Asså, vet ni vad jag tjänar?
Såvida du inte berättat det, så nej!
Jag antar att det finns någon här som vet.
Det är det nog inte egentligen. Jag känner mig beslutsam nu, men när det väl är dags kommer jag ju inte våga ragga upp nån ändå.
Vi måste ordna en sovplats till mig bara. Du lär ju få fetnapp
Varför skulle du inte våga?
För att jag är så satans feg när det gäller sånt, och inte har den blekaste aning om hur man visar att man är intresserad. De gånger jag försökt visa intresse har folk inte fattat, och alla andra gånger, när jag inte varit intresserad, tror de jäklarna alltid att jag är det. Så jag vet helt enkelt absolut inte hur jag ska göra.
Klicket infinner sig när man som minst väntar sig det.
Det gäller nog att inte gå för hårt på listan och vara öppen för möjligheter. Säger jag som avvek mina krav bara för jag var full men ändå. Jag kan ju råda det där nu åtminstone
En blick brukar säga allt. Sök ögonkontakt utan att framstå som en galning.
Sängkammarblicken.
Tror problemet ligger i att när jag finner intresse vet jag inte längre hur jag ska bete mig, och då backar jag hellre. Alltså, pratar lite mindre än annars. Jag är rätt så bra på att prata vanligtvis, och skulle nog kunna tjata öronen av folk. Så jag förstår att det nog kan uppfattas som ett väldigt ointresse från min sida när jag plötsligt pratar mindre med en viss person än med andra.
Nu får du ge dig. En kille som är kortare än mig? Löjligt ju!
Och det är väl klart man känner sig större än någon som man faktiskt är större än. Okvinnligt att känna sig störst.
Klart man ska lägga sina pengar på sånt man tycker är kul. Mina senaste inlägg har väl varit halvseriösa.
Nja, klicket är viktigast men några slags krav har väl alla?
Jag håller med dig här! Oftast när en kille är kortare kryper han ihop ännu mer o självförtroendet hamnar på samma nivå. En kille ska vara längre även när man har klackar.
Däremot skiter jag fullständigt i vad han har i plånboken så länge han kan försörja sig själv och inte är en snyltare som alltid glömmer plånboken.
Men ögonkontakt har jag ju med alla jag pratar med, även om jag inte är intresserad. Förhoppningsvis utan galenskap i blicken.
Hmm, när du säger det så kan nog jag också ha det problemet ibland. Lite liknande iaf.Tror problemet ligger i att när jag finner intresse vet jag inte längre hur jag ska bete mig, och då backar jag hellre. Alltså, pratar lite mindre än annars. Jag är rätt så bra på att prata vanligtvis, och skulle nog kunna tjata öronen av folk. Så jag förstår att det nog kan uppfattas som ett väldigt ointresse från min sida när jag plötsligt pratar mindre med en viss person än med andra.
Frågan är vilka krav man har och om man själv lever upp till den typen av krav.
Det är klart man inte lever upp till de krav som ställs. Men jag har svårt att tänka mig att du skulle kunna tänka dig att vara ihop med en kille som väger 300kg, är arbetslös och sitter framför TVn och käkar pizza hela dagarna. Om du inte kan tänka dig att vara ihop med en sådan kille så innebär det ju att du har några krav.
Fast jag känner ju inte mig gigantisk bara för att jag kommer in i ett rum fyllt av folk som är kortare än jag. Jag känner mig bara lång.
Allt det du radar upp är bara yta.
Om du då träffar en tjej som stämmer för dig utseendemässigt. Hur gammal får hon bli innan du dumpar henne?
Spelar det verkligen ingen roll alls om man har något att prata om, hur man beter sig mot andra människor, hur man beter sig mot sig själv, hur man ser på livet, vad man vill med sitt liv, vad man önskar andra människor i deras liv eller om man försöker göra något som gör någon som helst skillnad på något sätt?
Tänk om du träffar någon som inte har några ben alls. Nä fan hon går bort. Inga ben fan.
Som du ser på andra så ser andra på dig. Tål att tänkas på ibland.
Det beror på att du är smal, det är inte jag. Däri ligger skillnaden!
Det beror på att du är smal, det är inte jag. Däri ligger skillnaden!
Det sista där är faktiskt jävligt sant.Jag syftade inte på det som yta, jag tänkte mig snarare att det är en person som inte bryr sig om sin hälsa överhuvudtaget och man vill ju gärna att en person som man vill leva resten av livet med ska ha ett så långt liv som möjligt, så man får leva tillsammans så länge som möjligt. Att sitta hemma och käka pizza hela dagarna ser jag som ett personlighetsdrag och jag antar att de flesta vill ha någon som inte är apatisk.
Jag skiter helt i utseende, jag har aldrig lyckats hitta någon gemensam nämnare i utseende hos de jag har tyckt varit attraktiva, en del har varit tjocka och en del har varit smala, en del har varit blonda och en del har varit mörkhåriga. Det enda jag har märkt när det gäller utseende är att jag brukar tycka att de blir snyggare om de visar sig vara trevliga att umgås med.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|