Fördelen med att tentaplugga när det är fint väder är att man kan sola under tiden. Fördelen med att tentaplugga när det regnar är... icke existerande.. Då måste man ju plugga!
Behöver vi sporthojsåkare sola?
De flesta har ett svart skinnställ
Skinn är gjort av läder
Läder är gjort av hud
Hud har vi på kroppen
Kroppen har ett svart skinnställ
Svar: Är lädret svart så behöver man inte sola mer. "How much more black could this be, the answer is none, none more black"
Det kan vara en bajskorv med ben, men jag tror det är en riktigt fet spindel på arbetets ena toalett...
Amen fy fan, så vidrig!
För någon vecka sen trillade det ner en spindel från mitt duschdraperi när jag skulle dra för det. Det blev en riktigt vild jakt av det hela, men det slutade med att jag lyckades döda den jäveln, efter att halkat omkull och slagit ena rövhalvan i så illa att den blev alldeles blå. Men jag vann!
Alltså, var det en liten spindel eller en stor drake som du slogs mot?
Amen fy fan, så vidrig!
För någon vecka sen trillade det ner en spindel från mitt duschdraperi när jag skulle dra för det. Det blev en riktigt vild jakt av det hela, men det slutade med att jag lyckades döda den jäveln, efter att halkat omkull och slagit ena rövhalvan i så illa att den blev alldeles blå. Men jag vann!
Jag hade en tarantel förut, läskig jävul. Man blev spak när den lade sina kattklor till mandibler på ens arm. Men den bet aldrig.
Australien skulle vara jävligt att bo i. Det finns ju trattminörspindlar i bostäderna och lite varstans.
Jag var i Australien i 4 månader, 2007/2008. Såg inte en enda spindel i vilt tillstånd. Antagligen för att jag absolut inte ville se en enda.
Det kan vara en bajskorv med ben, men jag tror det är en riktigt fet spindel på arbetets ena toalett...
View attachment 387046
View attachment 387046
Alltså vad gjorde du på toaletten med en linjal ?
Spanka sig själv kanske?
Det alla undrar nu är var du var när ziip var på toaletten med en linjal. Har du något alibi??!
Ja 400 personer. :mad
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |