra något som gör någon som helst skillnad på något sätt?

Tänk om du träffar någon som inte har några ben alls. Nä fan hon går bort. Inga ben fan.

Som du ser på andra så ser andra på dig. Tål att tänkas på ibland.

Jag syftade inte på det som yta, jag tänkte mig snarare att det är en person som inte bryr sig om sin hälsa överhuvudtaget och man vill ju gärna att en person som man vill leva resten av livet med ska ha ett så långt liv som möjligt, så man får leva tillsammans så länge som möjligt. Att sitta hemma och käka pizza hela dagarna ser jag som ett personlighetsdrag och jag antar att de flesta vill ha någon som inte är apatisk.

Jag skiter helt i utseende, jag har aldrig lyckats hitta någon gemensam nämnare i utseende hos de jag har tyckt varit attraktiva, en del har varit tjocka och en del har varit smala, en del har varit blonda och en del har varit mörkhåriga. Det enda jag har märkt när det gäller utseende är att jag brukar tycka att de blir snyggare om de visar sig vara trevliga att umgås med.

Edit: Det har hänt flera gånger i mitt liv att jag har träffat någon genom jobbet eller i klassen när jag pluggade som jag vid första anblicken har tyckt sett helt OK ut men inte mer än så. Sedan när jag har lärt känna dem och märkt att de är trevliga personer så har jag kommit på mig själv med att tänka att fy fan vad snygg hon är. Så min uppfattning av skönhet påverkas i väldigt stor grad av personens personlighet.

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det beror på att du är smal, det är inte jag. Däri ligger skillnaden!

Jag kände mig inte stor när jag var +20 kg på detta heller. :fakta
Sen är jag ju gammal som gatan och hade jag bara velat kunde jag ju mått dåligt över det.

Det där handlar ju om ens självbild. Det spelar ingen roll om man hittar en kille som är stor som ett hus. Så fort han lämnar ens sida känner man sig ändå fet och ful. Konsten är att känna sig sig snygg utan att ha sin fula kompis med sig :3freak

Ja, det är därför alla skitsnygga tjejer har en ful kompis. Bara för att vara riktigt säkra på att dom är snygga.
:näsblod

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Jag syftade inte på det som yta, jag tänkte mig snarare att det är en person som inte bryr sig om sin hälsa överhuvudtaget och man vill ju gärna att en person som man vill leva resten av livet med ska ha ett så långt liv som möjligt, så man får leva tillsammans så länge som möjligt. Att sitta hemma och käka pizza hela dagarna ser jag som ett personlighetsdrag och jag antar att de flesta vill ha någon som inte är apatisk.

Jag skiter helt i utseende, jag har aldrig lyckats hitta någon gemensam nämnare i utseende hos de jag har tyckt varit attraktiva, en del har varit tjocka och en del har varit smala, en del har varit blonda och en del har varit mörkhåriga. Det enda jag har märkt när det gäller utseende är att jag brukar tycka att de blir snyggare om de visar sig vara trevliga att umgås med.
Det sista där är faktiskt jävligt sant. :nicka

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...