Singeltråden

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Huvudstaden.

Idag har man räjsat runt i storstan bland massa bilar o så. Tur jag hade hjälmen på för smilet var stort när man hela tiden glider förbi alla köer. :tummenupp

Jag ÄLSKAR kör hoj i Stockholm. :kär

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Vad var/ är problemet med din avatar?
Är det den lilla muschen?:hihi

Japp, det är ingen musche. Det är skäggstubb, men det är bara överläppen som syns, jag ser ut som ett moppefucko. Om ni klickar på min avatar så kommer ni till mitt konto där finns den gamla bilden i högre upplösning.

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Japp, det är ingen musche. Det är skäggstubb, men det är bara överläppen som syns, jag ser ut som ett moppefucko. Om ni klickar på min bild så kommer ni till mitt konto där finns den gamla bilden i högre upplösning.

Ha ha, vadan blygheten!! Tänk på att om en näve decennier är vi alla uppruttna. Vad har då din glesa pröjsare för magnitud i universum? Jag känner en lirare som har så galet gles skäggväxt att det ser ut som man rattat honom i ansiktet med en penna. Men likförbannat går han stolt runt med ludden i fejan. Skit i hur du ser ut, bara blås på och känn hur livets vindar blåser runt öronen. :) Skulle du ändå inte kunna släppa detta så har buttericks feta mustascher. Men köp då hela kittet med snickarbyxor och keps. Vore coolt att ta en bärs med Mario :)

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Hoj
TV4 Fact. -17
Japp, det är ingen musche. Det är skäggstubb, men det är bara överläppen som syns, jag ser ut som ett moppefucko. Om ni klickar på min avatar så kommer ni till mitt konto där finns den gamla bilden i högre upplösning.

Men vadå???
skulle ge allt för att bli ett moppefucko istället för gubbe :(

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Men vadå???

Inge surgubbegnäll idag :7peta

Vem vid sina fulla sinnens bruk vill vara tonåring?
Du är förvirrad. Ta en öl och bli som folk :fakta

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Men vadå???

Sedan jag kom över min 39-årskris som jag hade för några veckor sedan så har jag faktiskt fått ny energi, jag har nog aldrig i mitt 39-åriga liv känt mig så OK som jag gör nu. Så jag har inget behov av att bli moppefucko igen.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Sådär, nu har Plåtis fått åka lite riktig hoj... när vi kom till McD Svea så sken hon som en sol och sa att 1000cc är grymt! :fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är helt fantastiskt hur mycket tid jag har att köra hoj nu när jag inte har hästen längre. Har nog inte riktigt fattat hur mycket tid jag lagt på honom under alla dessa år.

Nu är det jag och Lilla Grön, forever! <3

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...