Eller tjänar djävligt bra!
Den biten glömde jag. Han ska tjäna bra, också.
Den biten glömde jag. Han ska tjäna bra, också.
Under 175. Jag vill ha en man, och jag ska kunna känna mig liten bredvid honom, och inte bli längre än honom med klackar.
Varför vill du känna dig liten?
Det önskemålet har visserligen jag också, eftersom jag just nu är enda kvinnan i familjen som måste jobba själv för att ha råd att leva, fruktansvärt orättvist. Så jag borde väl kanske satsa på nåt annat än musiker nästa gång...
Är YipYip ett vanligt namn där nere i Danmark?
Varför skulle jag vilja känna mig tjock och stor bredvid honom?
Eller en arbetande musiker.
Hjälper inte. Alla pengar går ju till deras hobby ändå. Är väl ungefär som att ha ett förhållande med en hästtjej antar jag.
Under 175. Jag vill ha en man, och jag ska kunna känna mig liten bredvid honom, och inte bli längre än honom med klackar.
Varför skulle du känna dig stor och tjock för att han är kortare än dig?
Var ska man annars göra av sina pengar om inte på saker man tycker är kul?
ni och er kräsenhet och era listor och allt elände ni håller på med.
Det ska klicka. Det är allt som behövs.
Ni är så roliga så jag storknar
Nu får du ge dig. En kille som är kortare än mig? Löjligt ju!
Och det är väl klart man känner sig större än någon som man faktiskt är större än. Okvinnligt att känna sig störst.
Klart man ska lägga sina pengar på sånt man tycker är kul. Mina senaste inlägg har väl varit halvseriösa.
Alltså, jag måste hålla med Anna även om jag tänker som du. Jag tar hellre en kortare kille med fler bra egenskaper än en längre kille med färre bra egenskaper. Allt beror på hur det känns etc. Men nu är vi ju tillräckligt korta att det är svårt att hitta kortare killar än oss att jag blir längre när jag har högklackat är inte av en större grej helt enkelt. Tycker till och med att det är sexigt med långa kvinnor också.
Jag blir inte attraherad av korta killar, så den formen av kontakt/intresse kommer aldrig inträffa från min sida ändå. De hamnar i kompisfacket direCkt!
Jag håller med dig här! Oftast när en kille är kortare kryper han ihop ännu mer o självförtroendet hamnar på samma nivå. En kille ska vara längre även när man har klackar.
Däremot skiter jag fullständigt i vad han har i plånboken så länge han kan försörja sig själv och inte är en snyltare som alltid glömmer plånboken.
Exakt!
Det där med plånboken är ett skämt. Men en stabil ekonomi ska han ha.
Däremot skiter jag fullständigt i vad han har i plånboken så länge han kan försörja sig själv och inte är en snyltare som alltid glömmer plånboken.
Jag håller med dig här! Oftast när en kille är kortare kryper han ihop ännu mer o självförtroendet hamnar på samma nivå. En kille ska vara längre även när man har klackar.
Asså, vet ni vad jag tjänar?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |