Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
I Sthlm skulle jag påstå att det är tvärtom... Sjukt praktiskt faktiskt. En tur in till stan i rusningstid tar 1h med bil men 20min med hoj.

Det finna andra saker som ingår i "praktiskt" än att komma fram fort. Ta med sig saker tex är sjukt drygt med en hoj. Åka och handla mat är drygt. Komma hem till folk, svettig och äcklig i ett skinnställ, är drygt. Det är inte lönt att fixa håret eller sminka sig, så man ser ut som ett troll, vilket är drygt.. Ja, du fattar nog.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det finna andra saker som ingår i "praktiskt" än att komma fram fort. Ta med sig saker tex är sjukt drygt med en hoj. Åka och handla mat är drygt. Komma hem till folk, svettig och äcklig i ett skinnställ, är drygt. Det är inte lönt att fixa håret eller sminka sig, så man ser ut som ett troll, vilket är drygt.. Ja, du fattar nog.

Jag är en rakad kille... Gissa hur mycket av allt det där som faktiskt är ett bekymmer. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Men jag är inte det. Och här i Skåneland tjänar man högt räknat ett par minuter på att kryssa med hojen i stället för att ta bilen. :tungan

Fast Hyosungen är sjukt praktisk att pendla med OCH handla med. Man ser efterbliven ut, men är den som kör billigast på gatan :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Själv vill jag inte va billig på gatan. :fakta

Ha ha, nu skrev jag tack och lov "kör billigast" på gatan :tungan Fast om 1,5år när kåken är färdigbetald får det vara slutåkt med bettan. Iallafall vintertid. -16 i vintras till jobbet. Då var det inte kul.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Så inte bara billig utan BILLIGAST på gatan. :gnissla :banana

Absolut billigast. En tank i veckan till och från jobbet (85:-ca) 180 spänn i skatt och typ en 500 ing helår i försäkring. Motorvägstrafik möjlig (100km/tim ca) Nackdelen är att man ser efterbliven ut, är utsatt för väder och vind året runt, samt att bilarna är livsfarliga och kör ut framför en då de tror att det är en moppe. :3freak

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari