Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ja det är klart. Men jag hade bajsat på mig. Men jag har inte kunnat åka bakpå sen jag tog lätt mc-kort på stenåldern.

När man kör själv så är det svårt att sitta bakom... har gjort det själv... bakpå Backlund... på Mantorp. :3freak

Men Plåtis kirrade det bra, hon följde med bra och iom allt mitt instruerande så flyttar jag blicken tiiiidigt och tydligen väldigt tydligt så hon tog det som en signal om vart vi skulle och förberedde sig, så det vart kanon. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
När man kör själv så är det svårt att sitta bakom... har gjort det själv... bakpå Backlund... på Mantorp. :3freak

Men Plåtis kirrade det bra, hon följde med bra och iom allt mitt instruerande så flyttar jag blicken tiiiidigt och tydligen väldigt tydligt så hon tog det som en signal om vart vi skulle och förberedde sig, så det vart kanon. :)

Hon är en duktig "ryggsäck". :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Åka hoj gör jag aldrig igen. Sist var jag sugen att köpa aktier i Pampers. Otrevlig känsla att rusa fram i warpspeed helt utlämnad till förarens infall och perversioner bakom styret.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Så jäkla trist att jag missade att ni skulle ut och köra.. :/ Blev sen som f*n från jobbet, så slängde mig i bilen och stack och fotade istället..

Men appropå att åka bakpå.. Borde va läskigt att åka bakpå plåtis när hon tar MC-kort.. hör inte när man skriker av rädsla :crash

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Så jäkla trist att jag missade att ni skulle ut och köra.. :/ Blev sen som f*n från jobbet, så slängde mig i bilen och stack och fotade istället..

Men appropå att åka bakpå.. Borde va läskigt att åka bakpå plåtis när hon tar MC-kort.. hör inte när man skriker av rädsla :crash

Enda väsen hon gjorde ifrån sig var att vinka med gashanden att hon ville ha mer fart... ha ha ha

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Enda väsen hon gjorde ifrån sig var att vinka med gashanden att hon ville ha mer fart... ha ha ha

:crash det ska va fort!

Det var awesome. Det var en riktigt nice onsdagsrunda, jag är jättenöjd! Det var inte så svårt att hänga med i svängarna, gillade faktiskt mest att åka sporthoj av alla jag testat hittills. Klonkade dock i puckeln men det går ju inte att avhjälpa :hihi

Detta får göras om! :fakta knäskrap kvar! :hihi

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
:crash det ska va fort!

Det var awesome. Det var en riktigt nice onsdagsrunda, jag är jättenöjd! Det var inte så svårt att hänga med i svängarna, gillade faktiskt mest att åka sporthoj av alla jag testat hittills. Klonkade dock i puckeln men det går ju inte att avhjälpa :hihi

Detta får göras om! :fakta knäskrap kvar! :hihi

Det blir alltså MC-kort när du har pluggat färdigt?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Förresten glömde Jävla Peter att dyka upp i stan ikväll. Lite lessen blev man :gråta

Jag kör inte så mkt i trafik så hojen är avställd sen senaste banåkningen, men för din skull hade jag såklart ställt på och tagit mig in till McDonalds åtminstone!

Så du kunde ju påmint!! :4skrika

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag kör inte så mkt i trafik så hojen är avställd sen senaste banåkningen, men för din skull hade jag såklart ställt på och tagit mig in till McDonalds åtminstone!

Så du kunde ju påmint!! :4skrika

Det hade jag gjort om jag visste att det var samling för sporthojar där på onsdagar :) men tanken räknas :krama

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Det regnar lite så jag tänkte sy till mina chaps så de passar för hojåkning.
Lagom när jag trär tråden så startar maskinen på max och det börjar ryka
som fan vid motorn och jag drar ur elkabeln direkt.
Kondensatorn som motverkar strömspikar från "gaspedalen" har gjort sitt
och brann upp vilket kortslöt strömkretsen till full speed. :3freak

View attachment 386929

Efter gårdagens härliga hojtur till Stockholm för att köpa kondensatorn är jag nu nöjd ägare av en fungerande symaskin igen. :Bugar

Tänk va en liten hojtur kan ge nytta o glädje. :tummenupp :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...