Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Eller tjänar djävligt bra! :mattias

Den biten glömde jag. Han ska tjäna bra, också. :hihi

Det önskemålet har visserligen jag också, eftersom jag just nu är enda kvinnan i familjen som måste jobba själv för att ha råd att leva, fruktansvärt orättvist. :cool: Så jag borde väl kanske satsa på nåt annat än musiker nästa gång... :gnissla

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Under 175. Jag vill ha en man, och jag ska kunna känna mig liten bredvid honom, och inte bli längre än honom med klackar.

Varför vill du känna dig liten?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Hjälper inte. Alla pengar går ju till deras hobby ändå. Är väl ungefär som att ha ett förhållande med en hästtjej antar jag. :tungan

Var ska man annars göra av sina pengar om inte på saker man tycker är kul?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför skulle du känna dig stor och tjock för att han är kortare än dig?

Nu får du ge dig. En kille som är kortare än mig? Löjligt ju!

Och det är väl klart man känner sig större än någon som man faktiskt är större än. Okvinnligt att känna sig störst.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu får du ge dig. En kille som är kortare än mig? Löjligt ju!

Och det är väl klart man känner sig större än någon som man faktiskt är större än. Okvinnligt att känna sig störst.

Alltså, jag måste hålla med Anna även om jag tänker som du. Jag tar hellre en kortare kille med fler bra egenskaper än en längre kille med färre bra egenskaper. Allt beror på hur det känns etc. Men nu är vi ju tillräckligt korta att det är svårt att hitta kortare killar än oss ;) att jag blir längre när jag har högklackat är inte av en större grej helt enkelt. Tycker till och med att det är sexigt med långa kvinnor också.

Klart man ska lägga sina pengar på sånt man tycker är kul. Mina senaste inlägg har väl varit halvseriösa. ;)

Ja det är väl så, men det unnar jag honom. :) därför säger jag en arbetande musiker, då är chansen större att han åtminstone har lite cash :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alltså, jag måste hålla med Anna även om jag tänker som du. Jag tar hellre en kortare kille med fler bra egenskaper än en längre kille med färre bra egenskaper. Allt beror på hur det känns etc. Men nu är vi ju tillräckligt korta att det är svårt att hitta kortare killar än oss ;) att jag blir längre när jag har högklackat är inte av en större grej helt enkelt. Tycker till och med att det är sexigt med långa kvinnor också.

Jag blir inte attraherad av korta killar, så den formen av kontakt/intresse kommer aldrig inträffa från min sida ändå. De hamnar i kompisfacket direCkt! :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag blir inte attraherad av korta killar, så den formen av kontakt/intresse kommer aldrig inträffa från min sida ändå. De hamnar i kompisfacket direCkt! :hihi

Jag håller med dig här! Oftast när en kille är kortare kryper han ihop ännu mer o självförtroendet hamnar på samma nivå. En kille ska vara längre även när man har klackar.

Däremot skiter jag fullständigt i vad han har i plånboken så länge han kan försörja sig själv och inte är en snyltare som alltid glömmer plånboken.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag håller med dig här! Oftast när en kille är kortare kryper han ihop ännu mer o självförtroendet hamnar på samma nivå. En kille ska vara längre även när man har klackar.

Däremot skiter jag fullständigt i vad han har i plånboken så länge han kan försörja sig själv och inte är en snyltare som alltid glömmer plånboken.

Exakt!

Det där med plånboken är ett skämt. Men en stabil ekonomi ska han ha.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Man kan ha bra självförtroende även om man är kort.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!